Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

STILLE HOOP

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: STILLE HOOP
    Posted: 22 Oktober 2012 om 08:39
Had nog een stille hoop dat mijn zoon bij ons langs zou komen als zijn dochtertje geboren zou zijn. Maar  HELAAS hij is niet geweest. Moest het in het dorp horen dat ik oma geworden ben. Was er misselijk van en heb een hele slechte nacht achter de rug. Nu nog maar kijken of we misschien wel een geboorte kaartje krijgen. CryCryCry.

Moest het ff kwijt hoor, sorryUnhappy
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 08:42
CryCry huil met je mee
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 08:45
gefeliciteerd met de geboorte van je kleinkind, en hoop met je mee
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 09:12
Zo stond ik in de apotheek voor mijn medicijnen en werd me verteld dat de navelklemmetjes aangekomen waren. Ik stomverbaasd "Zie ik eruit of ik navelklemmetjes nodig heb?" Op de terugweg natuurlijk huilen. Dat is al drie jaar geleden, nu zag ik laatst een foto van mijn dochter met haar twee neefjes op Facebook.En soms vang ik een glimp op in de supermarkt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 09:17
Heel veel sterkte, heel heftig. Ik heb een vriendin die haar dochter en kleinkind ook nooit ziet, en tegen december aan of andere belangrijke dagen....is het een diep dal.

Vanaf het begin heeft ze een doos gemaakt voor haar kleinzoon waar ze dingen in doet, ook veel haaksels. Een vorm van moment-verwerking.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:01
Wat lijkt mij dat toch vreselijk voor jullie...  (Jolanda en Magtelt) je kinderen niet meer zien en ook je kleinkinderen niet. Waarom is al die haat en boosheid toch voor nodig, als moeder voed je je kind zo'n 20 jaar op, soms iets meer, soms iets minder en dan om wat voor reden dan ook willen ze jullie niet meer zien en ontnemen ze jullie het delen van hun kostbaarste bezit, hun kinderen.... en jullie kleinkinderen....  waarom dan toch... Ik kan er vaak niet bij... Ik heb zelf helaas geen kinderen en zal ook nooit oma worden en dat is voor mij nu allang geen gemis meer, iets wat je nooit hebt gehad kun je ook niet missen, maar dan vind ik het nog wel heel erg voor jullie. Is er ooit nog een mogelijkheid dat het wel goed komt?
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:15

Wat erg zeg ,heb echt met jullie te doen ,hoe kunnen je kinderen zo vreed zijn ,en toch komt het heel veel voor ,ik moet soms ook slikken als mijn kids weer eens kritiek of zo hebben dan gaat dat dwars door je hart ,ik denk niet dat ze het altijd beseffen tot ze zelf oma zijn , mag ik jou een hele dikke knuffel geven Hugen blijven hopen dat het in orde komt

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:21
Ook van mij een knuffel voor jullieHug.
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:28
Heel erg bedankt allemaal. Maar ik had dus net wel een geboortekaartje in de deur. Misschien is dit een goed teken.
Ja tis vreselijkCry Maar wie weet.

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:31
Oh het begin is er..... Misschien toch eens een telefoontje eraan wagen of je je kleinkind mag zien?
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:32
dat is volgens mij toch een goed teken, dat geboortekaartje, Ik zou toch ook eens voorzichtig vragen of je je kleinkind eens mag zien?

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:41
Wat fijn dat je in ieder geval wél een geboortekaartje hebt gekregen. Het lijkt mij afschuwelijk om geen contact meer te hebben met je kinderen en/of kleinkinderen. Sterkte! En Magtelt, jij ook!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 10:46
Hug...Hug....Hug....Hug....Hug
groetjes geesje
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 11:18
Heb idd er een telefoontje aan gewaagd. Maar helaas het was niet een uitnodiging om te komen kijken. Het was uit puur fatsoenCry  dat kaartje zei mijn zoon tegen mij. ik heb in ieder geval mijn best gedaan. Toch?
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 11:34
Aan elk verhaal zitten twee kanten, ik neem aan dat er het nodige gebeurd is, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.
Maar ik wil je wel sterkte wensen, lijkt me inderdaad erg moeilijk. 
Hooked on Crochet!
Back to Top
Aty View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 12:04
Toch fijn dat je een geboortekaartje kreeg. Misschien een opening.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 12:16
Ach wat vreselijk, dat lijkt me echt zo moeilijk.
Kan me alleen maar voorstellen hoeveel pijn en verdriet dat doet.

Het idee later mijn kinderen en klein kinderen niet in mijn leven te hebben.

Heel veel sterkte dames!!!! Ik heb daar echt geen woorden voor.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 12:56
Er is op het moment een tv show "schoonloeders" met vreselijke schoonmoeders, maar schoondochters zijn ook niet allemaal engeltjes.

Een vriendin van mij komt soms op bezoek en dan hoort ze boven enorme ruzies en komt haar zoon alleen beneden, schoondochter blijft boven tot het tijd is om uit te gaan, dan mag mijn vriendin oppassen. Die ligt wakker van die ruzies, ik niet. Ik zie uit de verte at het goed met ze gaat, meer heb ik niet nodig.

Of het ooit nog echt goed komt weet ik niet, maar ik heb geen zin in een knipperlichtrelatie met mijn eigen kinderen, mijn dochter heeft gekozen voor haar broer, prima, dan is hij niet alleen, zonder familie, in de relatie. Door de scheiding van de ouders van mijn schoondochter zijn er toch twee opa's en oma's, dus de jongens missen ook niets.

En er wordt geen beroep meer gedaan op mijn tijd of ons geld, daar kan ik nu meisjes in Sri Lanka van laten studeren en die zijn wel dankbaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 13:01
Hugwat vervelend allemaal ,dat vaak een klein ding dat goed bedoeld is ,zo zijn eigen leven gaar lijden
ik leef met jullie mee
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 13:52
Jeetje wat erg..

Kan me niet voorstellen dat ik geen contact meer met mijn ouders zou hebben.. Ik ben 5 min. lopen bij ze vandaan gaan wonen :$.. Mijn moeder zegt altijd: Kinderen kunnen je maken, maar ook breken..

Verschrikkelijk zeg!! Heel veel sterkte..
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.430 seconden.
Lang Yarns