Anne Claire Petit |
Reageer | Pagina 123 10> |
Autheur | |
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Mei 2010 om 21:58 |
Hoi,
Wie heeft er knuffels van Anne Claire Petit? Ik zou graag willen weten of dit katoen is of acryl. Dank voor de reacties |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
katoen!! ik heb ze zelf niet maar er wel vaak genoeg mee in de hand gestaan in een kinderwinkel vind ze erg mooi! |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
caelum
Hobbyguru Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik! En volgens mij is het gewoon katoen. Ikzie het er overigens niet opstaan. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind ze erg leuk en prijzig maar omdat er in Ede geen verkooppunt zit wilde ik dit eerst weten voordat ik ergens heen ga reizen en vele geld uit ga geven
Dank voor de reacties! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wist je dat ACP in Marie Claire Idées (te koop mét Nederlandse vertaling), patroontjes heeft staan? Dat is even hier op het forum geweest en meteen weer verwijderd. Ik heb hem net gekocht in de Pingouin winkel in Kampen, maar ik heb hem ook in tijdschriftenwinkels zien liggen. En de aap of beer en sleutelhanger van haar zijn in de DE winkel te koop. Misschien heb je die wel dichter in de buurt?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
caelum
Hobbyguru Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
Post Options
Thanks(0)
|
Koop het dan lekker online Ik vind die terrier zo geweldig.. |
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Zou die winkel dat nog hebben Magtelt? Mijn ex woonde in Kampen en wij gaan nog als vrienden met elkaar om. Als ze dat daar nog hebben kan ik vragen of hij het wil kopen voor me. IS er anders een ISBNummer bekend, dan kan ik het hier in de buurt ook proberen.
@Caelum: ik zie nergens prijzen staan op haar website |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of ik de laatste kreeg, er stond zo'n reclamebordje en toen ik daar op wees, kwam ze met dat boekje. Ze had ook Clover druktoetsstekentellers (woord voor galgjespelen) en geen pinautomaat. Wel een lief terriertje. Het boekje heet Marie Claire Idées en is in het Frans, je krijgt de vertaling er los bij.
Het boekje lag bij ons ook in de Plantageboekwinkel. Of hij in Kampen daar ook ligt? Die winkel is tegenover de Pingouin. |
|
wat rozengeur. |
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Ja die ken ik wel Magtelt :-) Ik kom uit de boekenwereld dus iedere boekwinkel die ik zie moet ik ook van binnen bekijken
Het winkeltje ken ik ook wel en het hondje heb ik in het verleden wel eens onder de kin gekroeld Ik ga op zoek! |
|
marjolein999
Hobbywonder Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Even een vraagje over het franstalige boekje Marie Claire Idees: zijn dat dezelfde patronen als degene op deze link? http://willswools.blogspot.com/2010/03/anne-claire-petit-des igns-for-dmc.html Want hier wordt gezegd dat het een gratis boekje zou zijn bij DMC garen. Ik ben erg benieuwd...(of ik nog verder op zoek moet gaan) Alvast bedankt. |
|
Hartelijke groet, Marjolein
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja het zijn dezelfde patronen. Ik denk dat het boekje bij Wil's wool gratis wordt gegeven bij DMC garens en in andere winkels te koop is, € 3,95.
In De Pauw in Huizen is het boekje ook te koop. |
|
wat rozengeur. |
|
marjolein999
Hobbywonder Lid sinds: 09 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, bedankt! Ik ga maar eens op zoek naar dit boekje. Hoop dat het Frans geen probleem wordt. Maar daar durf bijna op te vertrouwen sinds ik een poosje terug zelfs Japanse patronen de baas ben geworden... |
|
|
|
caelum
Post Options
Thanks(0)
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Getver wat zijn ze leuk Caelum!!! *kwijllll*
|
|
caelum
Post Options
Thanks(0)
|
Hahaha ja ik weet het!
Ik heb net de terrier besteld |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
In Marie Claire Idées zit een losbladige Nederlandse vertaling. Ik kwam ook 1000 mailles tegen en die is drietalig, Frans, Duits en Nederlands. Dat is helemaal makkelijk.
|
|
wat rozengeur. |
|
caelum
Post Options
Thanks(0)
|
Heb de terrier binnen! hartstikke leuk
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vandaag nog in een handwerkwinkel gekeken maar helaas daar hadden ze het niet Geef de moed niet op
|
|
marjolein999
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Prideke, Ik heb gisteren ook gekeken in de kantoorboekhandel. Ik heb wel de Marie Claire Idees gevonden en gekocht. Erg leuk creatief blad waar je veel inspirate uit op kunt doen. Maar mocht het je echt om de patronen van Anne Claire Petit gaan, dan heb je wel pech. Want in middels wordt de editie van mei/juni verkocht en kennelijk stonden de patronen in die van maart/april. Mijn eerste insteek waren ook die patronen, maar het blijkt ook gewoon een heel leuk blad. En ik kan meteen mijn Frans een beetje oppoetsen. Alvast voor de zomervakantie. |
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Zat de vertaling er niet bij? Ik kan die kopiëren voor je.
In De Pauw in Huizen lag laatst een stapeltje, ik weet niet of die dan teruggaan naar de uitgever en daar nog verder verkocht worden of dat ze daar gewoon blijven liggen tot ze op zijn. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina 123 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |