Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon amigurumi hello kitty baby

 Reageer Reageer Pagina  <1 21222324>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2014 om 16:35
He super die had ik ook nog niet.Wat veel!!!!!!!!!
Back to Top
Annenaud View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Januari 2015
Locatie: Dreischor
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annenaud Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2015 om 10:49
Zou ik ook een patroon mogen hebben? Heb op Ravelry een engels patroon gevonden, maar daar kom ik nog niet echt uit.

Groeten Irma
Back to Top
Sylviev View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2015
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sylviev Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2015 om 20:36
Hallo iedereen wat een mooi patroon van hello kitty... Ik ben deze week begonnen met een hello kitty mijn hoofdje is af en toen ik aan het lichaam begon was het een flop er zit een groot fout in de patroon en kan nu niet verder doen... Zou ik deze patroon ook kunnen krijgen??? Ik hou van haken en met 4 kinderen hier in huis kan u zich voorstellen dat ik veel haak alhoewel ik nog maar net begonnen ben :)
Back to Top
Sylviev View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2015
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sylviev Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2015 om 20:37
Oeps heb enorm veel fouten geschreven sorry
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2015 om 11:49
Je kunt je stukje altijd wijzigen door op Post Options rechtsboven te klikken en te kiezen voor de optie Wijzig bericht. Dan krijg je een herkansing. Maar we trekken geen punten af voor spelfouten, hoor. Je kunt daar ook kiezen om ieand te citeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
TheRedString View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 November 2014
Locatie: Leiden
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TheRedString Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 15:27
hoi Mag ik misschien ook patroontje :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 16:19
Je bent al 6 maanden forumlid en je weet nog niet, dat je je e-mailadres in kunt vullen bij het vlindertje van messenger??? Zomaar roepen "Ik ook" werkt hier niet, we zijn geen telepaten.

Misschien toch eens in de rubriek Even voor stellen het topic WELKOM lezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 00:23
Lieve Magtelt bespaar je de adem. Dat is er weer zo een die een vraag neerplempt en niet terug komt voor het antwoord ook!
Gewoon schudden en weer doorgaan
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 06:49
Misschien eerst de antwoorden op uw zelfde 2 vragen van november lezen ?
Back to Top
Ingrid60 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Juli 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingrid60 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 14:30
Kan ik het patroon van hello kitty bestellen
Back to Top
Ingrid60 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Juli 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingrid60 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 14:47
Originally posted by stoofpot stoofpot wrote:

[IMG]style="WIDTH: 218px; HEIGHT: 185px" src="http://ny-image0.etsy.com/il_fullxfull.70262936.jpg" width=317 height=266>


Ben op zoek naar patroon Hello Kitty baby zoals bovenstaande foto!!!


Wie helpt me?


 


I_vdstoep@yahoo.com
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 17:02
de Definitie van forum is ......
(ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren Voorbeelden:   


2 Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 20:29
Waarom zet je je emailadres NIET in je profiel en WEL hier, waar iedere internetgebruiker het kan lezen en voor spam gebruiken? Lees het WELKOM topic in de rubriek Even voorstellen eens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kynali View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 December 2015
Locatie: Middelkerke
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kynali Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 23:21
Hey, 

Zou het mogelijk zijn ook dit patroontje van hello kitty baby te ontvangen?

Vriendelijke groeten
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2015 om 23:54
En hoe had je het willen ontvangen dan? Per telepathie?
Rooksignalen? Tamtam?
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 13 Mei 2011
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 796
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2015 om 05:08
Is het mogelijk om ook de patronen te ontvangen ?
Hartelijke groet , Geerke
Back to Top
MiMa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 September 2016
Locatie: fryslan
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MiMa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 16:11
Zou ik deze patroontjes ook kunnen krijgen, vind ze geweldig en lijkt me leuk om te maken!
groet Marijke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2016 om 18:40
Misschien even een paar blsdzijden teruglezen? Dit topic is in 2009 begonnen en we blijven maar vragen om een emailadres in het profiel en uitleggen hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. Er is in Even voorstellen een topic Welkom, waarin dit hele forum en de werking haarfijn wordt uitgelegd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Heidi21 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2019
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Heidi21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 18:22
Hallo,
Al vele uren heb ik op Pinterest doorgebracht op zoek naar een goed Nederlandstalig patroon van Hello Kitty. Helaas. Tot ik bij u terecht kwam.
Ik zou zo graag een vriendin willen bedanken en zij is een hele grote fan van HK, en een zelfgemaakte heeft ze nog niet, vandaar mijn vraag aan u, is het mogelijk om de patroontjes ook aan mij (de zoveelste in de rij) door te sturen aub?
Alvast bedankt en creatieve groetjes,
Heidi
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2019 om 18:50
stuur maar even een PM met je email adres
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 21222324>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns