Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aldi garen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Aldi garen
    Posted: 25 Januari 2012 om 08:15

Vanaf 1 febr : 2,99 per pak bij de Aldi

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 08:32
Ooohhhh dat is mooie wol!!!
De verleiding om erom te gaan is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel groot!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 08:35
Ja dat is zeker mooie wol. Maar eerst morgen ff naar de lidll voor katoen
Back to Top
zonzoekster View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zonzoekster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 08:38
Wat is dit dan voor een wol? Heeft iemand al ervaring met
dit soort wol dan?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 09:26
Dit is van die harige wol. Dun draadje en daaraan zitten allemaal haartjes. Ze hebben het ook bij Zeeman, weet even niet meer hoe het daar heet. Ik heb er Barbabob van gemaakt (in het zwart, van Zeeman-garen). Dat is de harige Barbapapa vriend. Hopelijk heb je nu enig idee wat voor soort garen het is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 10:16
Ik heb zo'n soort wol gebruikt voor mijn sneeuwprinsesje, samen met Soft van Zeeman en ik ben er nu een beertje mee aan het breien voor het Poekiproject.

Het wordt heel zacht en bont-achtig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 11:04
Ik heb deze in meerdere kleurtjes. Breien gaat wel goed alleen moet je geen foutje maken want uithalen is moeilijk. Haken heb ik ook gedaan maar je ziet geen steek meer. Ik heb het ook gebruikt voor de staart van een gehaakte kip.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 11:34
nog meer verleiding, gelukkig is er dan weer salaris  binnen
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 11:48
Oei oei die verleiding, de Aldi is hier de dichtstbijzijnde supermarkt waar ik 4x per week boodschappen doe.....
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 12:38

ben ik blij dat ik bijna nooit bij de aldi kom.

hebben we hier wel in de stad maar dan helemaal aan de andere kant.

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 12:51
Ik bof niet.Wij hebben in ons dorp geen Aldi en geen Lidl.Ook geen Zeeman of Wibra. Ik ben zielig.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 13:01

Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Ik bof niet.Wij hebben in ons dorp geen Aldi en geen Lidl.Ook geen Zeeman of Wibra. Ik ben zielig.

Wij hier ook niet in het dorp hoor... Ik ga voor mijn boodschappen altijd naar een dorp hier 5 km vandaan... Daar zitten een Aldi, Lidl en Zeeman...

Dus ik zal volgende week ook maar even bij de Aldi kijken...

Veel liefs van Marieke
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 15:19

Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

ik heb zeer met jou te doen.

wij hebben wel de aldi en de zeeman en de wibra en de xenox hier.

de lidl en action zit een dorp hiernaast.

Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 16:14
Ja, ik ken de wol.Het is leuk spul, heel zacht.Ik haak er wel 'ns 'n boa-tje van of zo voor mijn ami's. Dan hoef je maar één toertje te maken. Maar om hiermee 'n heel werkje te maken, nou dat kan ik niemand aanraden. Je ziet idd geen biet van de steken meer!! Maar voor breiwerk is het wel geschikt denk ik, met 'n beetje accuratesse.....Succes voor de waaghalzen onder ons!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 16:18
nee ik geef géén geld uit aan wol...neee neeee ik doe het niet!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 16:18
zaols al eerder gezegd moet je bij het haken geen fouten maken want uit halen is er niet bij heb er een schaapje mee gehaakte voor de plaatselijke wol winkel staat in de etalage te pronken Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 16:24
Originally posted by francisca francisca wrote:

zaols al eerder gezegd moet je bij het haken geen fouten maken want uit halen is er niet bij heb er een schaapje mee gehaakte voor de plaatselijke wol winkel staat in de etalage te pronken Anne-Marie

Knap van je! petje af hoor
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 18:44

de haartjes zijn er mee gehaakt

en de staart van de kip

Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 18:50

ik ga ff een zwart bolltje halen denk ik en een witte, voor een schaap en barbapapa, zou dat willen???

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2012 om 20:01
Moet ik eigenlijk even tegen mijn schoonmoeder zeggen. Zij verwerkt het op het moment in poppenkleertjes. Gewoon een toertje of wat met dit garen en dan overgaan op gewoon garen. Hier doen sommigen het ook wel. Het staat zo gezellig. Ze heeft wat restjes van mij. Maar veel handiger om zelf een voorraadje te hebben.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns