Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Priscilla

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Priscilla
    Posted: 12 Mei 2010 om 19:32

Dit is Calimero zijn vriendinnetje, hij was zo eenzaam

En van de achterkant:

En samen:

 

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 19:32
Heel leuk geworden!

Groetjes Tineke01
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 19:51
..oooohhhhhhh WAT EEN SCHATTIG STELLETJE
groetjes geesje
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 20:33
Wow Dinie! Wat een dotje. En weer helemaal zelf bedacht?
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 20:51
Bedankt voor de reacties, en ja Naemi, weer zelf bedacht ik moet het patroontje nog uitwerken, maar dat doe ik van de week nog, anders kan ik mn eigen gekrabbel niet meer lezen
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Het--ty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 20:59
 Schitterend!!!
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 21:00
Wat super leuk zeg! Hoe groot zijn ze eigenlijk? Ga je ook nog Pieter en de anderen (weet de namen niet van het varkentje en het konijntje) maken? Dan zou je er een patronenboekje van kunnen maken, de serie is nu ook weer op t.v. dus er zal zeker belangstelling voor zijn.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 21:09
Ik zag er bij de Blokker zelfs een paar dvd's van liggen en kon ze niet weerstaan. 
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 21:19
wat een leuk stel zeg
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 21:45

Originally posted by *Grietje *Grietje wrote:

Wat super leuk zeg! Hoe groot zijn ze eigenlijk? Ga je ook nog Pieter en de anderen (weet de namen niet van het varkentje en het konijntje) maken? Dan zou je er een patronenboekje van kunnen maken, de serie is nu ook weer op t.v. dus er zal zeker belangstelling voor zijn.

Calimero is 11cm zonder pootjes (hij kan niet staan) en met pootjes 14cm, en Priscilla is 12 cm zonder pootjes, en 15cm met pootjes. Ja ik zit er wel aan te denken om ze allemaal te gaan maken, ik moet even goede plaatjes zoeken van de rest, en toevallig zag ik de serie vanmorgen of vanmiddag op ned.3, dus kan ze daar ook goed van alle kanten bekijken, anders ook ff naar de blokker voor de dvd   Ik heb sinds gister een blog aangemaakt, en heb het patroon van Calimero daar "gepost", en als ik het patroon van Priscilla heb uitgewerkt, zet ik die daar ook bij, maar dan meld ik dat wel voor de liefhebbers. (scheelt me emailen )Mn blog is te vinden onder mn WWW knop

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 21:53
Geweldig leuk en mooi geworden, pure nostalgie, ere plaatsje hoor
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 22:02
Oh scheetig!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 22:13
Wat een enig stel, mooi gemaakt.
ik ben volger geworden op je blog.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 22:43
Wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 23:04
wat een schattig stel
quality=
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 23:53
Ze zijn super leuk. Geweldig knap om zelf het patroon te ontwerpen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 00:16
Bedankt allemaal!
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 09:32
Leuk hoor het vriendinnetje voor Calimero! Ik denk dat ik het ook eens ga proberen, maar dan wel op sleutelhangerformaat ^^

Leuke blog ook! Ga ik opslaan in mijn favorieten zodat ik hem een beetje kan bijhouden

Groetjes!
Veerle


Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 09:54

echt superleuk.

ik kan niet wachten op het patroon.

groetjes belinda

Back to Top
Nancy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1009
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 10:07
Wat zijn ze toch leuk zeg,

Gr Nancy.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns