|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 20 September 2009 om 14:12 |
|
ik heb er vreselijk om moeten lachen.klik op de tekst om het groter temaken. groetjes puck |
||
![]() |
||
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
|
Hahahaha, erg herkenbaar :lol:
Volgens mij hebben se er ook nog steeds niet écht een goede manier voor uitgevonden. |
||
![]() |
||
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Groetjes Teunie
|
||
![]() |
||
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
|
Lachen, gieren, brullen, ik mag zulke dingen graag lezen. Groetjes Mistig
|
||
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
||
![]() |
||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
|
met grote grijns
![]() ![]() ![]() ![]() Groetjes Simone |
||
![]() |
||
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
|
Tja, ik geloof dat ik wat minder geduld zou hebben met deze kat. Die zou van mij helemaal geen pillen meer krijgen. Wie niet slikken wil moet maar voelen......
![]() |
||
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23717 |
![]() |
|
Onze dierenarts heeft vaak een alternatief in vloeibare vorm dat je zo in het bekje spuit. Maar dan nog proberen ze het uit te spugen. Of ze bewaren het pilletje in een speciaal daarvoor ontworpen compartimentje in hun wangzak. Gelukkig krijgen ze de wormkuur nu in de nek, samen met het vlooienmiddel. Dan duiken ze daarna wel een dagje weg voor een vriendelije benadering, maar ze kunnen er niets tegen beginnen.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
|
Had voor mijn hond geschreven kunnen zijn
![]() |
||
Groeten Jacqueline
|
||
![]() |
||
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
|
Was mijn katten ook altijd een ramp om pilletjes te geven. Had je het er eindelijk in met veel moeite, bek dichthouden en over het keeltje wrijven. Als je hem dan weer los liet dan liep de kat weg en spugde het pilletje gewoon er weer uit. Moest dan echt erchteraan lopen om in de gaten te houden. Een andere keer hapje ze het pilletje bij wijze van spreken zo uit je hand op. |
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
|
Ik heb geen kat,maar zie het helemaal voor me!
![]() |
||
![]() |
||
Spekkie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
![]() |
|
geweldig!!!..echt leuk..
|
||
![]() |
||
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
![]() |
|
schitterend! moet mijn kat regelmatig een pilletje geven, en dat gaat redelijk. zet de kat op de grond, ga er ahw bovenopzitten, ik zet haar dus klem tussen mijn benen. bek open, pil erin, brokjes er achteraan, bek even dichthouden, keeltje wrijven, en dat gat redelijk goed, al vind ik soms de dag erna het pilletje terug op de grond. Gisteren en avndaga is het me zelfs gelukt om haar poot, die ze open gebeten had, even in een sodabadje te houden, ik heb het overleefd, en de vloer is ook gedweild :) |
||
![]() |
||
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
|
Ik doe gewoon een beetje voer wat ze heel lekker vind, bijv. gekookte kipfilet of dure gourmet gold mousse ofzo, daar een klein hapje van gemengd met het pilletje (die fijn is gemaakt), dan eet ze zo gulzig het vlees dat het pilletje op is :) |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23717 |
![]() |
|
Mijne aten dan het lekkers op en lieten het afgelikte pilletje liggen. Ik vind ook aldoor afgelikte doperwtjes in het lege voerbakje en de groene droge brokjes lusten de heertjes ook niet. Gewone catmilk blieven ze ook niet, wel koffieroom.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
|
hoi Magteld, wat een verwende, eigen gereide beesten zijn het toch. Heel herkenbaar. Ze hebben echt voorkeur voor bepaald eten. Inderdaad methode; klem zetten, pil achterin de keel, even wrijven en eventueel wat lekkers er achteraan, is het enige wat helpt. Moet je wel een kat hebben die niet gigantisch in de stress schiet, want anders kom je er niet zonder scheuren vanaf. |
||
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||
![]() |
||
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
|
Oh, oh, wat hilarisch. Heb echt zitten grinniken bij het lezen van dit verhaal. Zie het echt voor me, mijn eigen kat is ook zo eigenzinnig. groetjes, Joke |
||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
||
![]() |
||
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() |
|
Dat met die injectiespuit in het mondje spuiten deed ik altijd bij onze kids toen ze nog heel jong waren en toch medicijnen moesten hebben. Heb heel wat keren een douche moeten nemen na het geven van de medicijnen |
||
Groetjes
![]() |
||
![]() |
||
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
|
haha leuk om te lezen groetjes rita |
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |