Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenCatharina:::je kunt beter niet kijken!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Onderwerp: Catharina:::je kunt beter niet kijken!
    Posted: 09 Juni 2007 om 17:40
Klopt!!!! Corry
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2007 om 17:07
Met een handwerkje (wat ik nu weer ga doen) is het zeker wel leuk.Maar kletsen vind ik ook zo leuk.Mijn man is niet zo'n prater dus is het hier gauw stil.En ,zowiezo vrouwen onder elkaar ,de zelfde passie delend, is gewoon gezellig klaar!!!
Groetjes Catharina

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2007 om 16:20

Ik geef jullie helemaal gelijk,op de bank hangen is alleen maar prettig met een handwerkje

Groetjes Corry

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2007 om 15:24

Zullen ze van mij ook wel denken , maar dan delen we die smart maar, en kletsen lekker verder.

Ik denk af en toe wel eens dat het een echte verslaving aan het worden is, maar beter dan op de bank gaan zitten kniezen.

Tony

Antonia
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2007 om 13:16

Ik zit hier helemaal emo te zijn dat je mij ook gaat missen.Ik ben eerder bang dat ik teveel klets op dit forum.Dat jullie denken.........ja hoor,daar heb je haar ook weer.

Groetjes Catharina

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2007 om 00:51

Fijne vakantie Catharina, en laat die schouders maar even rusten, dan kunnen ze er straks weer tegen aan, Ik mis je nu al .

Veel liefs en behouden thuiskomst TONY

Antonia
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 22:55

Lieve Geesje,wat een verdriet heb jij al in je leven gehad zeg.Hoe ben je ooit met boosheid omgegaan na het overlijden van je zoon door een fout van de arts?Ik neem toch aan dat je heel boos bent geweest.

Ik heb ook wel eens op t.v gezien dat als je genen hebt van moeders kant,oma overoma en die waren dikker dat je kunt lijnen als een gek,maar dat het nooit echt zal lukken om  weer slank te worden.Nou moet ik heel eerlijk zijn,ik zit er nu ook niet zo meer mee hoor.Het dikste is er af.

Groetjes Catharina

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 19:47
.....ook ik blijf maar mager..eet alles...toen ik op het laatst liep van mijn dochter woog ik 100 kg.maar viel toch weer naar 60--(zonder vellen)  eindelijk in 1994 was ik 73 kg . wat ook goed is voor mijn lengte van 1.77..... maar toen stierf onze oudste zoon in 1994  (fout door arts)  en viel ik naar 55 kg.   was ik eindelijk weer 72 kg. in 2005  stierf mijn man  en nu ben ik 62 kg. ....................oja toen ik zwanger was van mijn dochter is nu 40jr. geleden    ( hahahaha mochten jullie denken )         niets aan te doen het zit in je genen, en alles loopt toch zoals het moet..........groetjes Geesje  
groetjes geesje
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 19:39

Syl,ik bedoel de zomervakantie.Naar Italie neem ik alleen een boek mee.Mijn handen en m'n nek en schouders doen zo'n pijn dat ik beter een weekje rust kan nemen.Heb even de grens overschreden. Stom gedoe

Wat lief dat je mij gaat missen,bedankt voor je lieve woorden.. 

Groetjes Catharina

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 17:16
Ja heerlijk, vakantie. Dat vest is echt leuk om te breien... Je moet wel even kijken hoe lang je de mouwen maakt. Op beschrijving zijn ze niet heel lang. Ik vind wat langer leuker maar zeker ook onhandiger. Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier, het is je gegund, we zullen je missen!!!
Groetjes Syl
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 16:00

Zeker weten Carla en m'n glaasje wijn neem ik ook lekker.Als ik thuis kom zie ik wel weer.Een ding is zeker er wordt niet gewogen.(merk het wel aan m'n kleren

Dames allemaal bedankt dat jullie mij een fijne vakantie wensen.Heel lief

Groetjes Catharina

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 14:08

Hoi Catharina,

Kan me voorstellen dat zoveel aankomen door medicijnen moeilijk is. Maar je bent toch lekker op de goede weg (17 kg ervan vind ik een joeperd van een prestatie). Straks gewoon lekker aan de pizza en dan zie je bij thuiskomst wel weer.

Nogmaals fijne vakantie.

Groetjes, Carla

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 13:05

Geweldig allemaal Syl. Veel breiplezier met je nieuwe top.Zal wel weer heel mooi worden. Ik zag hem ook direct staan,zo mooi,kan dus begrijpen dat de top jou riep en zei,, SYL BREI MIJ BREI MIJ!!!!!!!!!

Ik ben ook blij dat de vakantie in aantocht is ga ik lekker garen halen om met jouw vest te beginnen.Even iets weer voor mij zelf.Daarna maak ik m'n jasje ,,mermaid,, wel af.

Ben nu steeds voor Ian aan het breien en ,,Lotte,,(zie Edith haar kerstkonijn maar dan met jurkje zonder kerstkleding)aan het naaien.Ook zo leuk om te doen.

Je zet je mooie trui wel even op het forum he?

Vroeger deed mijn man slagroom door mijn toetje dat ik maar wat dikker zou worden,was 48 kg.Door medicijnen ben ik in 3 jaar tijd gegroeid naar 87 kg.Was dus best moeilijk voor mij.

Groetjes Catharina

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 12:08

Hallo allemaal,

Leuk is ie he, ben dus nog niet begonnen, toen ik achter de computer vandaan kwam was het me te laat. Moet al anders opzetten dan dat ik normaal doe (kruisopzet ofzoiets) Dus daar ga ik dadelijk maar aan beginnen. Lekker weer ervoor.

Ik denk dat het klopt wat Tony zegt. Alleen is het bij mij het tegenovergestelde (ik klaag niet hoor)Kan alles eten wat ik wil, eet dus ook geregeld vet, mayo, sausjes van pure slagroom enz. Ik dacht dus ook dinsdag avond mijn laatste frikandellen speciaal gegeten te hebben....... mocht woensdag ochtend bellen voor de uitslag van cholestorol. Uitslag was GOED!!!!!!!!, voor iemand die veel vet eet

En Miep, mijn kleurtje is wel bruin maar ik heb net een bruine gebreid dus deze wordt een beetje groen/grijzig.

En Cath.die gestreepte met die gehaakte mouwen is ook bijna af hoor, maar deze kon ik niet laten gaan.

Groetjes Syl
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 11:53

Ziet er heel mooi uit, doe je hetzelfde kleurtje?

Met betrekking tot de afvalrace: Ik heb hele goede verhalen gehoord over het streep-je-slank van de Margriet. Nog even een opsteker van mijn opa:

Hij was altijd blij met de extra pondjes van mijn oma, had hij alleen maar meer van haar (vond ik altijd erg lief om te horen)!

Maar niettemin: succes met het afvallen.

Groetjes, Carla

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 11:03

prachtig Syl en succes ermee.

Groetjes Corry

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 10:51
Ja Syl die is echt geweldig. Het kwijl loopt me uit mijn mond.
Groetjes Teunie
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 08:57
wauw die is echt mooi syl,succes ermee
groetjes tine
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 08:49
wat een leuke top zeg!
Groetjes van Lieke

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2007 om 08:36

Mijn ( bijna 70 jarige ) ervaring is, als je aanleg hebt om wat ruimer in je vel te zitten, dan kom je daar nooit van af.

Ik rook al 35 jaar niet meer, maar in periodes van stress, eet ik alles van me af. Toen mijn man overleed woog ik 110 kilo !!! Mijn dochter heeft hetzelfde probleem. We vinden het niet leuk, maar laten ons leven er niet door beheersen. Geniet, maar drink met mate, geldt ook voor eten. Zolang je maar tevreden bent met je eigen lichaam, wie is perfect . En dikke mensen zijn meestal gezellige mensen, niet dan ?

Ik heb twee schoondochters, die je door een sleutelgat kunt halen, en die constant met hun dieten bezig zijn, kan volgens mij ook niet gezond zijn.

Wel voor je controle gaan Line, want je gezondheid moet je wel in de gaten houden natuurlijk.

 

Antonia
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns