Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenOndankbaar???

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 19:24
nou ja, iedereen heeft toch zijn eigen smaak zeker, (en maar goed ook anders zou het hier maar een saaie bedoeling worden,) als jij een blouse wil aanpassen aan je eigen smaak is dat toch je goed recht, je hebt die blouse gekregen en niet gevraagd, dus mijn mening is dat je daar je eigen zin mee mag doen, zelfs al maak je er flittertjes aan.
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 19 September 2009 om 19:20
Van een vriendin, die nogal jojoot tussen maat 38 en maat 44 krijg ik wel eens bloesjes, waar ze te dun voor is geworden. Die wil ze dan kwijt omdat haar kleerkast toch al puilt. Ik zet er dan meestal andere knopen aan en haal de schoudervullingen eruit, zodat ze meer "van mij" zijn. Daar heeft ze commentaar op, omdat ze dat dan geen verbeteringen vindt. En daar heb ik dan weer moeite mee. Ik koop zelf bij Neckermann rechttoerechtaankleding en zij gaat naar exclusieve boetiekjes en koopt van alles met borduursels en bijpassende vestjes en sjaaltjes, die ze dan precies zo draagt als de verkoopster heeft geadviseerd. Zo moet ik het dan ook dragen volgens haar.

Ben ik nou zo ondankbaar? Moet ik gewoon bij alles wat ze me aanbiedt "nee" zeggen (wat ik vaak genoeg doe)? Of mag ik een gegeven paard naar eigen smaak veranderen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns