Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gilet voeren en keren

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
melania View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gilet voeren en keren
    Posted: 23 Januari 2007 om 21:01

Ik heb een gilet genaaid en de voering er tegenaan gestikt, in de zijnaad van de voering heb ik 10 cm. opengelaten om te kunnen keren.

Hiervoor is een handig truckje, weet iemand hoe dit gaat? Wat ik ook probeer het wil maar niet lukken.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2007 om 11:45
Dat is gewoon niet mogelijk want je hebt je schoudernaden dicht, hoe je het ook went of keert dit kan niet.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
winnes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 373
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winnes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2007 om 09:36

Corry heeft gelijk je zult het uit moeten halen en over moeten doen....winnes

winnes
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breimuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2007 om 00:33

Ik weet niet of je hier nog naar op zoek bent. Maar in een knip van 2003 staat beschreven met tekeningen hoe het moet.

Als je het nog nodig hebt geef dan maar een gil dan scan in het in en stuur het door.

Line

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
MaVee View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaVee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2007 om 13:24
Op de website van knipmode http://www.knipmode.nl/maakhetzelf/technieken/bovenstukken/ kun je de beschrijving van het keren van een gilet zelfs downloaden
Back to Top
Anoushka View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anoushka Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 21:18

Beste Line,

Ook ik worstel met het keren van een gilet. Ik heb ooit een gilet gemaakt uit de bewuste Knip uit 2003, maar alleen de patronen nog meer; over de Knip zelf beschik ik helaas niet meer. Mocht je de werkbeschrijiving nog hebben, dan houd ik mijn aanbevolen! Alvast hartelijk dank!

Anoushka info@demooiehoed.nl

Back to Top
Mareike View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mareike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 12:03
Wil jij mij, als je het nog hebt, per mail een kopie sturen
hoe ik een gilet moet keren, ajb
groetjes, Mareike
mlavanbuuren@hetnet.nl
Groet, Mareike
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 18:09

Hoikes allen

 

Ik heb ook nog heel veel genaaid

ik liet de schoudernaden open en keerde alles l

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns