Voor en na |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Augustus 2012 om 11:59 |
Dit is onze tuin geworden nadat de coniferen van 3 meter hoog zijn verwijderd.....
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat een mooie tuin, daar kun je van genieten
warom heb je de coniferen eruit gehaald ???
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
wauw wat een heerlijke tuin, echt heerlijk om in te genieten met een handwerkje
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Mooi!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23727 |
Coniferen kunnen heel breed en hoog worden en heel veel voedsel uit de grond pakken. Nu is er licht en lucht, denk ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Ze waren 25 jaar oud, het leek heel wat maar na 5 cm groen was het alleen nog maar takken. Ze waren ook heel breed, wij hebben er bijna 1 meter tuin bijgekregen. De achterbuurvrouw is weduwe en zij had 45 meter van deze joekels staan....niet te onderhouden voor haar. Met alle 4 de buren in overleg alles neergehaald en aangepakt. Ze namen heel veel zicht weg, de tuin lijkt nu veel groter, in het najaar komen er nog klimopplanten tegenaan.... Ben er erg blij mee
![]() |
|
![]() |
|
ik zit nu permanent onder de plataan, alvast oefenen voor de vakantie. ![]() Klopt Magtelt, ze kwamen haast op je af voor je gevoel.
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
wauw
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Het ziet er prachtig uit!!!!
En nu genieten maar ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
ziet er heerlijk uit echt om lekker buiten te zitten!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23727 |
Ik heb geen voor en na foto's maar wij hadden een soort fort van struiken, die de tuin overgenomen hadden. en dit jaar heb ik een stuk tuin teruggewonnen, ik was daar zeer tevreden over. Snoeien, vernielen en kappen kan heel bevredigend zijn
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
dan hadden jullie groot gelijk dat hij er uit is gegaan, het is een prachtige tuin geworden en je hebt een heerlijk zitje onder de plataan.
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Een heerlijk plekje heb je, fijn dat je nu meer ruimte hebt.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Zier er top-gezellig uit!
|
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
Zo te zien heb je een heerlijke tuin Marlies! Geniet lekker van die extra ruimte
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Nu jullie tuin klaar is mogen jullie de mijne ook wel onder handen komen nemen hoor, geen enkel probleem
![]() De tuin is prachtig zo al zagen de coniferen op de foto er nog zo mooi uit. De mijne is recent ook uit de tuin verwijderd om dezelfde redenen alleen nu zijn de verhoudingen weg en moet er echt wat aan gedaan worden. Wordt alleen chagrijnig ervan dat ik het door de reuma zelf niet meer kan ![]() Geniet van je mooie buitenverblijf en hopelijk blijft het nog lang lekker weer ![]() |
|
![]() |
|
dat klopt, we hebben met 9 mensen 45 meter weggehaald, heerlijk slopen (voor zover mij dat nog lukt) ik ben meer van de catering.... Er is zelfs een kraantje aan te pas moeten komen om de stronken eruit te krijgen. De groetnetuin is dit jaar mislukt....volgend jaar opnieuw en heel wat gestructureerder.....
|
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgiƫ Status: Offline Points: 1572 |
Prachtige tuin !
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Ziet er prachtig uit daar kun je nu heerlijk van genieten
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi hoi marlies,
wat een prachtige tuin!!!en zoveel groen, heel mooi, groetjes marian |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |