Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenValt jullie dat nou ook op ?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Valt jullie dat nou ook op ?
    Posted: 11 Juni 2009 om 12:35
Er moet me even iets van het hart, valt het jullie nou ook op dat het de laatste tijd steeds vaker voorkomt dat je patronen mailt aan personen en dan helemaal niet hoort of ze zijn aangekomen. Hou me ten goede, veel hobbydoosjes doen het wel en daar gaat het ook niet om, maar het is toch maar een kleine moeite om even dank je wel te mailen, of heb ik het nou mis ? Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 12:50

Ach ja, ik ben hier al een paar jaar en iedere keer is dit weer een onderwerp.Er blijven gewoon van die mensen die waarschijnlijk niet weten dat je dan even moet bedanken.Gewoon uit beleefdheid. Niet te erg aan storen, anders raak je je enthousiasme kwijt.

Als je patronen per post stuurt kunnen ze je een naar hun geadresseerde envelop sturen, zijn de portokosten niet voor jouw rekening.

Groetjes Catharina

Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 14:16

Mistig ik begrijp je reactie wel. Alleen dan begin ik iedere keer te twijfelen of ik het niet toevallig eens vergeten ben. Hoop het niet anders nogmaals aan iedereen bedankt voor de patroontjes!

Groetjes Daisy

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 14:44
Vindt het meer als logischs dat je bedankt als je iets toegestuurd krijgt.
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 14:46
Ik probeer er steeds aan te denken om te bedanken. Maar voor de keren dat ik het vergeten ben: 'Bedankt aan allen die mij al geholpen hebben'
Groetjes,
Inge
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 14:49
inderdaad, en verder wil ik me er niet druk om maken, al doe ik het wel, en ik twijfel dan ook weleens als die genen iets vragen om ze het dan wel te sturen. al heb ik het wel
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 15:00
Ik heb het gevoel ook wel eens , het is een kleine moeite om ff een mailtje testuren. voor zover ik weet doe ik het altijd. kleine moeite ,groot plezier!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 16:14

Ik bedank volgens mij ook altijd danwel per mail danwel in het topic zelf. Misschien dat er bedankjes via de email van mij niet herkent worden omdat ik dan een ander emailadres gebruik dan dat er hier wordt vermeld. Het mailadres hier is alleen om mail te ontvangen (kan grotere bestanden aan) en mijn andere email heb ik voor dagelijks gebruik.

groeten,

bianca

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 16:19
Ik bedank ook mensen van Marktplaats, aan wie ik betaald heb om iets toegestuurd te krijgen. Je wilt zelf toch ook weten dat het goed aangekomen is. Maar ik doe het over de gewone mail, dus niet in het onderwerp, anders komen er zoveel bladzijden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 17:39
Ik doe het soms ook in de topic. Hebben jullie het liever als een reply op de mail? Heb het me eerlijk gezegd ook al eens afgevraagd wat gebruikelijk is.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 17:58
Ik probeer altijd te antwoorden of per mail of per topic, het kan zijn dat het er wel eens bij in geschoten is maar dat is dan echt geen opzet. Ik heb zelf de ervaring dat ik 9 van de 10 keer toch wel een bedankje krijg en dat vind ik een mooie score
Groeten Jacqueline
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 18:05

Ja, Mistig....

Ondertussen ken ik ook al 2 lijstjes vanbuiten....ééntje met diegenen die nooit 'bedankt' zeggen....en het andere met diegenen die steeds heel lief reageren.......

Ik bedank ook steeds 2x (mailtje en topic). Ik denk steeds dat de mensen mij een onbeleefde trien zullen vinden als ze geen 'dank u' op het topic zien verschijnen....zij zien immers het mailtje niet... ..

Nadine

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 18:16

het gebeurt wel eens dat mensen niet bedanken,maar vrijwel altijd wel.het zijn altijd dezelfde,maar soms kan je het natuurlijk ook wel eens vergeten.

ik denk dan altijd maar,dat zij toch blij met het patroontje zijn.Verder heb ik inmiddels geleerd me daar niet druk meer over te maken.

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 18:21

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het er een keertje doorheenglipt. maar ook ik probeer altijd te bedanken cq te laten weten dat het goed aangekomen is.

Is tenslotte maar een kleine moeite.....

odette
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 18:23
Originally posted by dine dine wrote:

Ik denk steeds dat de mensen mij een onbeleefde trien zullen vinden als ze geen 'dank u' op het topic zien verschijnen....zij zien immers het mailtje niet... ..

Nadine

Ja, dat dacht ik dus ook, vandaar dat ik soms ook in een topic bedank ipv mail. Maar misschien moet ik het dan toch maar alleen per mail gaan doen.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 19:15

ik probeer ook altijd wel te bedanken, maar soms is dat overigens in het topic de andere keer per mail.

ik heb wel wat dezelfde gedachtte als nadine

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 19:32
bedankje sturen is een kleine moeite, en zo weet de verstuurder ineens dat de mail goed is aangekomen, maar vergeten is menselijk
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 23:21

Ik vraag af en toe ook om een patroontje. Hetgeen ik ook altijd zo krijg. Bij het binnenlopen van de mail kun je dan met 1 druk op de knop even laten weten dat het goed is aangekomen. Prettig voor de afzender.

Daarnaast ook in het topic gereageerd om te voorkomen dat mensen anders alsnog gaan zoeken en mailen, hetgeen dan niet meer hoeft, al wordt een topic soms erg lang. Maar t is wel weer handig.

Tja, t lijkt mij normaal, maar t wordt inderdaad met regelmaat ter sprake gebracht. Zal ook altijd wel blijven voorkomen, helaas.

Rosemarie

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2009 om 23:52

Ik maak me er niet druk om, ik bedank altijd( misschien vergeet ik het ook wel eens)Ik doe het altijd via de mail. zodra ik iets binnenheb en de mail geopend stuur ik meteen even een bedankje terug. In het topic doe ik het een enkele keer maar meestal niet en niet omdat ik het niet wil maar omdat ik meestal niet meer weet waar het staat 

Ik erger me meer aan mensen die net hier komen kijken en van alles vragen en die je dan nooit meer terugziet. Maar ach, als ze dan maar plezier hebben van het werkje wat ze is gestuurd.

All you need is love.

Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2009 om 18:56

IK STUUR DE MENSEN ALTIJD METEEN EEN EMAIL TERUG MET EEN BEDANKJE. WEL ZO VRIENDELIJK....TOCH?

GROETJES ANGELA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns