Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenCrocs versieren

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 21:03

Hoi Odette,

je kunt in die schoenen (ik heb model Mary Jane) ook makkelijk zooltjes dragen

en ze zweten niet!!!!!!!!! Zou toch kiezen voor een goede "crocs", die zijn van een speciaal schuimachtig materiaal gemaakt.

Chrisje: ik heb zelf één paar (vind ik duur genoeg) in een kleur die blijkbaar moeilijk te koop is; de officiele naam weet ik niet meer, maar het is heeeeel licht groen/blauw (aqua), net geen lichtblauw. Heb voor mezelf een Jibbit gemaakt met een lichtblauw hartje en eentje met een "diamanten" bloem. Zitten beide op mijn rechter schoen, vind ik genoeg.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 22:53
Ze zijn juist absoluut NIET plakkering en zweterig, want het materiaal waarvan ze zijn gemaakt (geen plastic en geen rubber) is juist antibacterieel en vochtwerend en ademend. Geen zweetvoeten meer hebben vind ik dan ook wel het allergrootste voordeel van deze schoenen. Ik kan zelfs zómaar als ik ergens kom mijn schoenen uittrekken, en ik hoef ze van mijn man eindelijk niet meer in de tuin te zetten.

Helaas, de neppers lópen wel bijna net zo lekker, maar zijn van een goedkoper materiaal en zijn dus wel iets broeieriger. Is niet zo'n probleem; luchtgaatjes genoeg. En met sokken er in maakt het écht niet uit.

Ik vind veertig euro voor een paar geweldige schoenen die overigens nauwelijks slijten (ik loop er al maanden de post op, en daar is nog nauwelijks iets van de zien) niet eens zó duur. Het enige alternatief voor postbodes zijn bergschoenen (die beginnen bij hetzelfde bedrag, maar dan heb je niet zulke goeie) of Ecco's, en die zijn onbetaalbaar. In de zorg was het voor de komst van de Crocs voornamelijk Birkenstock, en die zijn ook best prijzig. Mijn moeder had altijd speciale goede schoenen nodig omdat ze een zooltje heeft, en gaf een fortuin uit aan die dingen. Die is ook helemaal in de hemel met haar Crocs nu, want haar zooltje past er in !

Als je het wilt 'uitproberen' met neppers, kijk dan wel of ze een beetje profiel (nopjes of puntjes oid) hebben in de binnenzool. Die van 3,50 bij de Action bijvoorbeeld zijn helemaal glad en daardoor erg 'glijerig'. Uitsluitend geschikt voor de camping.

Ik heb overigens zonder een centje pijn de Avondvierdaagse gelopen op mijn Crocs. en mijn beide kinderen ook. Geweldig ! Mijn man durfde nog niet, maar heeft wel erg warme voeten gehad in zijn wandelschoenen. Deze vakantie krijgt-ie ook Crocs, een herenmodel. Op de camping durft-ie wel, en ik garandeer je nu al dat hij niet de enige zal zijn. Hooguit een van de eerste.

Ik heb nu zwarte, witte, rode en lichtblauwe Crocs en wil nog knalgele (ik loop post voor SMN), en ze zien er ongeveer uit zoals die op mijn tweede plaatje, dus met iets van 7 Jibbitz per schoen. Ik spaar ze stiekum.
Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2007 om 22:56
Nou L33ntje, die zouden ze ook moeten verbieden. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen in bv. de verpleging dat soort schoenen (Birkenstock, Teva etc) dragen maar helaas dragen mensen die dingen ook als ze een dagje uit gaan ofzo. Of zoals onze oosterburen die ze met sokken aan dragen. Ik begrijp de wens naar comfort heel goed maar het oog wil ook wat

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 00:06

Makkelijk praten als je makkelijke voeten hebt.

Ik moet steeds steunzolen dragen. In hakken schoenen passen ze niet. In smalle lage balerinaschoentjes passen ze niet.  Ja het oog wil ook wat maar als ik me daardoor laat verleiden vliegen ze meestal na een week de kast in.

Ik vergaap me ook vaak aan een elegant exemplaartje en koop dan vaak niets omdat ik nog wacht op een licht elegant voetvriendelijk exemplaartje tegen te komen

 

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 00:14
Ik heb 23 paar schoenen. 19 om in te zitten,(voor een feestje bijvoorbeeld), en 4 paar Crocs. 
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 08:11

Ik ga toch ook voor het gemak. Vroeger kocht ik nog wel eens 'mooie' schoentjes die eigenlijk alleen maar geschikt waren om mee te zitten.

Ik vind die crocs best wel kunnen, zou ze niet gauw naar een feestje aantrekken (alhoewel voor een strand bbq zijn ze zeer geschikt). Birckenstocks heb ik in de zomers ook veel gedragen, maar door de zooltjes kunnen die niet meer.

Teva's vind ik trouwends ook leuk, ik heb ze laatst voor mijn kinderen gekocht. Staat zo leuk zomers en vakantie-achtig. En ze vinden ze errug lekker zitten en daar gaat het tenslotte om ... comfort.

En Gerda hierin moet je gelijk geven met sokken vind ik sandaal achtige (birckenstock, teva, crocks etc) schoenen ook geen gezicht.

odette
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2007 om 11:50

Goedemorgen meisjes,

mijn laatste (?) mailtje voor ik naar een blijkbaar snikheet Turkije vertrek, heerlijk!

toch nog eventjes terug naar de oorspronkelijke vraag: Wie heeft of verzint iets om zelf je Crocs te versieren?? Hoe bevestig je dat? Iemand schreef eens iets over flexibele knoopjes waar je bloemen etc op kunt naaien. Die knoopjes zou je dan samen moeten drukken en het slurfje dat zo ontstaat kunnen in de Crocs. Er zijn Jibbitz te kust en te keur maar het lijkt mij zo leuk om zelf iets te frutselen.

Over 14 dagen ben ik weer thuis en ben benieuw of er dan bruikbare suggesties zijn op het forum.

 

Groetjes, Joke (josl)

 

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns