Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jeetje zeg

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Jeetje zeg
    Posted: 22 September 2013 om 15:35
Ik moest me weer opnieuw aanmelden,ik kon niet meer inloggen.
Ik was gerbera,maar ben nu jennypenny.
Er was een update voor de ipad, nou voor mij geen verbetering
Nou ja dan maar weer een newbie,niets aan te doen
Groetjes jenny
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:06
Wat irritant zeg!
Maar je bent er weer, wel *welkom op dit forum lezen* hé, hihihihihLOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:15
Jammer van je opgespaarde punten. Veel kletsen maar, dan heb je ze snel weer terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:19
Ja jammer van mn punten,dit is de derde keer dat het gebeurd.
Groetjes jenny
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:23
Ik heb dat ook al 3x keer gehad Wink
Kon weer helemaal overnieuw beginnen, wat is de beloning voor opgespaarde punten Magtelt....Question

Liefs Jann
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:26
Dat je jezelf hobbyguru mag noemen. Je krijgt geen koffiemachine ofzo.

Maar het is ergerlijk dat je steeds weer óf je moet aanmelden óf zoeken naar je inlogcode. Ik heb dat met het Kruidvat, als ik één keer de dagaanbieding oversla, bijvoorbeeld als ik geen kaartjes voor Nick en Simon wil bestellen, dan moet ik gelijk weer helemaal opnieuw inloggen.

wat rozengeur.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:43

Hobbyguru, ja dat klikt een stuk chicer dan duizendpoot LOL
Bij het Kruidvat had ik ook die ellende, steeds weer opnieuw inloggen, ik werd er ........ziek van
Ik ga geen vieze woorden hier gebruiken dit is een net forum

Liefs Jann
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 17:26
wat een gedoe ,   maar je bent er en dat is belangrijk.  en die punten ach meedoen is belangrijker dan winnen  moet je maar denken
oant Sjen
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 17:34
Wat ik ook heel irritant vind is als ik de site open dan moet ik elke keer inloggen,en dat was eerst niet,ik bleef gewoon altijd ingelogd,en kon ik ff snel kijken.
En wat ook irritant is dat ik eerst dat woord naast mobiel moet aanklikken om normale letters te krijgen.
Weet hier iemand wat ik aan die irritaties kan doen?
Ik hoor het graag ,want ik klik heel de dag door mn app van hobbydoos aan om te kijken,maar zo vind ik het echt niet leuk
Groetjes jenny
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 18:59
tip
Ik  log nooit in op forum hobbydoos. maar ga altijd via een post mail van hobbydoos naar de site.
dan klik ik op forum home. en daarom hoef ik nooit iets in te vullen. en ben gelijk ingelogd

oant Sjen
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 19:35
Ik heb ook een ipad en ik kan na de update gewoon inloggen, heb eigenlijk helemaal geen problemen gehad.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 20:02
Originally posted by diny183 diny183 wrote:

Ik heb ook een ipad en ik kan na de update gewoon inloggen, heb eigenlijk helemaal geen problemen gehad.

Ook nergens last mee gehad.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 20:47
Hier gaat het tot nog toe ook goed
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 21:50
ik heb de site van hobbydoos bij men favorieten staan . 1 klik en ik ben hier Big smile zo snel en makkelijk .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 13:42
Als ik het via een mail probeer, moet ik juist opnieuw inloggen.

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 15:54
Nou ik snap er niks van hoor.
Groetjes jenny
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 19:44
Als je iets beantwoorden wil moet je toch ingelogd zijn? Blijven jullie dan ingelogd als je weggaat?
Kun je dan opeens met je originele wachtwoord niet meer inloggen of hoe moet ik het begrijpen?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 23:15
Ik bleef hiervoor altijd ingelogd,1druk op de app en kijken maar.
Als ik nu het forum afsluit moet ik telkens inloggen om te kunnen reageren,en dat vind ik zwaar irritant.
Ik heb de app eraf gegooid en opnieuw erop gezet,lukt ook niet.
Als ik nu naar hobbydoos ga heb ik mega grote letters en moet hem dan eerst op normaal zetten.
Maar ook iets positiefs,meer tijd om te haken.
Groetjes jenny
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2013 om 11:25
Ik open hobbydoos altijd via de mail, maar ik krijg sinds een week geen bericht meer, via de mail, dat er dat iets gepost is. Helemaal niets meer. Ook al ben ik tussendoor ingelogd geweest.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2013 om 14:02
Ja lidwina dat is mij ook opgevallen, geen mail meer bedoel ik .maar ik dacht dat het aan mijn laptop lag.

oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.611 seconden.
Lang Yarns