Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje sleutel hanger onderdelen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vcable Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje sleutel hanger onderdelen
    Posted: 12 Augustus 2010 om 14:57

Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje weten jullie een website voor mij waar je die sleutelhanger onderdelen kan bestellen?
Die hanger deeltjes bedoel ik die jullie aan die gehaakte kreaties vast maken.
Ik wil namelijk graag gebroduurde sleutelhangers maken en zoek dus die hanger onderdeeltjes.

Groetjes Kim
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 15:07

Ja ik zoek er ook, maar dan in België

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 15:12
In België koop ik ze gewoon in veritas.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 15:39
bedankt Inge
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 18:21
Je kan op internet zoeken op musketonhaak of karabijn.
Via marktplaats had ik een adres maar ze adverteren helaas niet meer.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 18:26

op deze site zijn ze te vinden en ook andere materialen, bijv wiebeloogjes

http://www.deviltwinkel.eu/25,0,diversen.html?p=p_25&iCa tegory=25&iPage=2

lydia wijsbroek
Back to Top
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vcable Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 18:55
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

op deze site zijn ze te vinden en ook andere materialen, bijv wiebeloogjes

http://www.deviltwinkel.eu/25,0,diversen.html?p=p_25&iCa tegory=25&iPage=2

Dank je wel voor de link.

Groetjes Kim
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dinie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 19:22
Ik heb ze op de markt gekocht, bij een kraam die ook knipvellen enz. voor kaartjes maken verkoopt
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 20:44
De link naar de winkel de viltwinkel.eu bestaat niet meer.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 21:08

als je bij google viltwinkel intikt kom je er wel, deze link is ook al een half jaar oud

Google is ook je best friend

lydia wijsbroek
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 22:11
of ga naar kralenwebwinkel Sayila in Schagen, ff Sayila intikken en daar heb je al de simpele sleutelhangers voor een dubbeltje ofzo, ze hebben ook karabijntjes....bij Ebay heb je nóg goedkopere maar dan meot je er wel een steleltje meer bestellen...zoek naar keyringholder b.v.
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 09:09
Bij de meeste hobby winkels hebben ze ze wel. Zeker degene die een ruime sortering aan kralen hebben. Ik geloof dat ik ze bij juf Steek ook gezien heb, en misschien ook wel bij pieka.nl... Inderdaad even googlen loont de moeite qua prijzen en vooral qua verzendkosten!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 09:49

Ik kan me ook voorstellen dat ze op de markt liggen. En ik heb ze laatst bij Jan Sikkes gekocht. Die zit voornamelijk in het Noorden. Maar ik had er 5 voor 1.95

De schoenmaker heeft ze ook, maar daar moest ik 2.95 voor 1 betalen. Dus daar heb ik voor bedankt.

Ik zoek zelf nog het "lint"voor een keycord. De materialen bij een stoffenwinkel zijn zo dun en maar aan 1 kant mooi. Iemand een idee wat je daar het best voor kan gebruiken?

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 10:14
Grosgrain lint ofzo iets... Heet dat toch? Op de plaatjes zag dat er wel stevig uit... En anders, een bestaand keycord aan de goede voorkant voorzien van een leuk lintje...
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 10:24
als je die ringetjes wilt hebben die kun je bij de xenox kopen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 10:55
Ringen: kijk op heutink.nl

Keycords, haak gewoon je eigen versie, veel gaver en unieker
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 11:08

Dank je wel voor de naam Grosgain. Er is een wereld voor me open gegaan. Ik kon het hier in de stoffenwinkel niet vinden. Maar nu, vast wel ergens online. bedankt.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 14:23
Ik bestel ook wel bij Jufsteek of Studio Kreatief
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.488 seconden.
Lang Yarns