Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEventjes slikken.

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2010 om 18:33

Lieve Perle,hoe moeilijk het ook is,misschien helpt het haar juist wel.Jij kan hier niets tegen doen,en gefaald heb je al helemaal niet.Je hebt juist zo goed mogelijk geprobeert toverbloemenprinses te helpen.Maar hier valt niet tegen te vechten.

Meer kan je als moeder niet doen.

heel veel sterkte voor jou,je man en de meisjes,die hebben jou ook nodig.

Uploaded with ImageShack.us

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2010 om 21:24

Heel veel sterkte voor jullie allemaal

groetjes Frea

Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2181
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 11:14
HEEL VEEL



VOOR JULLIE ALLEMAAL EN
Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 224
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 15:16
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Lieve Perle,hoe moeilijk het ook is,misschien helpt het haar juist wel.Jij kan hier niets tegen doen,en gefaald heb je al helemaal niet.Je hebt juist zo goed mogelijk geprobeert toverbloemenprinses te helpen.Maar hier valt niet tegen te vechten.

Meer kan je als moeder niet doen.

heel veel sterkte voor jou,je man en de meisjes,die hebben jou ook nodig.

Uploaded with ImageShack.us

ik had het niet beter kunnen zeggen
groetjes thea
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 20:40

Hoi Perle,

Ik wens je heel veel sterkte, je bent een sterke vrouw als ik dit zo lees. Woorden schieten tekort in deze situatie. Maar je bent wel een goede moeder. Je zoekt het beste voor je kind maar in deze situatie heb je daar wel hulp bij nodig. Sterkte hoor!!

groetjes Annelies ;)
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 21:51

Lieve Perle, wat krijg je weer veel op je pad maar ik denk dat het voor je meiske goed is dat ze even opgenomen wordt. Daar zit jij als moeder mee dat is begrijpelijk maar samen komen jullie er ook niet uit en de hulp is er niet voor niets!
Veel meer mensen zouden af en toe de hulp eens moeten inroepen van een psycholoog of zo. We leven ook in een wereld waar alles zo snel verandert en wat gewoon voor onze kinderen niet bij te houden is, voor ons zelf immers ook haast niet?
Dat je met je familie hebt gebroken kan ik me goed voorstellen, ze hebben jenog nooit geholpen en roepen dat opname schande is nou dat is het beslist niet hoor!

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht om dit allemaal door te staan. Een dikke knuffel voor jullie allemaal. 

Liefs Meia.

     All you need is love.

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2010 om 09:46
Heel veel sterkte!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2010 om 09:26

Er is heel veel moois gezegt. En daar wil ik me bij aan sluiten. Wat dapper dat je toe durft te geven dat het zelf niet meer lukt. En wat dapper dat je de stap om hulp te vragen hebt durven zetten. Ik geloof dat het goed gaat komen met je meisje. Dat ze er sterker uit komt. dat ze om leert gaan met haar gevoelens. En dat ze de juiste medicijnen voor haar gaan vinden. Heel veel sterkte in dit nieuwe traject.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2010 om 17:43

je hebt niet gefaald, meid, als we eerlijk zijn weet je ook dat niemand dit kon of kan voorkomen... Dat moet je voor ogen houden... je KAN niet in haar hoofd kijken en gaan repareren waar het scheeft gaat, die beelden die ze ziet maak jij niet, dat doen die ingewikkelde krokeltjes...

Maar je wil het beste voor haar, en dat moet nu even door het los te laten... geef het een kans, het kan voor haar (en voor jullie ook denk ik) even een rustperiode zijn. Misschien kunnen ze even die vreselijke gedachtenstroom in toom houden... Nee, ze gaat niet genezen, dat doet pijn, heel veel pijn... Maar als het iets beter kan dan nu, dan moete dat geprobeerd worden...

Ik wens jullie allemaal, het hele gezin, veel moed en doorzetting. veel kussen, veel knuffels en vooral het besef dat je NIET alleen bent! Als "ze" hier meelezen, dan stuur je een een gewoon mailtje, en eigenlijk... wat dan nog? Ze hebben er niks mee te maken, ze hebben al genoeg aangericht, lijkt me...

Niet opgeven, hé wollebol!!!!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns