Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MEETING BIJ CORRIE IN DORDRECHT

 Reageer Reageer Pagina  123 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: MEETING BIJ CORRIE IN DORDRECHT
    Posted: 26 Januari 2010 om 11:06

lieve allemaal

Zoals jullie misschien wel elders hebben gelezen ben ik na 10 jaar weer behept met migrane  al 3 x in december en ook deze maand weer 3 x .

Ik ben daar echt niet blij mee want als je iets hebt gepland loopt het in het 100.

Ben naar de dokter geweest en ze zegt dat het door de hormoonschommeling komt door de overgang dus en dat is al 22 bezig, heb nu een lichte vorm van oestrogenen gekregen.

De meeting was gepland voor april maar word misschien mei of juni als het jullie dan nog uitkomt hoor ik het graag.

Ik kan niet zo,n mooi lijstje maken als renate of sanne maar wie weet geeft er wel iemand hulp hier dat zijn we zo gewend.

Groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2010 om 11:34

Wij gaan 21 juni 2 weekjes op vakantie, verder nog niets gepland (voorlopig).

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2010 om 12:24
Ja hoor, is wat mij betreft prima. Alleen 5 & 6 juni kan ik echt niet.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2010 om 12:51
Weet niet of ik ga kunnen komen dan, want begin half mei met de examens .

Maar ik zie nog wel (wie weet vind ik een gaatje tussen het studeren door)!

Groetjes,
Veerle
Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jantinavv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2010 om 13:16
Oh, in Dordrecht, das vlakbij! Zou wel heel leuk zijn! Zit alleen wel met de kindjes... Ik weet nog niet of ik erbij kan zijn, maar zou het wel heel leuk vinden!!
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer odette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2010 om 16:47
April is al wel snel maar mei of juni is nog een eindje weg.
odette
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2010 om 07:30

He jakkes Corrie weer migrane, dat is niet fijn.

Er bij zijn gaat voor mij zeker niet, beetje te ver, maar ik hoop voor jou dat je migrane overgaat zodat je het door kan laten gaan, want het lijkt me bere gezellig.

Sterkte en beterschap, groetjes, Lidia

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2010 om 09:40
Dank je wel Lidia en jammer hoor dat je er niet bij kan zijn maar wel begrijpelijk.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 724
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marianneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2010 om 11:41
Ik ga er zeker weer proberen bij te zijn het is namelijk altijd heel erg gezellig. Maar kan pas tegen die tijd met zekerheid zeggen of ik kan of niet. Ligt er een beetje aan hoe het dan gaat en of ik moet werken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2010 om 20:36
Ik zou ook graag komen, ik zit een beetje met vervoer, maar dat is wel op te lossen. In ieder geval spaar ik al potjes voor de bramenjam. En ik heb een paar dubbele tijdschriften en boeken om daar weg te geven.

Mijn trouwdag is 28 mei, alle andere dagen kan ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Francis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Francis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2010 om 11:46

Oh corry migraine vreselijk ik weet wat je meemaakt.

Heb in december in 12 dagen tijd 6 aanvallen gehad.

En nog steeds heb ik ze regelmatig.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2010 om 11:55

Ik probeer het  in juni te houden dan kan het op een zaterdag en zondag want dan hebben wij geen dansles meer dus ik zal eens kijken op de kalender dan preven samen met Piet 2 dagen.

Francis ik leef met je mee want het is verschrikkelijk ik had er in december ook 3 en deze maand dus weer, gisteren weer de hele dag hoofdpijn ik ben het echt beu en hoop dat de oestrogenen gaan helpen.

Ik heb ze nu vanaf maandag en nog geen last van bijwerkingen wat ik heel snel heb van medicatie dus

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2010 om 19:42
ik kom dan ook, heb het liefst een zondag anders vraag ik wel vrij voor zaterdag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2010 om 22:15
Ik zal mijn best doen te proberen te komen om Tammie ook eens te zien.

20 juni is vaderdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2010 om 11:09
12 en 13 juni lijkt mij wel wat
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2010 om 12:42
Dan zullen we voor dat weekend vast mooi weer bestellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ab63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2010 om 14:27
Als ik kan kom ik ook hoor Corrie!!  wat naar nou weer van je migraine, hoop dat je er snel weer vanaf bent
GROETJES ANGELA
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2010 om 11:05
Ik hoop dat ik er ook weer bij kan zijn .
TONY
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2010 om 13:10

In juni zou ik het 1e en het laatste weekend kunnen.

Het weekend van de 12/13e heb ik een muziekfestival in L.eusden en verjaardag van V.igho's moeder.
De 2oe is het vaderdag, de 19e zou ik evt ook nog kunnen.

Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 224
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thelo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2010 om 17:23
Dordrecht is wel heel ver ik moet nog even nadenken
groetjes thea
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns