Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gordijnen zelf maken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Maaike1980 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2016
Locatie: Amsterdam
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maaike1980 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 00:05
Ik heb zelf altijd heel veel aan deze online rekentool:


Je kan er in een paar stappen uitrekenen hoeveel gordijnstof je nodig hebt. Ook als je enkele plooi, dubbele plooi of triplooi wilt bijvoorbeeld.

Ik gebruik deze altijd als ik weer eens voor mijzelf (of anderen) gordijnen maak en de gordijnmaat moet berekenen. Ik vind deze rekentool verreweg het prettigste door zijn eenvoud. Echt een aanrader dus! Big smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 00:39
bedankt om die link hier neer te zetten. Ik weet niet of de mensen die er toen om gevraagd hebben er nog baat bij gaan hebben want de vraag is al van 6 jaar geleden. Maar er zullen wel anderen zijn die het kunnen gebruiken. (waaronder ik)
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 09:43
Niet alleen handig voor gordijnen, zie ik.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2016 om 10:31
Ik heb het met veel belangstelling gelezen hoor Bep, een goede tip is nooit weg.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.141 seconden.
Lang Yarns