Vogeltjes van Thian. |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Augustus 2016 om 15:35 |
Omdat Anita het nog lastig vindt om plaatjes te plaatsen heb ik dat voor haar gedaan.
Eventueel bijschriften plaats ik misschien later, als Thian dat wil. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het heel leuke vogeltjes.
Ga je er een mobile van maken of zoiets ? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg bedankt!
mijn huis heeft het thema bos de slaapkamer ook er hangen takken om mijn bed daar komen ze aan te hangen en op te zitten dat lijkt me gezellig |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een huis met een thema... dat vind ik nou eens geweldig!
Zeker omdat het bos mij ook tot de verbeelding spreekt. Ik ben benieuwd hoe het jouw kleurige vogeltjes vergaat op de takken van je slaapkamer. Mooi gemaakte diertjes!
|
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach dat musje. Wat een lieverd. Ik zou ze niet boven mijn bed willen hebben, maar ja ik ben ook bang voor vogels
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14088 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, wat zijn ze schattig. Lief van je Lao-tse om ze te plaatsen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Charlotte1234
Duizendpoot Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind ze mooi! Je kunt ze ook mooi onderaan een tak hangen en die tak kun je dan waar je wil hangen in je huis. Past mooi bij je thema!!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat prachtig die vogeltjes
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel mooi!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
lief
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
die zijn plezant maar wel een prutswerk denk ik om alles op de juiste plaats te naaien.
|
|
|
|
thian
Post Options
Thanks(0)
|
dank jullie wel
nee hoor valt zo mee met naaien en prutsen , het meeste haak je in een door de vleugeltjes en de snavel naai je vast en ik kraaltjes als ogen want ik krijg de veiligheids oogjes niet in elkaar |
|
thian
Post Options
Thanks(0)
|
een vogeltje zeegroen gehaakt morgen even vleugels (al gehaakt)
en een gezichtje geven (snaveltje ook al gehaakt) en het roze vogeltje vleugels geven nu naar bed weltrusten |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuke vogeltjes en een huis met een thema, wat apart.
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leukerts
|
|
Elizabteh
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk en lief.
|
|
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie vogeltjes.
|
|
thian
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb vanavond weer een koplijf, gevuld en staatje gemaakt
dus nog een ruggetje een snaveltje en vleugels voor een ander dat vind ik moeilijk 2 keer het zelfde maken en onder druk(ik heb veel moeten doen en ga liever mijn eigen gang nu dat kan) en ik ben met een zwartdraadje met gele en oranje lintjes erdoor aan het haken, het bovenste van het kopje en de rug worden zo das leuker ,maar toen bleek het half 1 te zijn ik kwam bijna niet meer overeind (reuma)de katjes verzorgd en lekkers gegeven en nou naar bed weltrusten |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
erg leuk
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn leuk gemaakt
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |