Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbuitenlandse patronen met paypal?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: buitenlandse patronen met paypal?
    Posted: 02 Mei 2010 om 17:45

Hallo,

Ik zit er over te denken om een paypal account te nemen, om leuke patroontjes enzo te kopen, maar hoe gaat het als de prijs in dollars of een andere vreemde valuta is? Moet je dat zelf omrekenen of gaat dat automatisch? Ik heb geen idee namelijk en kan het niet op de paypal site vinden.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Groetjes van Dinie

Ik heb het antwoord alsnog gevonden, het wordt als het goed is automatisch omgerekend

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 18:09
Je uploadt geld in Euro's naar je Paypalaccount en als je iets in Dollars wil kopen dan rekent Paypal het voor je om. Je betaalt een iets ongunstigere omrekening dan de wisselkoers, want daar halen zij een deel van hun winst vandaan.
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 18:13

Bedankt Naemi voor je hulp, ik had net via google het zelfde gevonden, en terwijl ik mn bericht aanpaste, had je net je berichtje geplaatst

Bedankt hoor!

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 18:37
Graag gedaan hoor. En het is echt heel makkelijk en veilig, wij gebruiken het heel vaak voor aankopen in het buitenland, en ook voor patronen.
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 20:35

ik heb mijn credit card aan Paypal gekoppeld.

Is veiliger: wanneer een artikel niet aankomt en je hoort niets meer van de verkoper, kun je je geld terug krijgen via de credit maatschappij.

ik heb dat ooit eens gehad, artikel niet aangeomen, na diverse mails - verkoper niet meer lid van Ebay. gemeld bij de creditmaatschappij (het bedrag was te laag voor paypal, 25 dollar excl. verzendkosten) en ik kreeg mijn geld terug. incl. verzendkosten

Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 22:15

Ohh bedankt voor je reactie, Marlene, ik zat al te twijfelen of ik een creditcard moest aanvragen, want die heb ik ook niet en hoorde van paypal dat ie aan je gewone rekening gekoppeld wordt, maar wist niet dat een creditcard en paypal aan elkaar gekoppeld kunnen worden. (misschien toch nog maar beter lezen op die site) Dat is dan idd een veiliger idee!

Bedankt voor de info

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 01:03
Het kan allebei, zonder creditcard en met creditcard. Qua betalingen maakt het eigenlijk niet uit, het is meer dat je met een gekoppelde creditcard beter zit qua terugkrijgen van je geld als er problemen ontstaan. En met een gekoppelde creditcard hoef je geen geld op je Paypalaccount te hebben staan (waar Paypal dan dus rente van trekt), en je hoeft ook niet te wachten tot je geld op je account verschijnt, mocht je besluiten Paypal niet te willen sponsoren met rente van jouw centjes en dat je pas geld naar je account overmaakt op het moment dat je iets wilt kopen..
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 09:39
Ik heb gewoon mijn bankrekening aan paypal gekoppeld, zo hoef ik geen geld te uploaden en geen creditcard nummer in te vullen, deze manier schijnt de veiligste manier van betalen te zijn.
Ik heb al veel op deze manier gekocht en nog nooit problemen gehad.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 10:12
Wij hebben het ook gekoppeld aan de creditcard,het gaat veilig en snel.Voor je hem activeer lees dan wel heel goed de regels. Er wordt de eerste een klein bedrag afgeschreven.nog geen 2 euro dacht ik, maar die krijg je na 1 a 2 weken weer gestort.Hiermee worden alle gegevens gecontroleerd.Je krijgt altijd een mail,als je iets heb betaald.
To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 10:55

Originally posted by Claire Claire wrote:

Ik heb gewoon mijn bankrekening aan paypal gekoppeld, zo hoef ik geen geld te uploaden en geen creditcard nummer in te vullen, deze manier schijnt de veiligste manier van betalen te zijn.
Ik heb al veel op deze manier gekocht en nog nooit problemen gehad.

Ja dit had ik ook gehoord van de mensen om me heen die ook paypal hebben, en omdat ik eigenlijk geen creditcard wil, omdat je dan al je nummers moet invullen op internet, maar wist niet dat een creditcard ook aan paypal gekoppeld kan worden, dus moet nog even goed bekijken wat voor mij de beste optie is. Wel verwarrend hoor, dat online kopen  

Willywortel, dat had ik idd ook gehoord, dat ze geld halen en storten van je rekening om te kijken of alles klopt, maar dat vind ik niet zo erg

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns