Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankoop

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe aankoop
    Posted: 14 Oktober 2011 om 15:12
Ik begin maar een nieuw topic.

Vandaag in de museumwinkel van CODA (Cultuur onder Dak Apeldoorn) voor mijn cadeaubon van € 10 het popje van Wiske gekocht, Schanulleke. En Hemawol en een hemahaaknaald met korting, het boekje 150 figuren om te haken en breien en een zwangere Steffipop.

En voor Ton Company of Heroes Anthologie. Hij had de disc in de oude computer laten zitten, toen hij hem naar de kringloop bracht en de doosjes (met discs) weggegooid, beetje in de war soms.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 15:14
Oeh, Magtelt is flink aan de shop geweest!

Wat heb je leuke aankopen gedaan!

Wij haalden een taart bij de Hema, paar lange mouwen shirts met korting, een zaklamp, ook met korting.

En dat was het wel zo'n beetje...
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 15:56
maandag laptop op gehaald, en gister een seroundset en
router gekocht, winterjas, pantoffels en nieuwe schoenen.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 16:16
leuke aankopen heb je weer gedaan, Magtelt!
Ik ben gisteren bij Intratuin geweest voor twee middel-grote
planten voor het raam. Mijn orchideen hadden er na drie/vier jaar geen zin meer in en we wachten op wat pijnloze dagen om nog een keer naar de Orchideeenhoeve te gaan.
We zijn er geloof ik al wel vier keer geweest, maar we zijn ook een beetje orchideeen-gek. En die vlindertuin.....mooi!!!!!! Kan je me zo een uur laten zitten!
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 16:17
nou dan wil ik ook wel even meedoen!

ik heb net bij de zeeman 10 mooie bolletje super soft gekocht. ik wil er graag een babydeken mee haken. daar heb ik zin in!
maar ik moet eerst nog even mijn hondje afhaken.

daarna bij de wibra nog even extra bruin, zwart en lichtbruin garen gekocht.
oh ja, en nog een paar haaknaalden 4 en 5!

ik kan weer vooruit!
Groetjes Petra

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 16:27
Ik heb net bij de hobbyzaak gele Bravo gekocht, donker en lichtgeel, om een Pip te maken. Blauw voor Woezel had ik nog, en ik wil ze gaan maken voor een nicht die net bevallen is.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 17:23
Verf voor de keuken te verven en de kleuren vallen goed mee
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 18:56
2 bollen grijze noa bij de wibra (dat hele dikke garen)
voor een gehaakte pet voor onze dochter.
groetjes miranda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 22:00
Pippi, ik had een buurvrouw die orchideeën kweekte. Zij liet ze na de bloei staan zonder water te geven, gewoon een kale spriet, en dan ineens kwam er weer een bloem en kreeg hij weer water.

wat rozengeur.
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 22:30
liefdevol verwaarlozen helpt heel goed 
bij mij komen ze ook altijd weer op.
Groetjes Petra

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 09:26
Er tegen praten helpt niet hoor, ik maan het gras altijd om niet zo hard te groeien en alleen dáár te groeien waar ik het wil hebben, maar het staat altijd het hoogst en het groenst in bloemperken.

wat rozengeur.
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 10:28
Boek Amigurumi & More  gekocht, bolletjes katoen en een nieuwe haaknaald.
Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 21:07

Geen aankopen maar gisteren bijna al mijn patronen die op de computer staan gesorteerd, van de word patronen een pdf gemaakt, de namen allemaal zo opgeschreven dat de patronen van dezelfde ontwerper bij elkaar staan, en nu is het zo netjes opgeruimd. Oke ik moet nog een paar mappen. Maar die zijn niet zo belangrijk. Het is nu gewoon een feest om te snuffelen tussen de patronen. Heel overzichtelijk. Het is geen aankoop maar toch voelt het alsof ik iets nieuws heb. Vandaar dat ik het toch maar hier neergezet heb.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 21:16
Ik heb zelf geen aankopen gedaaan maar heb wel een mega kado
gekregen. Ik heb een tablet gekregen zodat ik lekker op de bank kan
internetten en ook hier op het forum kan blijven lezen.
Ik heb donderdag een operatie gehad en de pijn is grotendeels weg
maar heb nu gewoon heel weinig kracht in mijn arm en hand en
omdat de laptop te zwaar is kwam hij thuis met de tablet.
Ben er mega blij mee
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 21:55
Lief zijn ze dan hè? Ik kreeg bij mijn leunstoel een tableau dat eigenlijk voor laptops is, maar dit was bedoel voor mijn breiboekjes. Het kan schuin staan, daar had ie speciaal op gelet.

wat rozengeur.
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 22:05
Ze zijn mega lief word echt in de watten gelegt en ze willen alles voor
me doen.alleen het feit dat ik weer thuis ben.
(gelukkig zijn we van het probleem bezoektijden af)
Grappig is wel dat ze nu geen hulp nodig hebben om wat voor je te
kopen ideeen in overvloed haha
Jose

Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 23:12
Fijn he jose zo.n tablet, ik lig nu heerlijk in mn bedje te typen
en ga ik mn boek verder lezen op mn tablet.
Echt een superding,veel plezier ermee
Groetjes jenny
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2011 om 10:50
Hallo Jennie
Inderdaad hij is super ben er heel blij mee.
Ik wou er eerst niet aan omdat ik ook pas een nieuwe laptop heb     
maar vind het zalig omdat hij gewoon heel ligt is.

Jose
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2011 om 12:41
Oh wat ben je verwend Jose! Ik kan me voorstellen dat je er van geniet. Toen ik het woord Tablet las dacht ik eerst aan een pilletje van de dokter. Begreep al snel waar het nu echt om ging. Toen ik laatst op die van mijn zwager even via internet het patroontje wilde lezen (ik was bij hen en had geen patroon bij me. Wilde toch verder kunnen breien en mocht dus even snel kijken) snapte ik hoe handig die dingen eigenlijk wel niet zijn. Ik kan me zo voorstellen dat ik er ooit een wil om de patronen makkelijk op af te lezen. Gewoon even opslaan op de tablet (die dan al lang weer opvolgers heeft) en naast je neerleggen zoals je nu je boekje naast je neerlegt.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:21

ik heb net 2 bollen sparkle gekocht , ik wil daar graag een stokhaaksjaal  mee maken.

en 6 bollen royal voor het vest van de cal

met 25 procent korting!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns