Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenCrocs versieren

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Onderwerp: Crocs versieren
    Posted: 17 Juni 2007 om 18:33

Hallo ladies,

nog even op de valreep: hoe versieren jullie je Crocs?? Ik wil graag bloemetjes en zo er in- of op maken maar weet niet hoe dat zou moeten kunnen. Iemand vertelde dat er flexibele knoopjes zijn (met een soort slurfje als je het knoopje samenknijpt) maar dat kan ik nergens vinden. Het alternatief met een drukkertje vind ik niet zo leuk. Wie heeft er ideetjes???????

groet, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 19:37
Ik heb alleen maar echte Jibbitz op mijn Crocs, omdat mijn ervaring met 'neppers' en andere dingen nogal slecht is.
Incidenteel zie je op Marktplaats nog wel eens een advertentie voor 'kale' Jibbitz, dus waar je zelf nog iets op kunt plakken, maar die zijn bijna net zo duur.

En hier vind je een (japans) instructiefilmpje van iemand die zelf Jibbitz maakt met voornamelijk een lijmpistool, maar of dat echt goed werkt ????

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 21:04

L33ntje,

leuk filmpje, maar dat vind ik nogal ingewikkeld (al die lijm op je vingers en zo).

Kale jibbitzz vind ik ik hardstikke leuk, daar kun je met heel goede lijm leuk hartjes en bloemetjes (Zeeman) opplakken en die blijven goed zitten en zijn niet zo maar te koop. Helaas kan ik ze niet meer "krijgen", dus als jij nog een adresje weet??

groetjes, Joke

 

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 21:15
Joke, misschien heb je een Action in de buurt, die heeft ook wel eens van de frutsels.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2007 om 21:19

Nee Amandel, hier is geen Action in de buurt (zover mij bekend). Ik woon in Berkel en Rodenrijs, dicht bij Rotterdam (waar ik helemaal de weg niet ken), Delft, Zoetermeer etc.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 07:47
Ha, Berkel en Rodenrijs; daar zit precies een winkel waar ik per postorder Jibbitz heb besteld die ik in Enschede niet kon krijgen !
Action heeft (had) wel 'neppe' crocs, maar (helaas) nog geen Jibbitz. Ik verwacht echter, met de enórme opmars die mijn lievelingsschoenen inmiddels beginnen te maken, dat er straks meer en meer voor te koop zal zijn, ook op zelfmaakgebied. Ik wacht gewoon rustig af.
Back to Top
x_ophelia View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 305
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 08:58
voor zover ik er iets van ken: ik heb Crocs zien staan in de Brico en daar hadden ze ook zo van die spulletjes speciaal om je Crocs op te fleuren.
Maar hoe dat in Nederland zit, weet ik niet.

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 10:38

Ja, dat is het natuurlijk: geduld. Er is vast wel iemand van "ons" die opeens een lumineus idee krijgt. Als jullie dat nu verzinnen tijdens mijn vakantie kan ik de schoenen van mijn kinderen, kleinkinderen en mezelf op een aparte manier pimpen. Jibbitz zijn hier in de buurt best wel te koop, maar ik vind zelf doen zo leuk (EN dit is meestal ook goedkoper). Heb momenteel een hartje en een bloem (beide glinsterend) samen op één schoen. De andere blijft gewoon leeg, tenzij ik iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeel aparts tegenkom.

Groetjes en tot na 3 juli, Joke (josl)

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 11:05

Wat zijn jibbitz en cross eigenlijk.

Sorry hoor ik ben tijdelijk blond

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 11:13

Hoi "Blondie",

Crocs zijn eigenlijk heeeeeeeeeeeel lelijke schoenen die heerlijk lopen. Kijk maar eens op marktplaats. (het is een hype, en bijna nergens hebben ze veel voorraad).

Jibbitz zijn versierselen voor in de gaatjes van de schoenen; ook te zien op marktplaats.

Ik heb deze "kennis" van mijn oudste dochter die voor haar krummel altijd heel leuke dingen overal vindt. Tot een week of 4 geleden had ik er ook nog noooooit van gehoord.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 11:44
Dank je Joke
Back to Top
x_ophelia View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 305
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 14:01
Je hebt het goed verwoord Joke, het zijn uiteindelijk best wel lelijke schoenen haha :)
Ik heb het leren kennen via een artikel over de verpleging van een afdeling in een of ander ziekenhuis. Zij droegen allemaal deze schoenen op het werk omwille van hun comfort en toch wel degelijk en ergonomisch materiaal. Wie weet hebben ze nu ook hun schoenen opgesmukt.
Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 14:14

Als ik schoenen zou moeten kopen die zo lelijk zijn dat ik ze zelf op zou moeten knappen dan kocht ik ze dus niet. Ik vind het afschuwelijke dingen. Het zou verboden moeten worden om die dingen op straat te dragen. Hooguit in de tuin ofzo. Ben wel benieuwd hoe jullie ze versierd hebben, kan me niet voorstellen dat ze dan ineens mooi zijn.

Sorry...niet lelijk bedoeld.


Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 14:21
Kijk maar eens op www.dingetjes.com hoe je deze schoenen kan op pimpen.
Back to Top
x_ophelia View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 305
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 15:35
wel leuke dingetjes op die site :)
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 15:46

Hoi Rubia, wat een leuke en begrijpelijke reactie. Ze zijn dan niet zo mooi maar lopen wel errrrrug lekker. In de verpleging en verzorging worden ze al heel lang gedragen.

Als ik na een dagje shoppen (lees drentelen in de stad) thuis kom heb ik best wel "taks-pootjes" en een beetje pijn in mijn rug. Crocs aan en na een paar minuten voelen je voeten en rug weer heerlijk aan.

Ik heb geen aandelen in Crocs, maar kan ze wel aanbevelen!!

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 20:21
Crocs zijn mooi van lelijkheid, en sinds ik ze gekocht heb (ik had weer zo veel pijn aan mijn voeten, dat ik twee straten in mijn postwijk op blote voeten had gelopen, en met die Crocs kon ik meteen weer twee uur door zonder pijn. Na een maand Crocs heb ik zelfs geen hielkloven meer, en je zult mij niet snel meer op iets ander zien. Ik heb ze nu in 4 kleuren, en draag ze ZELF IN HUIS !! Dat is me met nog geen enkele schoen gelukt. Bovendien kunnen ze in de wasmachine en de vaatwasser (!) dus ze blijven als nieuw.

Jibbitz zijn gewoon voor de leuk. Ik heb al m'n crocs er onder zitten, superleuk. Ik heb trouwens ook neppe crocs; bij Intratuin nu voor een tientje, bijna net zo fijn als de echte. en de kinderen hebben sinds ze crocs hebben nooit meer gezeurd over welke schoenen ze aan willen, en ook heb ik geen bedorven schoenen meer weg hoeven gooien. Uitvinding van de eeuw.

Overigens zijn er niet alleen Caymans, er zijn hele leuke modelletjes en kleurtjes bij. Hier een paar voorbeeldjes :

De gewone Croc:

Gewone Croc met Jibbitz

de Croc-ballerina

de May Jane

De Scute

De Wintercroc

En de Croclaars

Hou ik van Crocs ? Ja ik hou van Crocs. Ik ben GEK op Crocs. Crocs Forever !!!!

Vind je ze vreselijk ? Kun je twee dingen doen :
1. Wen er maar aan. Je zult ze nog héél veel gaan zien de komende tijd
2. Trek er één aan. Je bent meteen om.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 20:25
En nog even voor Rubia....zullen we deze veel geziene fashion-statements dan ook maar meteen verbieden ?? Dan hoor ik van jouw graag op welke mooie schoenen je zó goed kunt lopen.


Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 20:38
en welk kleurtje hebben jouw -nog blote- crocs, joke? Al ingepakt? of ga je ze al gelijk aan doen...
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 20:43

Wat ik me afvraag zit dat plastic/rubber niet heel zweterig en warm?? Vind ze ook best wel prijzig voor zo een plastic schoen.

Ik vind ze wel grappig, maar aangezien ik moeilijke voeten (nou ja eigenlijk moelijke knieen en heupen) heb kan ik moelijk zulke dingen aan, draag nl zooltjes in mij schoenen. Maar misschien ga ik ook nog wel eens overstag. Nu ik lees dat de neppe bijna net zo lekker zitten is het het proberen eens waard.

odette
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns