Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Helemaal verslaafd (Sleutelhangers)

 Reageer Reageer Pagina  123 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Helemaal verslaafd (Sleutelhangers)
    Posted: 25 April 2010 om 15:34
Na even een korte periode iets anders te maken... ben ik weer helemaal verslaafd aan sleutelhangers maken. Het liefst werk ik met de Catania Fine. Een greep uit het assortiment:





Ondertussen ook alweer 4 ervan verkocht en 3 weggegeven . En eentje aan mijn eigen haaktas gehangen

Momenteel ben ik bezig met het afwerken van iets 'op bestelling' en daarna vlieg ik er weer in! Ik vind het gewoon zo leuk om te doen, en op een avond heb je zo een sleutelhanger af en kan je weer showen!

Groetjes!
Veerle

Edit 16-03-2012: Een vertaling van dit GRATIS Japanse patroontje is te vinden op de website van Charlotte. Het originele Japanse patroontje kan gevonden worden op Ravelry
Back to Top
happyknitter26 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 17 November 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 554
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer happyknitter26 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 15:43
keileuk
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 16:17

Geweldig leuk met allemaal superleuke kleurtjes!!!

Staat het patroonhier op de hobbydoos???

Groetjes, Wilma

wil
Back to Top
Katie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Katie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 16:17
Knap gedaan !
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 16:22
Wat gaaf gemaakt, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 16:43
Bedankt allemaal

Ik stuur je het patroontje door, Wilma!


Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:00

Ze zijn ook wel heeeeeel leuk en vrolijk, geen wonder dat de vraag groot is.

Brutale vraag (!!!!!): waar verkoop jij ze en wat mag/kun je hiervoor vragen??

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
stoofpot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 Oktober 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stoofpot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:01

Deze zijn echt mooi!!! Kan ik het patroontje ook ontvangen aub... Ik had het reeds van iemand gehad maar ik vind het niet meer terug en ze zijn echt zo schattig dat mijn vingers beginnen te jeuken :-)

Nana's grootste hobby is breien en haar chihuahua!!!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:03

ooohhhhhhhhhhhhh zooooooooo SCHATTIG

is dit van een NED.patroon  ????????????

groetjes geesje
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:06
Brutale vragen bestaan niet Joke!
Ik verkoop ze meestal 'per toeval'. Vorige week vrijdag was ons poetsvrouw bezig en zag ze de sleutelhangers liggen en vroeg ze of ze er twee mocht kopen (voor haar mama en zus). En vorige week zaterdag op het familiefeest was ik aan het kletsen met mijn tante (die ook verslaafd is ondertussen) en we waren onze creaties aan het tonen, toen er plots enkele verre familieleden bij kwamen staan en die hebben er ook elk eentje gekocht. Ik vraag er meestal 5 euro/stuk voor.
Als ik andere knuffeldieren verkoop, vraag ik meestal het dubbele van het garen. Met de redenering dat als ik eentje verkoop, ik er nog eentje voor mezelf kan maken ook .
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:08
Originally posted by geesje geesje wrote:

ooohhhhhhhhhhhhh zooooooooo SCHATTIG

is dit van een NED.patroon  ????????????



Het is een Japans patroon, schemahaken. Maar niet zo moeilijk ;-) Ik zal het je doorsturen met wat uitleg bij!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:26
Superleuk zijn ze. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 380
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:30

hoi Veerle
 Ik sluit me helemaal aan bij de andere Supper leuk.Mag ik ook mee delen voor het patroon? Zet ik hem in de lijst op nr 4 ,van de dingetjes die ik wil maken.Ik had ook haast gevraagd wat je er voor vroeg  zag het gelukkig net op tijd.Wil nog wel weten met welke dikte haaknaald het is gedaan. Ik weet wel dat het aan het garen ligt,maar hoe grooter de naald hoe groffer het wordt, ik zou waarschijnlijk voor nr. 2......2,5 gaan.En dan misschien Katoen???? Heb je enig idee waar je de ringen kan kopen?Ik heb nu een loge die in suriname woont. Ik ga zo maar bedenken dat de kleinkinderen daar heel blij mee zouden zijn.En je schrijft dat het in een avond gemaakt kan worden.Er zijn maar 10 kleinkinderen  Mijn mail adres staat in mijn profiel.Alvast heel erg bedankt.

 

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:38

Halo Veerletje

zou ik me mogen aansluiten voor het patroon, met wat uitleg , ik kan hem ook niet meer vinden, als ik hem dan al had

alvast bedankt, en nog een prettige zondag

groetjes rita

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:54
Wauw wat zijn ze gaaf. Jammer dat ik dat schema haken niet snap.
Groetjes Teunie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 17:59
Veerle wat gaaf! IK vind vooral de roze/paarse super. Beetje punk koppie.

Mag ik ook zo brutaal zijn om mee te mogen delen met jouw aanwijzingen erbij?
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 18:26
wat zijn ze leuk, en zo veel, wel leuk dat je omgeving er zo enthousiast op reageert,
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 18:40
Ooooooohhhhh, wat leuk!
Zou ik het patroontje ook mogen? Het lijkt op de Pokémon Piplup, of is het hem ook? Mijn jongste zoon is helemaal weg van Pokémon en zo'n sleutelhanger is dan extra leuk!
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 18:40

ze zijn echt super leuk

mag ik ook zo brutaal zijn en om het patroontje met uitleg te vragen.

groetjes belinda

Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2181
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikzelf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2010 om 18:45
Ze zijn super mooi
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns