Autobezitters! |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||
onderzoeker
Newbie Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Maart 2014 om 14:02 |
|
Beste autobezitters van hobbydoos,
Voor een onderzoek aan de Universiteit Utrecht heb ik samen met mijn projectgroep een enquete opgesteld om de bereidheid van autobezitters om hun auto te delen met anderen te onderzoeken.(peer-to-peer autodelen). Het zal hooguit tien minuutjes van uw tijd kosten. Het referentienummer van deze enquete is 1 (wordt duidelijk wanneer je de enquete open) Er worden ook drie VVV-bonnen verloot ter waarde van 25 euro! Met vriendelijke groet en alvast bedankt, Student Innovatiemanagement. De link naar de Enquete: http://www.onderzoekautodelen.nl |
||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
ha welke auto?
2 een rijbewijs (bijna 3) maar een auto ho maar! als je nou om bollen wol gevraagt had!! |
||
onderzoeker
Post Options
Thanks(0)
|
|
De enquete is slechts voor autobezitters :) Ik ben benieuwd naar hun mening voor mijn onderzoek, dus als er nog autobezittende Breiers op het forum zitten, Jullie zijn allemaal Welkom!
|
||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Beste Onderzoeker,
Volgens mij zit je op het verkeerde forum, maar wanneer je me een studie bezig bent, begrijp ik best dat je alles doet om een grote respons te krijgen. Misschien moet je je even voorstellen bij het Even voorstellen topic? Dan val je niet zo met de autodeur in het Hobbyhuis |
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik vind dat dit niet hier op een handwerk forum thuishoort als ik een enquette wil invullen doe ik dat wel op desbetreffende sites ik vind het niet leuk om hier lastig gevallen te worden met enquettes ik vind dit net zo erg als spam.
Dit hoort op een enquetten site of auto site thuis Of wel ik vind dit hoogst irritant en storrend en knap brutaal ook nog eens |
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Ik vind het wel slim en stoor me hier minder aan dan aan die mensen die zich hieraan het patronenbuffet melden. Ik zou zeggen kijk naar buiten, de zon schijnt als de vraag
je niet aanstaat doe je pijltje naar links.
Weet je wat storend is . . . dat ze hier alleen breidozen verwachten, de doos heeft wel meer in huis
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Ik stoor me er niet aan, maar ik heb geen rijbewijs, dus auto en motor zijn van mijn man. Hij deelt wel met buren en vrienden, maar niet met vreemden.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik vind het alle 2 even vervelend, ik vind het ook vervelend als je aan het winkelen ben en ze houden je tegen, ik vind het hier niet horen, als het nou over handwerken is vind ik het wat anders, en inderdaad ik verwacht hier breidozen en haakdozen en naaidozen, maar geen domme dozen, dit is geen autodoos forum, sorry hoor maar dan ga ik wel bij een auto club, maar verder kijk ik er niet meer naar, want het zou mijn r......t roesten
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als je aan het winkelen bent zijn het vermomde enquêtes. Ze vragen of je van de natuur houdt en duwen je dan een forumulier onder je neus om lid te worden van krienpies of het natuurfonds. Ik heb geen bezwaar, dat mensen dit proberen, net wat lw1463 zegt, je hoeft dit niet te lezen of aan de enqête mee te doen.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Het gaat zoals ik het begrijp om een universitair onderzoek. Het is niet commercieel dus niemand wil hier rijker van worden over de ruggen van hobbydozen, alleen maar slimmer .
Mijn zoon is 2 jaar geleden afgestudeerd aan Erasmus en heeft toen ook heel wat moeite moeten doen om voldoende mensen te vinden die aan zijn onderzoeksenquete wilden meedoen. Zonder voldoende deelnemers is je onderzoek onvoldoende en kun je dus niet afstuderen. Ik vind het best slim dat hij/zij via verschillende fora probeert voldoende deelnemers te krijgen. En zeg nou eerlijk, wat is 10 minuten op een mensenleven |
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Creatief bedacht en laten we hier toch een creatief forum hebben :P
Ik doe er niet aan mee :) Ik deel mijn auto zeer zeker niet, hopla en nu weer haken :D |
||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Van mij hoeft het hier ook niet, wil hier niet mee bezig zijn als ik met m'n hobby bezig ben. Het is ontspanning voor mij en ik zou het graag zo houden.
|
||
onderzoeker
Post Options
Thanks(0)
|
|
Maar ik ben juist geinteresseerd waarom u juist niet uw auto wil delen. :) Overweeg of u toch niet alsnog de enquete wil invullen. www.onderzoekautodelen.nl referentiecode 1 bij vraag 1. |
||
onderzoeker
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bedankt iedereen voor het geven van z'n mening. Het heeft voor mij zeker geen commercieel doel, slechts om af te kunnen studeren en de resultaten worden ook openbaar gemaakt. ( geen enkel bedrijf kan er dus voordeel uit halen)
|
||
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
commercieel of niet maakt mij niet uit ik zit hier op een hobby forum om meer over mijn hobby te lezen en met gelij gestemde te spreken etc. Maar als ik over auto's wel of niet delen wil praten ga ik naar een auto forum.
En als je niet genoeg mensen krijgt voor je onderzoek, moet je juist naar sites gaan waar ze wel dit onderwerp behandelen. Er zijn studenten sites er zijn auto sites er zijn technische sites en zijn autoverkoop sites daar hoort dit thuis Hier gaat het om Handwerkhobby's en dat hoeven niet perse breidozen want handwerken bestaat uit meer dan breien alleen niet waar. Maar goed succes met je onderzoek. Ik kijk hier verder niet meer want anders gaat het weer van kwaad tot erger en dat vind ik de moeite niet waard.
|
||
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Helemaal mee eens. Ik kan je spijtig genoeg niet helpen, ik vermoed dat ik je onderzoek zou 'vervalsen' als buitenlandse. |
||
onderzoeker
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik begrijp uw kritiek, maar autogebruik is zo alledaags dat iedereen er mee te maken heeft. Wanneer ik alleen op autofora mijn enquete deel en krijg ik verdraaide resultaten. Als ik mijn onderzoek nou deed over vliegtuigbezit dan had ik hier nooit moeten komen, maar auto's staan bij iedereen in de straat, dus vandaar :) |
||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
|
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Ik heb de enquete ingevuld omdat ik nieuwsgierig was naar de vragen. Voor diegenen die niet willen delen waren er nergens opties en voor een goede enquete vind ik dat die mogelijhkheid er ook moet zijn. Anders is de uitkomst al gekleurd voordat je begonnen bent.
Voor alle duidelijkheid: ik heb geen baan, want de pensioengerechtigde leeftijd al lang gepasseerd. Zou ik een baan hebben zou ik ook niet delen. Voor mij is mijn auto een vorm van vrijheid en dat wil ik graag zo houden. |
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
onderzoeker
Post Options
Thanks(0)
|
|
Deze kritiek is zeer welkom, daarmee kunnen we de enquete perfectioneren. :)
|
||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |