Het menu van de dag |
Reageer | Pagina 123 15> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Juni 2016 om 17:16 |
Ik kon de oude koe niet vinden, dus ik start een nieuwe.
Sugarsnaps, nieuwe piepertjes en gehaktballetjes. Aardbeienijs van Hertog toe, met een toefje. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Piepers runder saucijs bloemkool en 2 raapjes, toe eigengebreide rijstepap met rabarber 2.0 (volgens de buurman deed zijn moeder er altijd custard door . . . )
en iets fruitigs van de schaal.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Manlief heeft aangeboden om Indiaas eten te gaan halen. Ik ben namelijk aan de schoonmaak geweest en dan schiet het eten 's avonds er wel eens bij in.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloemkool ,spaanse aardappelen , komkommer ,karbonade .
Fruit van de schaal komt nog , en een bekertje Griekse yoghurt . |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rijst met aangeklede kerrie.
D.w.z.: met ananas, rozijntjes en taugé. Aangezien ik geen kip lust (de ene Haarlemse die geen kip lust) gebruiken wij meestal een hamlapje als vlees. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoera, vandaag dus Indiaas: rijst, chicken tikka, vegetarische groentecurry met tofu, salade en een bijgerecht met gemengde groenten. Morgen wordt het 's middags zeer bijtijds spitskool & aardappelstamppot met runderrrookworst, want ik moet weg en kom laat thuis. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
Verse spinazie met gekookte aardappelen en een gekookt ei en de keuze tussen een hamburger
Of een braadworstje en een ijsje toe |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
straks de jaarlijkse bbq met heel de familie (diegene die kunnen toch) bij mijn ouders.
Eerst wel een paar tenten rechtzetten en een afdak maken voor de bbq. Aftrekker in de buurt houden om het water een beetje vlugger te helpen verdwijnen. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zal dat gezellig zijn, zo met elkaar!
Ik hoop oprecht dat het een beetje droog blijft bij jullie. Fijne dag/avond! |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12110 |
Post Options
Thanks(0)
|
hetgeen er vandaag is uitgevallen zal er morgen al niet meer uitvallen.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanavond een moot kabeljauwfilet, drie kleuren worteltjes en geschrapte primeurpiepers. Aardbeienijs toe, met een toefje.
Straks koffie met boterkoek, het vaderdagcadeau mag hij zelf bestellen op bol.com. Voor het harige miauwende gespuis is er de hele dag Sheba uit een kuipje. |
|
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor de zondag shoarma op het menu
zodat zoonlief dat ook mee kan nemen naar zijn werk als er over is (ik maak altijd te veel dus daar doet hij het op aan) en gelijk heeft hij |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bbq met toebehoren wat op Moederdag in de diepvries gegaan is .
Ziet ernaar uit dat het buiten kan -mijn man zet de parasol al uit - en anders binnen . |
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
vandaag dinsdag spercibenen
met krieltjes en een zigeunersnitsel |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren en vandaag gehaktballetjes, sla-komkommer-tomaat en geschrapte aardappels, vandaag gebakken. Alsmaar ijs toe. Vandaag wordt het warm weer. Zegt men.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag sperciebonen met aardappelen /sla /komkommer /tomaat en draadjesvlees .
Morgen denk ik broccoli /aardappelen met worst of gehaktbal . Dat ligt eraan of mijn man nog een koude gehaktbal soldaat maakt vanavond |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag ga ik lekker lunchen met een ex-collega en wie weet blijven we daar ook nog 's avonds een hapje eten. Dus: Verrassing!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
In de Deka lagen verse capucijners. Wat ik er bij serveer, weet ik nog niet. Maar ik heb rundergehakt liggen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ik eet vandaag orak arik.
Het is vegetarisch roer gebakken groenten, met omelet. Ik ben zelf niet vegetarisch, maar dit vind ik heeeeeel lekker. Als er iemand is die het recept wil hoor ik het wel |
|
Reageer | Pagina 123 15> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |