Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenow jee , wat voel ik me schuldig

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: ow jee , wat voel ik me schuldig
    Posted: 01 Mei 2010 om 23:05

twee weken geleden is er thuis een klein ongelukje grbeurd met mijn oudste zoon (8 jaar) , door trek van de wind zijn er deuren toegeslagen en jammer genoeg zaten zijn ringvinger en pink ertussen , heel snel onder de koude kraan en aangezien zijn wijsvinger blauw werd er zalf aangedaan tegen zwelling en blauwe plekken , zwachtel rond gedaan en maar even afwachten hoe het eruit zou zien ... nadien ging hij gewoon weer verder spelen buiten met de broers en vrienden dus ik dacht , dit valt wel mee ...verder niet meer op gelet omdat hij gewoon zijn eigen ding altijd deed , niet meer klaagde en gewoon altijd meer uitkeek om weer te kunnen spelen . nu vandaag toen ik zag dat zijn nagels wel lang waren valt mij op dat het topje van zijn pink wel redelijk scheef stond, het viel me direct op dat dat niet normaal was en ondervroeg hem dus of hij er dan geen pijn aan heeft enzo ( niet echt was zijn antwoord, alleen als ik een glas ofzo neem). ik begon me al te ergeren aan het feit dat hij dit niet eerder had gemeld en heb hem meegenomen naar de spoedafdeling voor een foto , en ja hoor wat ik dacht werd bevestigd , het bovenste deel van zijn pink is gebroken . ik ben heel eerlijk geweest op de spoed en ook verteld dat hij al twee weken zo rondloopt zonder dat ik er eigenlijk weet van had en nu zal dat herstel wel moeilijk gaan verlopen ... ze hebben de pink gespalkt zodat die recht word geduwd maar volgende week moet hij al terug op controle. ik hoop echt dat de spalk toch iets zal helpen inverband het genezen anders zal het oftewel terug breken worden en oftewel een klein pinnetje erin . ik voel me zo schuldig nu doordat ik ten eerste eigenlijk niet direct een gewone check-up gaan doen op de spoed toen het gebeurde en nu ten tweede dat ik als moeder het nog eens niet doorhad dat hij al twee weken zo rondloopt . Ik hoop echt dat het zo zal genezen na zo'n lange scheefstand anders zal het lang duren eer ik het mezelf vergeef denk ik

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 09:20
Het kan gewoon gebeuren, ik heb als kind met een gebroken onderbeen rondgelopen. Kwamen ze achter toen het genezen was. Ok het deed pijn en ik liep niet zo makkelijk maar ja je gaat daar niet over zeuren op de leeftijd. Het is gewoon het type kind, waarschijnlijk een lekkere rouwdouwer.
Groeten Jacqueline
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 10:24
ongelukjes gebeuren, en je zoon zal een hele taaie zijn en niet zo gauw zeuren over een pijntje, ik kan je best wel begrijpen dat je daar ongelooflijk schuldig over voelt, en op zo'n moment kun je jezelf wel voor je kop slaan, maar gebeurt is gebeurt en het beste wat je nu kunt doen is gewoon je zoon steunen, ik duim voor jullie dat het nog gemakkelijk te verhelpen is zonder grote ingrepen, veel sterkte
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 10:27
Ik had als kind op een korrel beton getrapt in het zwembad, daar kwam een bult eelt omheen zitten. Het deed wel pijn bij het lopen, maar dan pas je gewoon je lopen aan. De gymmeester ontdekte het en waarschuwde mijn moeder, die zich toen enorm schuldig voelde. Waarom begreep ik toen niet, pas toen ik zelf moeder was.

Je zoon heeft gewoon gezien dat jij er alles aan had gedaan om het letsel te genezen en er niet aan gedacht om er nog eens over te beginnen toen het pijn bleef doen. Geef jezelf niet de schuld, je hebt toch geen röntgenogen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 11:04
dit soort ongelukjes gebeuren helaas. En hij zal er waarscheinlijk ook echt niet zo'n last van hebben gehad. Mijn buurjongetje was gevallen toen hij over een hekje sprong, gigantische grote bult op zijn hoofd en zijn polzen deden een beetje pijn. We gingen voor zijn hoofd naar het ziekenhuis bleken zijn beide polzen te zijn gebroken.

Kinderen zijn blijkbaar nogal makkelijk daarin

Het komt vast weer helemaal goed jij hebt gedaan wat elke moeder doet en je hoorde hem er ook niet meer over.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 11:16
Dat kan gebeuren ,en zelf heeft hij er ook geen last van gehad .Het zal wel goed komen
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 13:36

Halo Dollydottke

ik hoop dat alles vlug in orde komt, zonder nare gevolgen

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 13:45

de ene pijngrens ligt hoger dan de andere en die van jouw is geen pieper dacht mams heeft haar best gedaan nu moethet even de tijd hebben meestal werkt dat ook zo nu even niet, maar je hebt het toch gezien al was het later dan je bedoeling was, en dit komt ook wel goed

en als dit het laaste is wat hem overkomt wordt die niet zo oud, dus laat hem maar weer lekker kind zijn, had op een gegeven moment 2 kinderen met hechtingen rondlopen nu ja kan gebeuren, die van mij konden er wat van maar daarom ben je nog geen slechte moeder

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 14:17
Dat kan gebeuren en zelf vind je het ook zo naar hé.
Hoop dat het toch in orde komt, zonder nare gevolgen!
Sterkte er mee.
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 15:23

ik begrijp heel goed hoe jij je voelt

Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn zoon

Justin was gevallen met gym op school, zijn leraar belde op en zei hij dacht dat het misschien beter was om de dokter er even naar te laten kijken, maar ik dacht ach het gaat wel over, dat zei ik ook nog tegen onze huisarts twee dagen later, toen de arm toch wel pijnlijk bleef., nou zegt de huisarts ik denk dat het gebroken is, dus naar het ziekenhuis foto's laten maken; en was het inderdaad gebroken.

dus het gebeurt meerdere moeders hoor, voel je maar niet schuldig

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 16:04

een uurtje geleden kwam hij naar me toe zo van : mama , dat prikt heel de tijd en dat doet nu echt wel pijn ... ik dacht ik ga toch eens even de windel van de spalk halen om te kijken wat kleur die pink heeft ( ik dacht aan te vast gebonden en eventueel het bloed niet goed kon doorstromen ) nu zag ik dat zijn gehele pink nu gedraaid in de spalk zat , nou weer niet goed dus . waarschijnlijk met het slapen en het wroeten dat die pink terug gedraaid was in de spalk , en ik dacht wat die vrouw gisteren deed kan ik ook ...ik heb de spalk afgehaald en de pink er terug exact ingelegd zoals het gisteren was , ik heb even naar een vriendin van me gebeld die dokteres is en aan hoe zij het zei zo heb ik het ook gedaan , toch nog even een kleine visite van m'n vriendin voor de zekerheid en ze verschoot dat ik de pink er zo mooi (bijna recht aangezien zijn topje scheef staat) heb ingestoken , nu prikt het ook niet meer zei m'n zoon . al goed dat ik ook al jarenlange interesse heb in de medische sector zodat ik al wist op wat ik moest letten ...morgen gaat ze toch nog al wel wat rondbellen wat ze hebben zo een grote spalk voor een volwassene aangedaan en blijkbaar heeft zijn pink toch nog te veel plaats zodat die zelf terug scheef komt te staan . ik voel me nu  toch al een beetje beter dat ik hem nu al meer heb kunnen helpen

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 16:33
Wat een opluchting na een begrijpend schuldgevoel. Zo'n schuldgevoel is emotioneel afgrijselijk, gelukkig heb je hier van je af geschreven en gehoord............dat ook andere moeders dit overkomt in andere situaties.

Beterschap en sterkte.
Eline.
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 21:50
Hij zal inderdaad niet de eerste zijn die met een gebroken iets rond blijft lopen. Hopelijk geneest het snel. Arm kind. Maar hij zal er toch wel niet zo heel erg veel last van hebben gehad. Maar kan me wel indenken hoe jij je voelt.
odette
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 14:04

Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt. Maar je zoon is in ieder geval een harde voor zichzelf. Die zal je niet snel horen klagen. Wel goed dat hij nu in ieder geval naar je toe kwam. Hij heeft er zelf ook van geleerd denk ik.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 09:52
Ik beken, ik ben ook zo'n moeder die haar zoon met een gebroken pols liet rondlopen. Dus ik weet hoe je je voelt.... Maar als je deze verhalen leest, sta je niet alleen !!!!
Sterkte! 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 10:22

ja dat is waar , hartelijk bedankt allen voor jullie steun ...

het is de eerste keer dat ik het zo meemaakte , twee jaar terug viel men andere zoontje van de brug van de speeltuin maar dat was een open arm breuk dus dat kon je zien , ik heb toen direct de ambulance gebeld want het was geen aardig zicht maar nu ...was de situatie geheel anders en al zeker doordat hij er zelf niets over zei hehe. ikzelf heb nog nooit iets gebroken dus weet ook niet hoe dit aanvoelt , donderdag moet ik hem op controle dus dan weet ik meer te vertellen

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 10:55
Sterkte samen. Gelukkig is deze breuk te herstellen. Op het moment zelf van chaos komt er geen helderheid "binnen".

Zo moet ik nog steeds denken aan de jongen van ongeveer 16 die bijna 2 maanden op de weg naast mijn flat niet heeft uitgekeken met zijn fiets tijdens het oversteken. Hij is gegerepen door een vrachtbusje en is bijna doodgebloed (toen al één been kwijt). Daar is achteraf niets meer aan te corrigeren. Eén moment niet uitgekeken en zijn hele toekomst neemt een giga wending (ook voor de directe betrokkenen). Pffffffffffffff nog in elke dag bid ik voor die onbekende jongen.
Back to Top
qwerty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 11:01
beterschap, ik hoop dat het snel weer beter gaat...
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 14:02
Zoiets is toch zo snel gebeurt! Ik hoop dat het snel weer beter gaat en dat het goed geneest.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 14:22
Hopelijk is het snel opgelost en kan hij terug ravotten veel sterkte
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.297 seconden.
Lang Yarns