Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag

 Reageer Reageer Pagina  123 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hobbydoosdag
    Posted: 09 December 2011 om 11:01

Hallooooooo Hobbydoosjes

Jips en ik denken dat het weer eens een keertje tijd word voor een HOBBYDOOSDAG!!!!

Het kan dan hier bij mij

Ik heb nog nooit een HOBBYDOOSDAG van jullie meegemaakt, maar het lijkt me supergezellig!

Degenen die intresse hebben graag in dit topic reageren

Ik haak nooit af!

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 11:18
Ik kom heel graag, is ook mijn eerste keer
Ik mag met marjolein mee rijden als zij ook gaat.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 11:21
waar woon jij marileen??
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 11:22

Marileen, waar woon jij eigenlijk?

en hebben jullie al een datum in gedachten?

 

Back to Top
shoppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Januari 2007
Status: Offline
Points: 107
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer shoppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 11:43
Als ik kan wil ik ook wel komen!

Groetjes, Jolanda
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 11:48

lijkt me leuk............. waar zou het zijn en welke datum,????

 

groetjes Chantal

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 12:06
Het is een leuk idee, maar ik denk dat het voor mij wel wat
ver is Ik moet helemaal uit west zeeuws vlaanderen komen en
dat is altijd een heel eind
Ik hoor er wel van groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
Pauli View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 24 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 67
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pauli Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 13:21

Je woont toch in Bergen op Zoom? Da's niet zo ver weg voor mij, vanuit Zeeland .

Lijkt me supergezellig, wanneer zou het zijn?

Groetjes,

Pauli
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:03
Lijkt me weer super leuk. Heb zojuist even opgezocht waar je woont vanaf het adres wat je me stuurde voor de kerstkaart. (wat woon je in een lief klein dorpje met bijzondere straatnamen.) en het is 58 minuten rijden vanuit Kinderdijk. (net zo lief klein maar bij ons zijn de wegen naar het koningshuis, naar de molens of naar de lek vernoemd.) Houd wel een slag om de arm: 4 februari ben ik uitgerekend en die laatste weken ga ik liever niet meer weg. De bevalling van Manuel ging super snel. En ik kom nooit meer thuis als de weeen bij jou beginnen. (had bij Manuel in 2,5 uur tijd volledige ontsluiting. Dan kan je niet meer autorijden.)
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:08

Hahahahah Clara........als je dan hier gaat bevallen........nou dan zouden alle Hobbydoosjes heel trots zijn denk ik. Mogen we dan ook allemaal peettante zijn .

Ja ik woon in een klein dorpje....maar het is wel lekker wonen hier hoor

Lepelstraat heeft niet zoveel inwoners.

En 10 minuten van de zee

Uhmmmm.....jullie vragen om een datum, maar mij maakt het niet uit wanneer. Willen jullie een datum prikken????

We kunnen een lijstje met datums maken en dan stemmen ofzo wat het beste bij jullie uitkomt

Weet je.....ik verheug me er nu al  op.

En Hobbydoosjes, ik ga lekkere taart en cupcakes bakken

Ik haak nooit af!

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:18

oh, daar helemaal.Ik heb even op routenet gekeken maa dat is 200 km vanaf ons. dat vind ik toch wat te ver om heen te gaan.

 

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 14:29

ik zou ook wel willen komen, voor de belgskes is dat niet te ver, ik ga regelmatig naar Tholen,

nu nog een datum

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:47
Het idee lijkt me super. Om me definitief vast te leggen, vind ik wat eng. Het is voor mij 150 KM. Maar ik hou het topic hier met de data die afgesproken gaan worden in ieder geval in de gaten. 
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 15:51
Ik geraak er niet heb geen auto voor naar daar te rijden ,het is voor mij alleen een beetje ver
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 16:06
Ik zou ook wel willen maar het is 100 km....dat ga ik niet redden,helaas :(
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 16:13
is een leuk idee maar met het openbaarvervoer wordt het denk ik wat moeilijk Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 16:18

deze dame gaat dat ook niet redden hoor

ongeveer 160 km voor mij

ik ben nog nooit op zo;n dozendag geweest helaas

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 17:08

Ik wil ook heel graag omen en dan wil ik Corine ook graag meenemen haha, maar waar woon jij eigenlijk Marileen? Want als ik er 300 km voor meot rijden dan kunnen Corine en ik beter een trein pakken en hopen dat er tegen die tijd weer een kruidvatactie is van 12,50 ofzo. kunnen we onder t treinrijden ook nog haken en breien ;-)

 

edit: ik heb net even gekeken en het is idd 263 km en dan woont Corine nog 30 km verder

Ik ga niet 5 a 6 uren rijden voor een meeting geloof ik.....sorry Corine, misschien moeten we eens eentje in het noorden houden

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 17:13
ik zou ook graag komen maar ik woon ook te ver denk ik
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 17:26

Voor mij is het 100 km.

Lijkt me ook leuk!!

Beetje haakverslaafd
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns