Houd het dan echt nooit op... |
Reageer ![]() |
Pagina 123 5> |
Autheur | |
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 December 2011 om 20:37 |
Vrijdagavond ben ik al vroeg naar bed gegaan. Na een dik uur hoorde ik iemand mijn naam roepen. Ik vlug naar beneden en toen lag mijn man in de kamer. Waarschijnlijk al een hele tijd want ik had al eerder iets gehoord maar toen sliep ik al half. Hij kon niet opstaan en had geen kracht in armen en benen.
Ik heb toen 112 gebeld en ze hebben hem toen meegenomen. En nu ligt hij nog steeds in het ziekenhuis. Bloedwaardes zijn niet goed. Hij heeft een echo van zijn hart gehad, daar horen we morgen meer over. Hij voelt zich al wel iets beter. Maar bij mij is de emmer nu echt wel vol. Het word me allemaal een beetje te veel.. Hoop dat hij gauw met goed nieuws naar huis mag. |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Marrens ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat zul je geschrokken zijn, heel veel sterkte !
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Wat erg, ik wens je heel veel sterkte en moed om het vol te houden ,het leven kan soms toch zo zwaar zijn ,hopelijk komt alles in orde Hier een dikke knuffel |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
wat een nachtmerrie heel veel sterkte en voor je man beterschap |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
jeetje wat vreselijk. ik hoop dat ze morgen goed niuws hebben. heel veel sterkte en blijf aan jezelf denken hoor. en als je even tegen iemand aan wilt praten weet je ons te vinden. |
|
![]() |
|
![]() |
|
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Heel veel sterkte toegewenst.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Schrijf het maar even van je af hoor,Wat een zware periode voor jullie allemaal.Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt over je man. Is het ziekenhuis bij jullie in de buurt? Of is er iemand die je kan brengen voor de bezoekuren? Heel veel sterkte en laat het maar gauw horen hoe het gaat. Knuffel Frea. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Fien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Heel veel sterkte en liefs, voor jou en je man. en wat Ester zegt is waar: je weet ons te vinden! |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ooooooooo meid wat erg! Wat zul je geschrokken zijn en nu in onzekerheid zitten. Maar we zijn er hoor, je mag altijd even lekker bij ons |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
omamarian ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 160 |
Heel veel sterkte
|
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Yara ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 104 |
Heel veel sterkte, voor de komende tijd, Laten we hopen dat hij voor de Feestdagen weer thuis is ! Yara |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Ach Mimisa toch, wát een schrik en wat een zorgen er weer bij..begrijpelijk dat het té veel voor je is...is ook bijna niet te doen....probeer hier maar wat extra power te halen want we supporten je van harte, dat weet je ..... dikke knuffel voor jou !!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
oh wat naar dat dit moest gebeuren, hopelijk komt alles snel terug in orde zodat jullie de feestdagen toch samen kunnen vieren thuis wens hem veel sterkte en voorspoedig herstel dikke knuffel viki |
|
![]() |
|
![]() |
|
NicoleTeg ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Wat zul je ontzettend geschrokken zijn zeg! Ik dacht ook gelijk: wat ontzettend naar voor je man! Lig je daar....Heb zo met jullie te doen!!! Hoop dat jullie morgen goed nieuws krijgen! Houd vol! Dat je man zich al wat beter voelt is positief,hou daaraan vast!!!!Heel veel sterkte! |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Ach nee heel veel sterkte, hopelijk valt het mee
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
|
alibreevaart ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Maart 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 121 |
Heel veel sterkte voor jou en je man
Hoop voor jullie dat het snel beter gaat Veel liefs knuffel ali |
|
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali |
|
![]() |
|
rianne35 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
De kriebels over me rug, altijd als je zoiets leest!!
Heel veel sterkte met alles voor jullie beide!!! |
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |