Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBaby-fotograaf zoekt haaksters/breisters

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Baby-fotograaf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Mei 2010
Status: Offline
Points: 5
Direct Link To This Post Onderwerp: Baby-fotograaf zoekt haaksters/breisters
    Posted: 23 Mei 2010 om 15:07

Hallo,

ik ben fotograaf met als specialiteit baby-foto's. Mijn bedrijf loopt goed en ik ben voortdurend bezig te vernieuwen.

Ik weet niet of ik een link naar mijn website mag plaatsen, dus ik doe het maar niet. Het is in ieder geval niet de bedoeling om reclame te maken.

Wat wel de bedoeling is, is dat ik weer eens wat nieuws wil proberen met mijn fotografie. Ik heb een aantal ideeën in mijn hoofd voor voornamelijk gehaakte 'hangzakjes' en mutsjes. Ik heb daar ook wel wat voorbeelden van.

Wie vindt het leuk om voor me aan de slag te gaan?

Ik kan je per afgeleverd werk betalen of je kan in ruil voor je werk bij mij in de studio in Delft een fotoshoot van je eigen baby/kind/hond of werk krijgen.

Ben je geïnteresseerd en wil je aan de slag? Graag hoor ik van he via dit forum of een PB.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 17:31
Mijn kinderen zijn al een beetje te groot
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 19:18

 

Mmmmm,........weet het niet.....zal wel betrouwbaar zijn maar ik vind het toch een vreemde manier van 'adverteren'.

Als ik kleine kinderen had dan weet ik zeker dat ik niet zou reageren.

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 21:02
Waarom vreemde manier van adverteren?
Op etsy worden constant zulke dingen aangeboden om foto's te maken van baby's, er zijn nou eenmaal heel veel baby's en iedereen wil leuke foto's van zn baby. Diegene gaat er vanuit dat als je graag babyspullen haakt dat je misschien ook wel graag mooie foto's wilt van je baby, dat is vaak prijzig. Maar het mag ook van je hond! Of hij wilt je geld overmaken. Ik zie niet zo goed in waarom dat vreemd is, want het lijkt nu net of je suggereert dat ie wat raars van plan is met die kinderen, je bent er toch zelf bij!

Helaas kan ik niet goed genoeg haken denk ik, maar heb de netjes e.d. op etsy gezien, en vind het prachtig, die foto's van hoe die baby's daar vredig in liggen te slapen.. Hoop dat je iemand vindt, en anders bestellen op etsy?!
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 22:06




Echt super lief
Back to Top
Baby-fotograaf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Mei 2010
Status: Offline
Points: 5
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 23:15
Originally posted by Het--ty Het--ty wrote:

 

Mmmmm,........weet het niet.....zal wel betrouwbaar zijn maar ik vind het toch een vreemde manier van 'adverteren'.

Als ik kleine kinderen had dan weet ik zeker dat ik niet zou reageren.

 

Huh?! Ik wil juist niet adverteren (daarom plaats ik ook geen link naar mijn website), maar ben serieus op zoek naar mooie 'props'.

En ik wil daar overigens gewoon een nette prijs voor betalen.

Wil je mijn site bekijken, hoef je alleen maar te Google-en op baby-fotograaf delft. Verder ben ik een vrouw, verloskundige en 100% betrouwbaar!

 

Back to Top
Baby-fotograaf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Mei 2010
Status: Offline
Points: 5
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 23:17

Originally posted by caelum caelum wrote:

Waarom vreemde manier van adverteren?
Op etsy worden constant zulke dingen aangeboden om foto's te maken van baby's, er zijn nou eenmaal heel veel baby's en iedereen wil leuke foto's van zn baby. Diegene gaat er vanuit dat als je graag babyspullen haakt dat je misschien ook wel graag mooie foto's wilt van je baby, dat is vaak prijzig. Maar het mag ook van je hond! Of hij wilt je geld overmaken. Ik zie niet zo goed in waarom dat vreemd is, want het lijkt nu net of je suggereert dat ie wat raars van plan is met die kinderen, je bent er toch zelf bij!

Helaas kan ik niet goed genoeg haken denk ik, maar heb de netjes e.d. op etsy gezien, en vind het prachtig, die foto's van hoe die baby's daar vredig in liggen te slapen.. Hoop dat je iemand vindt, en anders bestellen op etsy?!

 

Dank voor deze tip (en de voorbeelden). Op Etsy is genoeg te vinden. Ik heb daar zojuist voor $500,- spullen gekocht.

Ik zou alleen ook wat dingen op maat willen laten maken en ik vind het lastig communiceren met iemand die in een ander land woont en in een andere taal spreekt...

Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 23:20

Als ik deze foto's zie dan ziet het er inderdaad heel 'lief' uit, behalve die zak waar de baby niet al te gelukkig uit zijn ogen lijkt te kijken.

Jouw woorden: want het lijkt nu net of je suggereert dat ie wat raars van plan is met die kinderen, je bent er toch zelf bij! zijn niet mijn woorden!!!!

Het gaat mij om de manier van adverteren. Hij of zij kan ook een beetje geld uitgeven en een link laten plaatsen op sites. Zo gaat het nu eenmaal als je aan digitale weg wilt timmeren. dat is dus de reden dat ik niet op deze 'stiekem toch gratis' advertentie zou reageren als ik kleine kinderen zou hebben.

Ik vind dat je niet erg aardig reageert, maar dat zal wel een reden hebben. Ik laat het hierbij. Voor mij geen discussiepunt meer.

Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 16 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 23:31
Originally posted by Baby-fotograaf Baby-fotograaf wrote:

Hallo,

ik ben fotograaf met als specialiteit baby-foto's. Mijn bedrijf loopt goed en ik ben voortdurend bezig te vernieuwen.

Ik weet niet of ik een link naar mijn website mag plaatsen, dus ik doe het maar niet. Het is in ieder geval niet de bedoeling om reclame te maken.

Wat wel de bedoeling is, is dat ik weer eens wat nieuws wil proberen met mijn fotografie. Ik heb een aantal ideeën in mijn hoofd voor voornamelijk gehaakte 'hangzakjes' en mutsjes. Ik heb daar ook wel wat voorbeelden van.

Wie vindt het leuk om voor me aan de slag te gaan?

Ik kan je per afgeleverd werk betalen of je kan in ruil voor je werk bij mij in de studio in Delft een fotoshoot van je eigen baby/kind/hond of werk krijgen.

Ben je geïnteresseerd en wil je aan de slag? Graag hoor ik van he via dit forum of een PB.

Wil je mijn site bekijken, hoef je alleen maar te Google-en op baby-fotograaf delft. Verder ben ik een vrouw, verloskundige en 100% betrouwbaar!

Veel succes!! En dat meen ik echt.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 00:47
Ik vind het een zeer aardig idee alleen mag een baby er ook uitzien als een baby. Ik vind bv Ann Geddes eng. Wie doet er nu een baby in een bloempot? De 2e foto die Caelum heeft geplaatst krijg ik ook kriebels van. schattig kindje met een lief mutsje maar die armpjes.... Baby's en kinderen worden al zo snel groot of ben ik nu zeer conservatief en ouderwets....
Maar on topic... leuk idee!
Back to Top
Baby-fotograaf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Mei 2010
Status: Offline
Points: 5
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 00:54

Zo Het-ty, waarom reageerde JIJ eigenlijk? Bemoei je er gewoon niet mee wanneer je toch niet op de vraag in wilt gaan, zou ik zeggen.
Eigenlijk vind ik jouw eerste reactie heel vreemd, ongeplaatst en ongepast.
Ik ben gewoon op zoek naar iemand die goed kan haken/breien om een goed betaalde opdracht te geven. Waar vind je die beter dan op een brei/haakforum?En juist omdat ik GEEN ongepaste reclame wilde maken vermelde ik mijn website niet.

Maar voor de normale mensen: intussen ben ik voorzien met enkele enthousiaste dames, super!!!!

Ik laat het hier verder bij en verlaat dit forum.

Iedereen hartelijk dank voor de vele en positieve reacties (op één na dan....) Hier gaat vast iets heel moois van komen!

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 01:40
nou , ik ben zelf een klein ebeetje een kunstenares , in mijn tekeningen dan en komt het nu doordat ik een andere kijk erop heb erdoor maar ik vind de foto's geslaagd (echt mooi dus) als de mijn nog baby's waren en ik ook prof zou zijn en dan nog in de buurt zou wonen zou ik wel gereageerd hebben , ieder is hier toch vrij om zijn vragen te stellen??  ik zou niet weten waarom iemand bijbedoelingen zou hebben , nu soms krijg ik nog mailtjes van een fotograaf , ik was een tijd terug met een kennis meegegaan voor een fotoshoot maar hahahaha die fotograaf had heel harde interesse in men zoontje , hij kan echt zonnestralen uitstralen aan zijn gezicht alleen al en nog krijg ik vragen per mail of we het toch niet eens een keertje willen proberen , zo iemand leeft voor zijn beroep en weet wat hij of zij wil , die laten ook niet zomaar los als ze weten dat ze succes zullen hebben , zij heeft waarschijnlijk een idee waar ze niet van af komt en gaat er voor ,en ja waar vind je geen betere haaksters en breidsters dan op een hobbyforum waar elk lid bijna dagelijks mooie dingen maakt .....
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 01:53
Originally posted by Het--ty Het--ty wrote:

Als ik deze foto's zie dan ziet het er inderdaad heel 'lief' uit, behalve die zak waar de baby niet al te gelukkig uit zijn ogen lijkt te kijken.

Jouw woorden: want het lijkt nu net of je suggereert dat ie wat raars van plan is met die kinderen, je bent er toch zelf bij! zijn niet mijn woorden!!!!

Het gaat mij om de manier van adverteren. Hij of zij kan ook een beetje geld uitgeven en een link laten plaatsen op sites. Zo gaat het nu eenmaal als je aan digitale weg wilt timmeren. dat is dus de reden dat ik niet op deze 'stiekem toch gratis' advertentie zou reageren als ik kleine kinderen zou hebben.

Ik vind dat je niet erg aardig reageert, maar dat zal wel een reden hebben. Ik laat het hierbij. Voor mij geen discussiepunt meer.



Ik vond ook niet dat jij erg aardig reageerde naar de babyfotograaf toe! Je denkt direct het slechtste van haar door te zeggen dat het gaat om adverteren terwijl ze vraagt of iemand wat voor haar wil haken of breien.

Ik heb ook nergens gezegd dat jij het zei, ik heb alleen gezegd dat het lijkt alsof jij het suggereert. Dat is heel wat anders!

Fijn dat het verder voor jou geen discussiepunt is

Babyfotograaf, hartstikke veel succes met de dames die wel wat voor je willen haken en breien, jammer dat we het resultaat niet gaan zien, want foto's vallen toch ook onder hobby's, helemaal met gehaakte attributen!

En Tamara, wat een compliment zeg, dat een fotograaf zo vasthoudend is omdat het koppie van jouw kindje diegene zo aansprak.. Ben nu wel heel benieuwd naar die kleine

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 01:56
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik vind het een zeer aardig idee alleen mag een baby er ook uitzien als een baby. Ik vind bv Ann Geddes eng. Wie doet er nu een baby in een bloempot? De 2e foto die Caelum heeft geplaatst krijg ik ook kriebels van. schattig kindje met een lief mutsje maar die armpjes.... Baby's en kinderen worden al zo snel groot of ben ik nu zeer conservatief en ouderwets....
Maar on topic... leuk idee!


Ja ik snap dat baby in bloempot gedoe ook niet echt, maar toch een baby als een teddybeertje vind ik dan wel weer heel lief. Ik vind ook vooral die naakt baby foto's heel lief, maar vind die 'zakken' wel heel leuk hoor, als je sommige ziet, dan hangen die baby's erin en dan krijg je echt zo'n indruk alsof ie in de buik zit, zo lekker veilig. Ik vind het wel wat hebben . (ben vooral nu gek op alles wat met baby's te maken heeft want word over 10 weken tante van een klein meisje!)
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 09:35
Ga maar eens kijken op haar site, erg leuk hoor en erg goede reacties.

Ik zal hier de link niet neer zetten want dat vind ze misschien niet leuk maar inderdaad even via google zoeken(staat vrijwel bovenaan).
Ik zou met een gerust hart mijn kind/kleinkind door haar laten fotograferen.
Alleen al de combinatie, verloskundige/fotograaf en perfect

Het is dat in al druk genoeg met m'n eigen winkeltje ben anders ging ik op haar aanbod in.

Bionda veel succes.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 09:58
Ik vind het idee heel leuk! En, als ik zo de foto's op je site bekijk, denk ik dat daar echt iets moois gaat uitkomen!  De foto's van de zwangere vrouwen zijn trouwens ook echt heel mooi!

Originally posted by Baby-fotograaf Baby-fotograaf wrote:

Maar voor de normale mensen: intussen ben ik voorzien met enkele enthousiaste dames, super!!!!

Ik laat het hier verder bij en verlaat dit forum.

Iedereen hartelijk dank voor de vele en positieve reacties (op één na dan....) Hier gaat vast iets heel moois van komen!



Jammer dat je ons al gaat verlaten, want ik ben echt heel benieuwd naar de foto's van de zakjes met baby's in!
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 10:22
Ik vond de vraag bij dit topic heel correct, beleefd, vriendelijk, zeker geen reclame voor eigen website of vorm van opdringerigheid, laat staan 'verdacht'....

Ik heb momenteel erg weinig tijd anders wou ik gerust wat voor je haken.

Ik wens je veel succes Bionda en hoop toch dat je nog 'eens langskomt' om de mooie foto's te laten zien
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 10:57

Ik vind het ENIG!!!! Lees dat je al bent voorzien van haakmeisjes: Leuk!! Laat je ook eens iets zien??

Groetjes en succes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 12:35
Ik heb de site ook bekeken van Bionda en ik vind wat ze maakt heel erg mooi. Puur en met liefde voor haar vak. Mooie recenties en een zeer duidelijke site. Zelfs de prijzen staan erop!!! Dat zie je (in mijn ogen) niet vaak.
Hopelijk zien we creaties met een schattige baby erin voorbij komen.
Back to Top
Baby-fotograaf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Mei 2010
Status: Offline
Points: 5
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 13:04

Hallo allemaal,

kon het niet laten tóch nog even langs te komen (was een beetje afgeschrikt door die ene vreemde reactie).

Echter door de leuke reacties heb ik er helemaal zin in gekregen. Ik ben blij dat ik hier mijn vraag gepost heb.

Zelf vind ik Anne Geddes ook echt niet mooi, omdat het in mijn ogen teveel afleidt van het echte onderwerp, namelijk het kindje.

Door jullie reacties en PB's heb ik ook weer nieuwe ideeën gekregen. En ik denk echt dat mooie ghaakte en gebreide spullen een aanvulling kunnen zijn, zonder dat het een 'circus' wordt of teveel afleidt van de baby.

En doorgaans doe ik tijdens een fotoshoot heel veel verschillende poses, mensen krijgen sowieso altijd minimaal 35 foto's mee, dus er mag best wel één bijzondere tussenzitten met wat meer attributen.

Nogmaals dank en ik beloof hierbij plechtig dat ik de resultaten tzt hier zal showen (en niet als reclame misbruiken, maar ik kon daarover niets vinden op dit forum wat wel en niet mag). Eventueel zet ik alleen een berichtje dat er wat te zien is op mijn website.

Het zal even duren, omdat ik eerst moet wachten tot de handwerken klaar zijn en geleverd zijn en daarna natuurlijk eerst de foto's maken. Maar het gaat echt gebeuren, jullie horen nog van mij.

Groetjes,

Bionda

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns