Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

doen jullie wel eens aan swaps ?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: doen jullie wel eens aan swaps ?
    Posted: 12 Juli 2012 om 19:32
ik vroeg me af of op dit forum wel eens swaps geoganiseerd worden of juist niet Smile!
als jullie het leuk vinden wil ik deze wel organiseren. ik heb er tal georganiseerd maar alleen bij genoeg animo Smile
 als jullie mee willen doen dan graag reageren nop het tioppic verassings swap

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:36
hmhm, Wat zijn swaps???Embarrassed
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:37
ja dat zou ik ook wel graag willen wetenEmbarrassed
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:38
Wordt er geswapt?! IK BEN VAN DE PARTIJ!!
(een swap is een cadeautje voor een ander. Je spreekt van te voren af of er een budget aanhangt, of dat je voor de andere een ami maakt, of lintjes, iets lekkers, bolletje katoen, kraaltjes een patroontje e.d meestuurt. En of het een brievenbuspakketje of een postpakket wordt. Zo maak jij een verrassingspakket en krijg je van een ander een pakket.)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:39
Wat is dat nou weer??Confused???

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:41
hihi wel geinig
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:42
Dat lijkt mij ook leuk! Ik zie het wel eens op een blog staan. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:43
Dat is zeker leuk! Zeker als iedereen op haar manier z'n best doet. Dat de een meer geld te besteden heeft of de ander beter kan haken, speelt geen rol. Als iedereen z'n best doet, het vanuit het hart maakt/geeft, kan het geweldig leuk zijn. En zeg nou zelf, wie wordt nou niet zo blij als een kind als er een pakketje voor je ligt?!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:44
maar antwoord op je vraag: ik loop hier pas sinds april rond, kheb geen ervaring met swaps hier en het nog niet eerder voorbij zien komen.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:46
Swappen betekent gewoonweg ruilen. voor een bepaald bedrag of  wat we hebben afgesproken.
aan leuk dingen zoals een sleutel hanger of iets anders dat je afspreekt.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:46
Je hebt helemaal gelijk Krissis. Je bent een vrouw naar mijn hart haha. 
Ik ben ook nog van de gezellige kaartjes sturen en dat soort dingen. Als het me uit komt doe ik mee!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:48
ik doe niet liever dan af en toe een swapje, ben net ingeschreven voor eentje op Ravelry de flipvlop swap kan niet wachten tot ik mijn maatje ken

Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:48
als jullie het leuk vinden wil ik het wel organiseren .ik heb er heel veel swaps geoganiseerd maar alleen bij genoeg animo Smile
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:49
Wellicht een idee als iemand de organisatie op zich neemt: 
Verzamelen van gegevens (wie ben je, hobby's, wat vind je mooi, wat niet)
het verzamelen van de deelnemers, 
het uitwisselen van elkaar (en de adressen), want het leukste is als dat ''geheim'' blijft
vaststellen wat voor een swap het wordt (formaat, inhoud, budget)
welke tijdsbestek eraan hangt
En vast nog meer dingetjes die ik nu vergeet op te sommen.

Dus.... Big smile

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:50
ah, zie dat mijn bericht al beantwoord is.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:52
Ik wil best meedoen met een brievenbus pakketje, heb ff geen tijd om een hele grote ami te maken, of er moet een groter tijdsbestek aanhangen, ken ook.

Voor nu ben ik weg, buurtvergadering.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:55
voor mij ook een brievenbus swapje anders is het niet te betalen om van belgië naar Nederland te sturen

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:57
lijkt me leuk ik wil ook wel mee doen!!
zou alleen wel de prijzen laag houden want niet ieder heeft veel te besteden!!
maar ben het helemaal met krissis eens dat ik het leuk is als er eens wat voor jou op de mat ligt!!
dus ik doe mee!!
bij wie moet ik mij opgeven of hoe gaan we het doen??

en krijg je dat ook een idee dan wat je voor die persoon moet maken of verzamelen of hoe gaat het precies in zijn werk??

het klinkt wel super gezellig en leuk!!!!!!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 20:11
Ik wil ook wel mee doen. Lijkt me leuk.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 22:55
Gaat boudewina de organisatie op zich nemen en een nieuw topic starten waar mensen zich kunnen aanmelden?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.141 seconden.
Lang Yarns