gezocht patroon prachtige tas |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Februari 2012 om 13:56 |
![]() |
|
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die is gaaf....daar sluit ik me graag voor aan indien iemand het patroon heeft...
Groetjes, Suzanne |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
ik ook |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
De ondergrond is stokjes. Als je die losse bloempatronen kunt vinden, kun je die op elke willekeurige tas naaien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Heel mooi.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
hoe krijg ik dan de vorm van de tas gehaakt. Ik ben nl. nog een beginneling. |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Googlen en zoeken. Ik begin vaak met in google een zoekwoord in te tikken en dan klik ik links op afbeeldingen. Dan kun je al heel veel zien Ook in het engels zoeken op diverse pagina's zoals Ravelry. Ik heb een redelijk grote patronen database op mijn laptop en dat komt door avonden googlen, zoeken en alle hoeken van het internet afspeuren. Maar je moet hier wel veel tijd en energie in steken!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Bedankt voor je tip. Maar ik heb al heel veel gegoogled ook op de braziliaanse sites voor een patroon. |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
http://crochelilicomamor.blogspot.com/ waarom mail je haar zelf niet haar mail adres staat op de blog |
|
![]() |
|
engel ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 43 |
Hij is dan ook heel mooi!!!
![]() |
|
lieve groet Constance
|
|
![]() |
|
heb haar al gemaild. maar krijg geen antwoord. Blijkt wat ik uit vertaling van google kan halen dat het ontwerp van een Linda of Lily is. Tas staat wel op verschillende sites, maar geen patroon. Wel heb ik een soortgelijk patroon gevonden. De basis heb ik in ieder geval. |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Ik heb haar gemaild.. Dit is letterlijk vertaald door google wat ze terug schreef.. 'Ik heb deze tas haak bloemen, een creatie geïnspireerd emtrico Isabella Fiore, het Italiaanse merk gemaakt, wordt de zak volledig gemaakt van haken en gevoerd.
|
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Ik heb haar ook gemaild,en antwoord gehad,maar het is in het Braziliaans,en het patroon verkoopt ze niet of ruilt ze niet ,ze verkoopt alleen de tassen aan 280,00 + verzending zodat zo'n tas op 330;00 komt,dus ja inderdaad beter zelf uitdokteren.Groetjes Lea
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
Ik heb de tas ook op een Duitse site gevonden, maar daar wordt die ook alleen verkocht.
Heb een patroon gevonden van een soortgelijke tas, alleen zonder bloemen. Dus die bloemen moet ik er bij maken naar aanleiding van bloemenpatronen.
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Wat een geweldige mooie tas.....echt prachtig.
Die zou ik ook wel willen
![]() |
|
![]() |
|
monique69 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 171 |
weet er iemand of er wel een "losse tas"zeg maar in omloop is?
zonder de bloemen. deze wil ik wel heel graag hebben! groet, monique
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Als het patroon nergenste vinden is ga ik hem zo nahaken.........is eigenlijk niet zo moeilijk.
Het is een bananenmodel. Bloempatroontjes heb ik.....dus ik ga het gewoon proberen.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Moet te doen zijn,
De kleure verschillen ook erg per tas, maar ze in wel heel mooi. |
|
![]() |
|
![]() ![]() Volgens mij moet het met dit telpatroon wel lukken, alleen haak je denk ik wat langer door aan het begin en eind zodat het lange gedeelte aan de zijkanten ontstaat of niet?
|
|
![]() |
|
hilda zuidema ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
Als iemand het basis patroon van de tas heeft hou ik me ook aanbevolen.
De bloemen kan ik dan wel zelf maken. Helemaal het patroon zou geweldig zijn maar lees dat dat niet lukt
|
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |