Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

eindelijk goed nieuws

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: eindelijk goed nieuws
    Posted: 06 Maart 2011 om 10:42

Ja, eindelijk kreeg ik eens goed nieuws in het ziekenhuis. De middenrif breuk hoeft, in ieder geval voorlopig, niet geopereerd te worden.

Zolang het zo rustig blijft als nu .... door vaker per dag kleine maaltijden te gebruiken, niet te zwaar te tillen, of te lang voorover gebogen te staan .... kan het geen kwaad dat mijn maag in mijn borstkas ligt.

Ik moet nu nog één keer op controle komen, en daarna moet ik aan de bel trekken als ik veel pijn, of benauwdheid zou krijgen.

Mijn dochter sprong bijna een gat in de lucht zo blij was ze, want ze had er veel schrik van om mij weer zo slecht te zien, want het zou toch weer een volle narcose moeten zijn, met het risico dat het delier in ergere maten terug zou komen. En dan nog de vraag, hoe zal het gaan naar de operatie, zou ik er op vooruit gaan ?

Die vraag heb ik mezelf ook vaak gesteld, ook al zag ik niet tegen de operatie op.

Maar nu kan ik echt aan mijn volledig herstel gaan werken, met de revalidatie. Ik loop nu iedere dag even op en neer naar het winkelcentrum hier, al is het maar om een ijsje te gaan snoepen. Want ik moet nog wel aansterken .

Dus jullie begrijpen wel, het gaat de goede kant op met mij, en ik kijk uit naar 9 April om weer vele van jullie te zien.

Allemaal een dikke knuffel  TONY

TONY
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 10:50

HOI TONY

HET DOET ME DEUGD TE HOREN DAT JE NIET GEOPEREERD MOET WORDEN?STREK MAAR GOED AAN EN ZEKER NIET TE VEEL DOEN

Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 10:55
Goed nieuws Tony
Succes met het revalideren.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 11:54

Whawwwwwwwww die Tony, aansterken met een ijsje!! Fijn dat je zo'n goed bericht hebt gekregen. Ik verheug me er op om je in Dordrecht weer te zien, het is al weer veel te lang geleden.

Liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 11:57
Goed nieuws, Tony, gaat het verder ook goed? Geen erge pijn? En hoe gaat het met het handwerken?

Het zonnetje schijnt, ik heb echt zin in de hobbydoosdag bij Corrie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 11:58
Wat een goed nieuws 
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 13:12
He wat heerlijk. Wat fijn. Want het is inderdaad niet niks om steeds onder narcose te moeten. Heerlijk dat je je nu kan gaan richten op herstellen. En dat je niet hoeft aan te sterken voor de volgende operatie. Fijn om je de negende te zien.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 14:14

Fijn om te lezen dat het zoveel beter met je gaat!! Naar welk winkelcentrum loop je? Kunnen we mss samen een ijsje eten

Succes met het revalideren!

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 14:20

Hallo Tony,  wat een goed nieuws echt fantastisch

...doe maar rustig aan dan komt het zeker weer helemaal goed...

voor zover het mogelijk is...( de narcose is SOMS nog erger dan

de operatie )

groetjes geesje
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 14:58
Wat goed dat je niet geopereerd hoeft te worden. Veel succes met je revalidatie
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 15:17

HOY TONY

fijn nieuws. nu maar proberen je levensstijl goed aan te passen. succes en sterkte ermee.

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 16:06
wat goed nieuws Tony en nu goed op jezelf passen
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 17:07
fijn te horen dat het zo goed met je gaat, dus dan zie ik
je 9 april. je hoort nog van me om je op te halen.
quality=
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 19:02

Geweldig,dat je niet weer onder het mes hoeft,en nu alleen maar vooruit hoeft te kijken.

je bent toch al aardig ver,zo iedere dag al naar het winkelcentrum.

Op naar 9 april.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 19:05
Fijn dat het zo goed gaat en fijn dat je niet meer onder het mes hoeft. Gelukkig maar
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 19:07
ben heeeeeeeeel blij voor je Tony, wat gún ik je deze opsteker, goed herstel toegewenst !!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Liesbeth49 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbeth49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 19:09
Sterkte ermee!!!
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 19:10
Wat een heerlijk nieuws Tony ik ben blij voor jou. Veel sterkte met de rest van het herstel.
Groetjes Teunie
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 19:55
wat een geweldig goed nieuws heb je gehad.
ik kan me voorstellen dat jullie heel blij zijn en je
dochter weer iets beter kan slapen.
ik hoop dat die pijn uitblijft en je het goed onder
controle kunt houden.
en dat ijsje? de zomer komt er aan dus lekker doorsnoepen.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2011 om 19:58
fijne dat goede nieuws, knap snel op en loop maar vaak om een ijsje 
Groeten Jacqueline
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns