bizar. |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Juli 2012 om 22:39 |
Waarschijnlijk hebben jullie allemaal het bizarre nieuws uit Zeeland gehoord, dat een dronken malloot bij 2 pony's de keel heeft doorgesneden.
1 van de weerloze, kleine hummeltjes was mijn pony. Weliswaar had ik haar ter adoptie afgestaan, het verdriet is er niet minder om....
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
oh shiiit, wat erg, wat zijn er toch een idioten op deze wereld. Daarom durf ik mijn dieren niet alleen thuis te laten, als ik echt langer weg moet neem ik een oppas.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Het wordt steeds gekker in deze wereld...
heel veel sterkte Krissis, ook al was ze niet meer van jou, het blijft vreselijk...
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
hij heeft in ieder geval het lef gehad om zich aan te geven. Het beroerde is hij komt er vanaf met een boete. heb het eerst aan m'n man verteld, die heeft eerst een aantal dingen gezegd die niet door de censuur zouden komen. M'n man zegt ik zou hem niet moeten tegen komen.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Heb het inderdaad gehoord enwas helemaal perplex. Sterkte!
Groetjes,
Joke |
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgiƫ Status: Offline Points: 1572 |
Wat een nieuws zeg, veel sterkte!
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
vele kunnen hem wel wat aandoen. De dader was zo dronken als een tor en kon het niet verkroppen dat de eigenaresse van de pony's (type rauwdouwer, gaat door het vuur voor kinderen en dieren) de relatie had beƫindigd of geen relatie met hem wilde,het is me niet helemaal duidelijk. Mijn meisje is door de dierenarts uit haar lijden verlost, ze was al in coma.
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
wat een naar gebeuren is dit, ik heb er geen woorden voor wat ik zelf met deze mensen zou willen doen maar folteren komt echt wel in de buurt hoor
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
jetje1970 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Wat erg, weet eigenlijk niet goed wat ik verder nog moet zeggen.
Zo ontzettend laf en gemeen. Wens je heel veel sterkte. Gr. Rianne
|
|
![]() |
|
die kan niet veilig meer over straat lopen. Das zeker. Ik wens je heel veel sterkte meis. Ik hoop dat hij de bak in moet en niet er met een boete vanaf komt.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
het dorp is maar klein, iedereen kent iedereen en daar wachten ze hem met scheermesjes en een pot zout op...
|
|
![]() |
|
Miss_TvR ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 98 |
bah Krissis... wat een K** nieuws!! idd is het verdriet niet minder ook al is ze niet meer van jou..
weet dat ik het net las en dacht.. wtf de wereld is langzaam gek aan't worden... om verdrietig van te worden gewoon.. ![]() ik wens je iig heeel veel sterkte en een dikke knuf
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Tja wat moet je hier nu op zeggen, eigenlijk zijn er geen woorden genoeg om te zeggen hoe laag dit is, hoe woest me die soort dingen maakt, het je ook gelijktijdig zo machteloos maakt omdat het soort lui die dit doen nog lager zijn dan mijn deurmat waarop ik mijn voeten veeg en nog steeds geen uitstervend ras zijn, helaas. Het liefst zou ik willen vloeken en tieren want ik vind dit soort dingen zo erg, hoe kan je in vredesnaam weerloze dieren dit aan doen, O, ik wou dat ik die kloot... een trap in z'n kruis mocht geven zodat zijn ballen in z'n keel zitten. Excuus voor mijn taal gebruik maar ik kan wel janken zo kwaad maak ik me om zulke dingen, gatverdamme.......
Krissis sterkte hoor, wat moet dit veel pijn doen. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Ingemo ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 503 |
gatver wat een naar verhaal, wat bezielt iemand om zoiets te doen
Krissis sterkte
|
|
Groetjes,
Inge http://pinterest.com/ingemo/ |
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Ik had het gisterenavond gelezen en dacht ophangen aan de hoogste boom,en die 65jarige vrouw die haar hond doodsloeg
ernaast,ik wordt er echt woedend van eigenlijk moet ik het niet lezen. Er was vorige week nog zo,n idioot die zn hond 11dagen alleen thuis had gelaten en vrolijk op vakantie was gegaan Zulke mensen moeten niet eens in de buurt van beestjes komen. Ik vind het echt walgelijk Krissi heel veel sterkte Gr jenny |
|
![]() |
|
beertje1941 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
|
|
Geniet van elke dag!!!
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ik ga hier niks op zeggen, wat ik wil zeggen kan niet door de beugel dus ik hou het maar netjes, waar ik nog meer boos om ben is dat ie er met een boete vanaf komt, ik kan dat echt niet verkroppen, ik begrijp dat niet, zo 1 moet toch de bak in of zie ik dat nou verkeerd, dat is het zelfde als die gestoorde die sex hebben met dieren, dat mag en is niet verboden, ik snap het niet meer, ik hoop ook nooit zo iemand voor me te krijgen dan ben ik geen pitbull meer maar een tijger, een dier is zo weerloos, ik ben hier kapot van en vooral omdat hij er met een boete vanaf komt daar heb ik het zo moeilijk mee, die arme beestjes, zo erg
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik lees dit nu pas, had er ook nog niks over gehoord...
Wat lopen er toch rotmensen rond op deze wereld! (en dan druk ik me heel voorzichtig uit). Zo iemand moet niet in mijn buurt komen, ik zou niet weten wat ik hem aan zou doen. Ben geen geweldadig iemand, maar dan slaan bij mij echt de stoppen door. Ik heb het welzijn van dieren heel erg hoog in het vaandel staan, dus als iemand ze niet goed behandeld of iets aandoet, dan kun je maar beter uit mijn buurt blijven.... Lieve Krisis, ik vind het heel erg dat dit met je lieve paardje gebeurd is. Wat zul je verdrietig zijn... Ik leef ontzettend met je mee. Een hele dikke knuffel van mij voor jou en heel veel sterkte...
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14145 |
Ik las dit vanmorgen in de krant. Nu zie ik hier dat iemand van ons er nauw bij betrokken is. Dat maakt het nog erger. Alsof het bijna jezelf betreft. Mensen die beesten en kleine kinderen iets aandoen haat ik.
Krissis sterkte, Lida
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
ik vraag mezelf dan altijd af wat bezield mensen om dit te doen
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |