Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen poppenkastpoppen-handpoppen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patronen poppenkastpoppen-handpoppen
    Posted: 18 Mei 2010 om 20:02

Ik ben op zoek naar brei- of haakpatronen voor poppenkastpoppen of handpoppen. Liefst van menselijke figuurtjes, maar dieren zijn ook welkom. Ik heb Nederlands 1 patroon met een prinses, koning, ridder etc, en 1 uit een oude Ariadne, maar voor de rest.... mijn mailbox staat open en er kan heel veel in.

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 20:13
Er is het een en ander jouw kant op, alles wat ik gekregen heb van mede-forummeres een tijdje geleden toen ik ze zocht.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 21:02
Ik ga meteen kijken Saskia, bedankt.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 21:21

Jippie! Dat van die sprookjespoppen is precies wat ik zocht, bedankt Saskia!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 23:03
Ik heb je ook nog iets gestuurd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2010 om 17:16
Zo is er ook nog de omkeerpop, ik meen Roodkapje / Assepoester.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2010 om 21:20

Ik kwam deze papegaai-achtige online tegen:

http://www.learn-how-to-crochet.com/galah.html

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2010 om 00:05
Helaas, hier kan ik je niet aan helpen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2010 om 00:39
Leuk die papegaai, hihi in het roze. Ik ga hem toch maar even opslaan, hij is best leuk!
     All you need is love.

Back to Top
Bianca1970 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Oktober 2009
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bianca1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2010 om 13:57
Hoi Allemaal,

Geweldig het Forum,
Kunnen jullie mij ook de patroontjes toesturen. Ik heb namelijk net de poppenkast voor mijn nieuwe groep 3 gepimpt en wilde nu lekker aan de slag met poppen maken.....maar vind eigenlijk niks.


Het zou super zijn wanneer jullie me uit de brand kunnen helpen,
Groetjes Bianca
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2010 om 14:30

Originally posted by Bianca1970 Bianca1970 wrote:

Hoi Allemaal,

Geweldig het Forum,
Kunnen jullie mij ook de patroontjes toesturen. Ik heb namelijk net de poppenkast voor mijn nieuwe groep 3 gepimpt en wilde nu lekker aan de slag met poppen maken.....maar vind eigenlijk niks.


Het zou super zijn wanneer jullie me uit de brand kunnen helpen,
Groetjes Bianca

 

 

Uploaded with ImageShack.us haha,

 

 

Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1427
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2010 om 17:12
  Ik heb helaas geen handpoppen
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2010 om 19:06

Ik zal je vanavond doorsturen wat ik heb, Bianca. Ik heb alles wat ik heb ingepakt in een winzip-bestand. In je pb-box zit een berichtje met een link waar je het mee kunt downloaden.

Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 13:50
Afgelopen weekend een poppenkast gekocht op de rommelmarkt, deze gaan we nog even oppimpen. Maar ben nu opzoek naar naai, brei, haak patronen voor poppenkastpoppen. Kan iemand mij hieraan helpen???

Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Ekaz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 106
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ekaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2011 om 21:07

Hoi Naemi,

Zou ik de link voor de patronen ook mogen ontvangen?

Alvast bedankt.

 

 


Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft.
Back to Top
Els85 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 06 November 2017
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Els85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 16:30
Beste,

Ik ben op zoek naar patronen voor handpoppen en kwam hierop terecht. Zou iemand mij de patronen ook kunnen doormailen of zeggen waar ik ze kan vinden. Zo kan ik er voor mijn dochters ook wat maken. Ze zijn verzot op poppenkast.
Dankjewel!!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 17:21
zoals je misschien gemerkt hebt is dit een topic van 7 jaar geleden. De meesten leden van toen komen niet meer online.


http://knuffels-breien-en-haken.jouwweb.nl/veldwachter

in die linkerkant efkes scrollen en dan komt ge er nog tegen.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 19:49
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns