|
Reageer
|
| Autheur | ||
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Onderwerp: hoe ver zijn onze toekomstige moedertjes?Posted: 19 Juli 2009 om 18:57 |
|
|
dit topic is even verdwenen naar een verre pagina, maar ik vraag me af wie wanneer aan de beurt is met ons volgende forumbabietje???? Jullie ook????? Dames, laat eens wat van jullie (en je spruitjes in de buik) horen!!!! |
||
![]() |
||
jantinavv
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Juni 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1185 |
Posted: 19 Juli 2009 om 19:26 |
|
|
Onze uitgerekende datum is 19 oktober, vandaag precies nog 3 maanden.
Het gaat met het kleintje allemaal goed, met mij iets minder helaas, maar goed. Dus... Nog ff geduld :) |
||
![]() |
||
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 19 Juli 2009 om 20:14 |
|
|
Hoi Chrisje, Omdat je zo aandringt
Alles gaat goed en we zijn 10 oktober uitgerekend (dus nu 28,5 week zwanger). Het lag lekker tegen de placenta aan, met het hoofdje op mijn blaas (maar daar had ik al zo'n flauw vermoeden van Groetjes Marije |
||
![]() |
||
sassa
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Posted: 19 Juli 2009 om 20:53 |
|
|
Marije, wat een schitterende eerste foto heb je daar, 11 jaar geleden deed men dat nog niet (naar mijn weten)
|
||
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
</a> groetjes sandra
|
||
![]() |
||
Meia
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 19 Juli 2009 om 23:45 |
|
|
Wat een leuke foto, dierbaar bezitje hè. Vroeger (1975)deden ze dat niet. Ik mocht niet eens een stukje van het papier hebben waarop ze de weeen registreerden. In 1978 kreeg ik wel een stukje mee en in 2002 heb ik een stuk van die van mijn dochter gejat uit mijn dossier. Moeten ze dat maar niet op mijn kamer laten liggen hè Een prachtige baby Marije, dat kunnen we wel zien idd
|
||
|
All you need is love.
|
||
![]() |
||
chrisje
Hobbyguru
Posted: 20 Juli 2009 om 08:15 |
|
|
een fotomodel, dat zie je zo, hé! leuk, zijn we weer even up-to-date, dames!
en allebei oktober-kindjes op komst! |
||
![]() |
||
Antonia
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Posted: 20 Juli 2009 om 08:30 |
|
|
Dus als ik het goed begrijp, wordt Oktober weer een " boom " maand. Wat leuk toch die fotootjes die je nu al krijgt, bij mij mocht er nog geen echo gemaakt worden, vandaar dat ik onverwachts verrast werd met een tweeling. Maar ja die zijn ook groot geworden |
||
|
TONY
|
||
![]() |
||
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Posted: 20 Juli 2009 om 10:08 |
|
|
Het is een echt fotomodel zie ik Marije. En Jantina ik hoop dat jij je snel weer beter voelt.
|
||
|
Groetjes Teunie
|
||
![]() |
||
Eeyore82
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
Posted: 20 Juli 2009 om 10:25 |
|
Wordt er verlegen van. Deze echo wordt ook niet standaard gedaan en je moet hem ook zelf betalen. Omdat het bij ons allemaal wat moeizaam ging, vonden we dat toch wel een reden om het te vieren met zo'n echo. We hebben er ook een dvd bij en daar zie je het kindje dus ook bewegen.De mevrouw van de echo wees me waar in de buik het neusje van de baby lag, dus toen duwde ik daar lichtjes op. Toen zag je de baby daarop reageren, het duwde mijn hand weg en deed het hoofd opzij . Dat was wel heel bijzonder, dat maakte het voor ons een stuk echter.@ jantina, ik hoop ook dat het wat vol te houden is voor je, zonder kwalen duurt het wachten ook al lang genoeg. Groetjes Marije |
||
![]() |
||
jantinavv
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Juni 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1185 |
Posted: 20 Juli 2009 om 10:53 |
|
|
Dank jullie wel!
Het is idd vervelend, vooral omdat wij Daniël ook al hebben, en we wonen in een huis waarvoor je 2 trappen op moet om erin te komen, en dan ook nog 2 trappen in huis... Dit is echt naar, voel me soms een beetje opgesloten omdat ik dus niet echt goed meer trappen kan lopen. Naar beneden gaat nog wel, maar omhoog is echt drama. Maar goed, het is niet anders, ik hoop dat het zo blijft en het niet erger wordt, ik kan me nu nog wel verplaatsen, ook al gaat het niet heel snel :P Nog 13 weken vandaag, met een stiekeme hoop dat het een weekje eerder komt, net als z'n broer :) Wij hadden bij Daniël ook een pretecho gedaan, maar nu ff het geld niet voor, kost idd wel wat. Wel bij de 20 weken echo gezien dat Daniël er een klein broertje bij krijgt! Was niet helemaal de bedoeling, maar tja, als er opeens een piemeltje in beeld komt valt het niet te ontkennen natuurlijk :P Wel handig met kleertjes, kunnen we dat weer lekker opnieuw gebruiken :) Marije, weten jullie het geslacht? Groetjes! jantina |
||
![]() |
||
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 20 Juli 2009 om 15:26 |
|
|
Wat een mooie foto Marije
|
||
![]() |
||
chrisje
Hobbyguru
Posted: 20 Juli 2009 om 20:50 |
|
|
veel moed jantina! ik duim met je mee voor een weekje vroeger!
|
||
![]() |
||
TLooman
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
Posted: 20 Juli 2009 om 21:10 |
|
|
leuke foto Marije al een klein fotomodelletje Jantina heel veel sterkte |
||
|
groetjes Thea
|
||
![]() |
||
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 21 Juli 2009 om 15:10 |
|
|
ESTHER EN IRIS ZIJN TOCH ALLEBEI IN AUGUSTUS? HEEL DICHT BIJ ELKAAR. DAS AL BIJNA. STERKTE JANTINA. KAN ME VOORSTELLEN DAT HET NIET MEEVALT. HELEMAAL NIET MET HET MOOIE WEER NU. EN MARIJE WAT HEERLIJK DAT JULLIE HET MOOIE MENSJE IN JE BUIK ZO ZAGEN BEWEGEN. FIJN DAT NOG STEEDS ALLES GOED GAAT. |
||
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
chrisje
Hobbyguru
Posted: 21 Juli 2009 om 18:17 |
|
|
joehoe!!!! esther en iris??????
|
||
![]() |
||
perle
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 21 Juli 2009 om 19:15 |
|
|
Dat dacht ik ook zo!!!Esthertje is aan haar laatste 4 weken toe denk ik!!!!
|
||
|
||
![]() |
||
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |