Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MEETING BIJ CORRIE IN DORDRECHT

 Reageer Reageer Pagina  <1 45678>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 16:44
De lijst is bijgewerkt. (Een paar berichten naar boven)
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2010 om 10:08
Evelien graafty geen tunnel , komt niet met de auto of de fiets het is jammer maar ze heeft iets anders
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2010 om 19:04
Je staat nog steeds op de kalender Corrie, ik hoop zo dat het me lukt ....... maar kan geen bacon en egg pie beloven, mag niet meer bakken of koken .
TONY
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 09:38

Naam

Woonplaats

Evt. opmerking

etenswaar

Magtelt

Apeldoorn

komt met de trein

Mistig

Corry R

Joke (Josl)

iets hartigs

Tony

Tilburg

niet van toepassing

Marlene

Woudenberg

Komt misschien

Veerle met moeder

Gent (België)

Komt misschien

sapjes

Angela

Amsterdam

Chrisje

Putte (België)

onder voorbehoud

Clara (Koningsdochter)

Kinderdijk

 Druivencake

Odette

Heerhugowaard N-H

Mierenhoop

Marianneke

Onder voorbehoud

Tikoes (Eline

Boxtel

onder voorbehoud

 Een nieuwe tabel. Mis je jezelf? (ben ik je dus vergeten?) of je plaatsnaam. Laat het dan even weten. En hoe is het met de bak en kookkunsten gesteld? Ik heb er al wat op gezet. Al kan dat zo ineens weer veranderen. Maar als er een schaap over de dam is....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 09:40
Wie volgt, wie volgt? De dagen zijn altijd hartstikke gezellig. Corrie heeft een grote kamer. En een schitterende tuin. (we gaan natuurlijk uit van mooi weer!) Dus dames kom op. Er zijn zoveel Rotterdammers. Dordt is voor jullie hartstikke dichtbij!!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 13:59

kom wel niet uit rotterdam, maar sla dit rondje over ,word hem gewoon niet

wie weet tot van de herfst

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 16:36
ik (uit putte belgië) heel graag onder voorbehoud er bij...
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2010 om 19:14

Mijn bijdrage zal in ieder geval iets hartigs worden, ben niet zo'n zoetekauw (nou ja, soms hihihi). Weet nog niet wat, maar heb nog eventjes de tijd toch?? Heeft een van jullie een voorkeur?? Laat maar weten.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer odette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2010 om 07:53
Verras ons maar....
odette
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2010 om 08:21
Zet mij ook maar op het lijstje. Het is niet ver van Boxtel dus voor mij haalbaar. Geen twee dagen, maar eentje (zondag 13 juni), met ook iets lekkers (weet nog niet wat).

Corrie...............heel veel sterkte met je hoofdje
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2010 om 09:36
ZATERDAG 12 WORD DE DAG
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
liennepien View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 November 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 53
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer liennepien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2010 om 10:37

zoals corrie al heeft vertreld ben ik helaas verhinderd

mag ik deze dag eerst werken en voor het eind van de middag heeft mijn zoontje een uitnodiging gehad voor een voorstelllign van de  cliniclowns.

ik heb wel tegen corrie gezegd als het me lukt ik nog wel even langs piep maar ik kan iets beloven. moet even kijken hoe deze dag verloop.

Groetjes Eef.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2010 om 10:24

Ik heb de lijst weer bijgewerkt, een paar berichtjes naar boven. Chrisje staat er op. Tikoes ook. Alleen heb ik die voor de zekerheid onder voorbehoud gezet omdat ze zich vergist in de dag. Ik heb haar een pm gestuurd. En tot de tijd dat ik geen reactie heb gehad laat ik het even zo staan.

En Tineke (Boek) ik begrijp best dat vanuit het hoge noorden de reis voor jou te ver is. Ik sprak juist over de rotterdammers omdat die zo lekker dichtbij wonen. Bedoelde er verder niets mee hoor. En iedereen is van harte welkom. Maar niemand moet. Dus maakt niet uit waar je vandaan komt.

Joke, maak er maar iets van. Het is allemaal prima toch?

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2010 om 12:54
helaas is het mij te ver.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 22:01
En weer is de lijst bij gewerkt. Helaas heb ik Corry er uit moeten halen omdat ze verhinderd is die dag.
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Naam

Woonplaats

Evt. opmerking

etenswaar

Magtelt

Apeldoorn

komt met de trein

Mistig

Joke (Josl)

iets hartigs

Tony

Tilburg

niet van toepassing

Marlene

Woudenberg

Komt misschien

Veerle met moeder

Gent (België)

Komt misschien

sapjes

Angela

Amsterdam

Chrisje

Putte (België)

onder voorbehoud

Clara (Koningsdochter)

Kinderdijk

 Druivencake

Odette

Heerhugowaard N-H

Mierenhoop

Marianneke

Onder voorbehoud

Tikoes (Eline

Boxtel

onder voorbehoud

 Een nieuwe tabel. Mis je jezelf? (ben ik je dus vergeten?) of je plaatsnaam. Laat het dan even weten. En hoe is het met de bak en kookkunsten gesteld? Ik heb er al wat op gezet. Al kan dat zo ineens weer veranderen. Maar als er een schaap over de dam is....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2010 om 10:02

Bij wisten jullie dat had ik al een stukje geschreven over de hoofdpijn die ik regelmatig heb.

Ben nu aan pillen die merk ik mij kalm moeten houden want we zijn zefs gisterenavond bij dansles weggegaan omdat ik weer hoofdpijn kreeg van al het gedraai ( en ik ben er zo gek op) dansen het is echt waardeloos.

HEB DAN OOK BESLOTEN DE MEETING OP 12 JUNI NIET DOOR TE LATEN GAAN MAAR EERST ZIEN EEN OPLOSSING TE VINDEN VOOR DE NARIGHEID.

IK KAN LEKKER IN MIJN STOELTJE HANDWERKEN MAAR SPAN IK MIJ IN DAN IS HET VERHAAL OVER EN UIT

DUS LIEVE ALLEMAAL IK HOOP DAT HET LATER DIT JAAR DOOR KAN GAAN

SORRY      SORRY     SORRY

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2010 om 12:29

Jouw gezondheid gaat natuurlijk voor, dat is duidelijk.

Jammer dat we nu geen hobbydozendag hebben, maar het is niet anders.

Sterkte, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2010 om 14:27
Misschien dat iemand anders zegt; ik heb er zin in en ik heb plek?
Schuift de hobbydoosdag bij Corrie een tijdje op totdat ze zich beter voelt.
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2010 om 15:55

Je hebt groot gelijk dat je eerst aan je eigen gezondheid denkt Corrie. Dat is op onze leeftijd toch wel het voornaamste zou ik zeggen.

Wel heel jammer natuurlijk. Maar dan houden we het toch tegoed zeker.

Voor mij maakt dit het toch wat makkelijker, want mijn oudste zoon trouwt op 12 Juni .... wel aan de andere kant van de wereld, in Australië, maar de jongens zijn het aan het regelen, dat ik via een web-cam, de ceremonie mee kan maken, zelfs meteen met het bruidspaar kan praten. Toch fantastisch dat dit kan tegenwoordig hé, Hij trouwt 's middags om 2 uur Austr. tijd, dus ik moet 's morgens om 5 uur met een borrel naast me gereed zitten om de bruiloft mee te vieren, kun je voorstellen in wat voor staat ik dan bij jou aan zou komen     !!!!!

Ik hoop dat je vlug weer van die hoofdpijn af bent, en zal op een of andere manier wel zorgen dat er wat wol jou kant op komt.

Veel liefs TONY

TONY
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2010 om 19:22
Migraine is ellendig. Heel begrijpelijk dat de hobbydoosdag niet doorgaat.

Maar een andere vraag. Ik heb glazen potjes en bollen wol klaarstaan. Heb je daar nog wel wat aan?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 45678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns