Goede morgen/middag/avond |
Reageer | Pagina 123 117> |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Augustus 2016 om 09:35 |
Had ik zin an.
Even vrolijk rondkijken en goedemorgen roepen, |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemorgen
|
|
Groetjes Teunie
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de goede wensen .
Het weer voor het bruidspaar is nog wat somber ,maar minder koud dan gisteren en volgens de "logen" komt er ook nog een zonnetje vanmiddag . Dat zonnetje moet Zeeland al bereikt hebben lees ik net . |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een heel goedemorgen, het zonnetje is hier nog nergens te bekennen. Vandaag komen de folders van zoonlief dus wordt weer druk weekend voor hem. En ons ook...
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemiddag, ik zie een streepje lichtblauw aan de hemel, maar of dat nou juist open of dicht trekt, is nog onduidelijk. Het gekke is dat het soms heftig waait onder het wolkendek.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier vandaag geen regen maar wel een flauw zonneke dat af en toe helemaal te zien is.
Persoonlijk denk ik dat nederland en belgië beter van weerman wisselen. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen zon ,ook geen flauwe ,geen streepje blauw ,maar ook geen regen
We zullen het ermee moeten doen . Ik wil best van weerman wisselen Bep . Ik vind dat bij jullie het weer leuker gebracht wordt dan bij ons Of het nu goed of slecht is |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat kan ik geloven. Las juist het weerbericht voor de komende dagen.
Wacht zal het efkes kopieren en plakken Terwijl het de voorbije twee dagen uitzonderlijk koud was voor de tijd van het jaar, krijgen we de komende dagen opnieuw zomerse temperaturen. Dit weekend schommelen de maxima rond de 24 graden. Dinsdag en woensdag draait de wind naar het oosten tot het zuidoosten en wordt er warme lucht naar onze streken aangevoerd. Het wordt mooi zomerweer met temperaturen die woensdag richting 30 graden gaan. Woensdag in de late namiddag en avond neemt de kans op onweersbuien toe. Donderdag wordt het wisselvallig met buien en gevoelig frisser met maxima rond 21 graden. Mooi zomerweer voor woensdag. 1 dag en ze spreken van zomerweer. Als het ene dag duurt. Ik dacht toch dat de zomer langer duurde dan hier en daar 1ne dag. |
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ik dat zo lees kan de Camper wel weer in de stalling.
|
|
oant Sjen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2353 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier (in het oosten van Zeeland) schijnt al vele uren een heerlijk zonnetje :)
Ik heb dus gespijbeld en ben 1,5 uur vroeger naar huis gegaan van mijn werk om ervan te genieten
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uuuuuhhhhh ...
Zitten jullie wel in het goede topic? Weerpraatje is elders hoor! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemorgen. Gistermiddag heb ik mijn garens uitgesorteerd en weer "véél handiger" in dozen gestopt. Een grote tas met restjes klaargezet voor een soosvriendin, die ook poppenkleren maakt. En vanmorgen waren de tijdschriften aan de beurt. Hatsjie! Ze zitten nu weer keurig bij hun zusjes en broertjes in cassettes, alleen moet ik nog etiketjes plakken. Voor de andere sosijzen staat er een tas klaar met volstrekt overbodige tijdschriften, zelfs twee dubbelen. Foei. Dat wil niet zeggen dat er in de kast alleen maar nuttige bladen staan. Veel patronen blijven ongemaakt. IN ieder geval hield het klusje me van de straat en weg bij de kofferbakverkoop, zodat ik niet nog meer overbodige zooi kon kopen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
De kringloop bezocht . Deze keer om speelgoed te brengen . Heb nog wat auto's achter gehouden
Voorlopig is het dammen , schaken en bingo . Heb het winkelwagentje volgestouwd en ben vlug naar buiten gelopen . Heb dus geen overbodige spullen aangeschaft die altijd wel weer een afnemer vinden dat wel Ben eigenlijk wel een beetje trots op mezelf |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een beetje trots zijn, mag best! Deze middag ben ik met de boormachine in de weer geweest om schilderijen die mijn man zelf geschilderd heeft, op te hangen. Iedereen hier een even werkzame en plezierige middag toegewenst.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Annie Kondo de opruimgoeroe zou trots op ons zijn. Je moet wel even je ouwe spullen bedanken voor het plezier dat je van ze hebt gehad en goed afscheid nemen. Ik zou haast zeggen ammehoela. Volgens mij zit die ergens tussen mijn lurven en mijn hurken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de anatomische verwijzing. Ik ga vanavond direct voor de spiegel zoeken. Nog nooit van Annie Kondo gehoord. Even op Google gekeken en een uitgebreide link gevonden. Toen ik een aantal overtollige spullen klaargezet had, was de opluchting groot. |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Daar moeten je kladden ook egens in de buurt zitten. Ik heb ze nooit kunnen vinden. |
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als de klabak je bij je kladden pakt, voel je waar ze zitten.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 123 117> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |