Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eend & bulderbos

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 16:35

Deze is al van een tijdje geleden maar ik stuur ze naar je door, alvast veel plezier ermee,

groetjes, Luc

Back to Top
elsie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 106
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elsie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 09:04

zou ik de andere viendjes van winnie de pooch ook mogen ontvangen

alvast bedankt

gr Els

Back to Top
martie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 12 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer martie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 12:07

Zou ik de patroontjes ook mogen ontvangen?

Groeten martie.

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 16:41
Jullie krijgen mail
Back to Top
claudiaweij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 Februari 2012
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudiaweij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 16:46

hallo luc

ik heb nog niks ontvangen is er iets mis gegaan

groetjes claudia

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 16:59
heeft iemand roo en de lolifant voorme de rest heb ik al op de comp staan
Anne-Marie
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 17:11

Mailke is onderweg, veel plezier

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 17:18
is ontvangen heeeel erg bedankt
Anne-Marie
Back to Top
claudiaweij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 Februari 2012
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudiaweij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 17:46

bedankt hoor luc ze zijn erg leuk

groetjes claudia

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 17:49
graag gedaan
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 18:08

Originally posted by francisca francisca wrote:

is ontvangen heeeel erg bedankt

Zou je mij Roo en Lollifant ook willen mailen? Alvast bedankt!

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 18:15
hahahaha, natuurlijk kan ik da
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2012 om 18:16
stuur je zo de link van lucske door
Anne-Marie
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 00:17
Mag ik aub ook mee delen?
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 04:14

is verstuurd, veel plezier,

 

groetjes, Luc

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2012 om 16:30
Dank je wel Luc, helemaal TOP!
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
martie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 12 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer martie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2012 om 16:19

Luc, heel erg bedankt voor de patroontjes. Ze zijn echt superleuk.

Groeten Martie.

Back to Top
sarah&abdel View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Februari 2014
Locatie: Mol
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sarah&abdel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 15:32
Hey luc 
zou je de patronen van lollie, en roe kunnen doormailen
mijn zus is verzot op die beestjes, en zou het graag willen maken als verassing? 

alvast bedankt.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 16:11
hey sarah,
tis n topic van 2 jaar oud, dus of je wat vindt?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 16:12
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Onderaan kun je dan je profiel bevestigen. Hoewel een aantal hun adres verwijderd hebben, nadat er vervelende Amerikaanse newby's opdoken. Je kunt iemands email-adres opvragen via een PM.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt. Bovendien is dit een forum oftwewel panel, dus een groep deskundigen die over een onderwerp spreken en aan wie vragen gesteld kunnen worden. We zijn geen snelbuffet voor gratis patronen.

Je kunt je creaties vertonen in Creaties, ergens in Tips en trucs wordt dat uitgelegd. In Gezocht kun je aangeven dat je een patroon, boek, wol, of tijdschrift zoekt. Links geeft links met patronen, die niet illegaal zijn. Koffiecorner is om over van alles en nog wat te kletsen.

Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Overigens zou het erg leuk zijn, als je in je profiel je leeftijd en je hobbies zou vermelden. Je locatie (land) is ook wel handig, als we kooptips willen geven.

Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns