|
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | |
Anne Yes ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 29 Oktober 2009 om 15:15 |
Dag allemaal! Ik ben op zoek naar een leuke meid van in de twintig die gek is op breien, haken of punnikken, voor een productie over hobby's in Yes. Je wordt gefotografeerd met je hobby en er komt een interviewtje bij. Lijkt je het leuk, mail dan naar: anne@yes.nl Dank en hartelijke groet, Anne (reportageredacteur) |
|
![]() |
|
Syl*** ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
![]() |
He Jammer....ben NET iets te oud
![]() ![]() ![]() |
|
Groetjes Syl
|
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
![]() |
Telt 2x in de 20 ook?????
![]() |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
![]() |
of bijna 3x 20? Een boffert die het treft. Leuk hoor. martha |
|
![]() |
|
chantallekuh ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 28 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 341 |
![]() |
ik ben wel 25,maar zou dat niet durven geloof ik hahahaha, wel een leuk idee, wat handwerken is hip groetjes van chantal |
|
![]() |
|
Pallas ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2007 Status: Offline Points: 302 |
![]() |
lijkt mij wel grappig :) 23, dus binnen de doelgroep.
Heb gemaild, ik ben benieuwd... |
|
groetjes,
Marij |
|
![]() |
|
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
![]() |
Ik ben ook in de 20. Lijkt me leuk, maar zal dat echt niet durven
![]() En ik sta liever achter de fotocamera dan ervoor ![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Nahh Sanne gewoon doen! Je hebt een mooi koppie en nu je in luf bent ga je alleen maar meer stralen
![]() Ikzelf ben al jaren 25 dus geef me maar niet op hihi ![]() Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
![]() |
Zal ik eens wat vertellen... heb net de mail eruit gedaan! |
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
ik hoop echt dat één van de hobbydoos meiden wordt, laat ze maar eens zien dat handwerken niet saai en duf hoeft te zijn, ik duim alvast voor jullie
![]() |
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
![]() |
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
![]() |
wel melden als je een van jullie het geworden is, zodat we de Yes kunnen kopen |
|
![]() |
|
wollieland ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 317 |
![]() |
syl..., tootje..beppe.... te oud?????? hoe kom je daar nou bij, ze vraagt toch mensen ....over de 20.... maar ja, wie koopt er nou de yes als wij erin zouden staan |
|
groetjes Bettie
|
|
![]() |
|
*kathy* ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
![]() |
Ik ben ook in de 20, een leuk idee, maar geloof niet dat ik zonodig met foto en al door nederland moet( durf) wil te zwerven.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ik zit daar ook tegenaan, gewoon proberen! |
|
![]() |
|
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() |
Waarom moet het jongere mensen zijn, elk leeftijd heeft toch zijn scharme of niet? Ik haak al meer dan dertig jaar.....maar voel me van hart nog altijd even jong groeten Naneke |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Het blad is voor meiden vanaf ± 16 jaar (als ik me herinner wanneer ik het kocht). De doelgroep ligt iets onder de viva en flair leeftijd vandaar dat ze het willen enthousiasmeren bij deze doelgroep. Dat bereik je door mensen te benaderen die zelf nog in die leeftijdsgroep/fase zitten. Ik vind het initiatief super leuk wat ik zie het ook aan de kids van vriendinnen die steeds meer belangstelling krijgen voor handwerken (14 en 16 jaar). Enne Sanne YOU GO GIRL!!! Enne Kathy: inschrijven!!!! Wie weet kunnen jullie met zijn allen wel in het blad komen??? Groetjes Simone |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
![]() |
ja inderdaad het is een blad voor jonge meiden. Ik weet wel dat mijn dochter zo'n 15 jaar geleden (ik ben dus toch al wel behoorlijk op leeftijd) ook altijd dat blad las. Vooral al die liefdesgedichten. Werden altijd overgepend voor het vriendje. maar kom op jonge meiden. toch hardstikke leuk om zoiets te doen? dat maakt het leven juist zo leuk. zulke belevenissen. doen hoor? ik ben zelf altijd in voor zulke geinige dingen. datmaakt het leven juist zo leuk. martha beppe dus al. |
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
Haha ik ben twintig maar ik houd niet van op de foto gaan.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
jij ook gewoon opgeven dejeudige hobbydozen van hobbydoos en binnende korste keren wemmelt het hier van nog veel meer hobbydozen en zien we door de bomen het bos niet meer |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Maanhaasje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
![]() |
Hihi, ik ben ook in de 20, maar ik zou het ook niet doen,
ik heb nogal een uiterlijk kenmerk wat vragen op zou roepen (een half maantje getatoeerd op mijn voorhoofd), dus ik wil niet op de foto in een blad hihi ![]() Maar ik hoop wel dat een hobbydoosje uitgekozen wordt natuurlijk! Succes Meiden! |
|
)0( She changes everything she touches,everything she touches changes )0(
*http://lunamoonhare.blogspot.com* |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |