Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik hou het niet van spanning

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ik hou het niet van spanning
    Posted: 10 December 2010 om 08:17

ik weet dat er velen zijn die het niet leuk vinden maar ik kan er niets aan doen , dit forum is zowat mijn enigste steunverlaat dus aangezien ik het niet houd van frustratie en zenuwen moet ik het toch even afschrijven

binnen een uurtje gaat de pleegmama van m'n zoon waar alle problemen mee zijn naar het centrum voor het diagnosegesprek van zijn testen . Ik kan er zelf niet heen gaan aangezien ik met een zware longontsteking zit en heb dus afgesproken met het centrum dat ik zelf ook langstkom als ik beter ben maar dat de pleegmama vandaag al wel komt en dat zij het dan straks per telefoon doorbrieft aan me. we konden het gesprek niet uitstellen door m' n ziek zijn nu omdat er te veel mensen wachten op het resultaat , de school , de mensen van bijzondere jeugdzorg , de huisarts , de plasdokter , noem maar op. Ik ben zo bang nu , geef ik eerlijk toe .aangelang iedereen denkt zal de uitslag niet schitterend zijn en aangezien ik al 2 zonen heb die ''geliefd anders'' zijn behoed ik me al voor op het ergste , zeker omdat we al langer weten dat hoe hij reageert duidt op zwaardere fase's dan men andere zonen. Ik hoop dat ze al met wat goede oplossingen gaan komen om het voor iedereen leefbaar te houden met hem. al is het zoals ik al even overweeg om hem naar een speciale instelling te brengen waar hij geholpen kan worden. maar ow jee , kan ik het wel aan om nog zo'n speciale zoon erbij te krijgen , want tenslotte dragen ze die stempels heel hun leven...

pfff ik ben echt bang voor de uitslag ...

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 08:26

meisje heel veel sterkte, en weet dat ze het beste met hem voor hebben al voelt dat niet altijd zo

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Brei-meisje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Brei-meisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 08:31

heel veel sterkte en succes!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 09:43
Veel succes en ik zal voor jou mee duimen
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 09:58
Heel veel sterkte en ik duim mee dat ze een goed behandelplan voor hem kunnen vinden
groetjes Marlan
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 10:08
meid toch, veel sterkte, ik duim voor je
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 10:16
Ook ik duim voor je dat ze een goed behandelplan weten te vinden voor je zoon.Ik snap dat je het nu moeilijk hebt heel veel sterkte.
Groetjes Teunie
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roos39 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 10:46
Dag Dollydotteke,
Wat een moeilijke, zware dag. En nu ben je zelf ook nog
ziek en kun je er niet bij zijn.
Ergens weet je toch al wel een beetje wat er komen gaat.
En ja nog een speciale zoon erbij, dat kun jij. Tenslotte
heb je al heel veel ervaring en kun jij als beste leren
hoe met dit stempel om te gaan.

Voor jou wordt het dan allemaal wel heeel zwaar, dus ik
hoop met jou dat ze dan ook met goede hulpvoorstellen
komen. En mocht dit zijn dat opname zal volgen, dan weet
dat jij al heel veel hebt gedaan, geregeld, gezorgd,
gevraagd om het niet te hoeven doen.

dollydotteke , heel veel sterkte nu en verder.

Rosemarie
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 12:00

bedankt iedereen ,

ik weet nu wat er is vastgesteld bij hem , maar ik weet niet hoe ik me erbij moet voelen of wat ik me nu net moet voorstellen

hij is zwakbegaafd op alle gebeiden en zal dus net als de andere broers naar het bijzonder onderwijs moeten gaan , zal voor ons allen al een opluchting zijn aangezien hij dan niet meer zal overvraagd worden maar 1 ding kwetste me wel als ik het telefoontje kreeg van de pleegmama : hij had letterlijk gezegt dat hij graag een ander kindje wil zijn ...hij is dus al zwaar depressief en zal ook in therapie moeten daarvoor. zoals ik het nu bekijk hebben we weer dezelfde fout gemaakt  als bij de anderen voor ik het wist en maar uitgegaan op de leeftijd ...kom op jongen , je bent 9 jaar , dit moet jij toch al kunnen! niet dus...

we zullen wel zien wat de toekomst brengt zeker....eerst zorgen dat m'n engel van die depressiviteit afraakt

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 12:14

en wat is er mis met het speciaal onderwijs niets hoor meisje

ken ook iemand die er heen is geweest, en als je ziet wat voor een kanjer het is geworden en wat voor harder werker dan kan menig moeder daar jaloers op zijn

geeft het een plekje in je hart en weet dat het met jouw kanjer ook wel goed komt al is het in zijn eigen thempo

het deprsief zijn is een ander verhaal zoek er hulp bij, maar dat komt wel goed met veel liefde en aandacht en dat hoeft voor jouw niet moeilijk te zijn want daar stroomt je hart van over

en voor je het weet zegt die tgen jouw mam het was moeilijk maar we hebben het hem wel geflikt

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 15:29
Voel je aub niet schuldig en je hebt geen fouten gemaakt. Je hebt het beste met je zoon voor gehad en helaas kunnen wij mama's niet in de hoofdjes van onze kinderen kijken.
Nu er een diagnose is kunnen ze met je zoon aan het werk en dat zal voor jullie ook een stukje rust geven.

Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 23:04
Je mag altijd tegen ons aanpraten en van je afschrijven. En degene die het niet leuk vinden, slaan dat topic maar gewoon over.
Ik vind het heel moedig dat je al je sores met ons deelt. En ik wil je heel veel sterkte toewensen. In ieder geval weten jullie nu wat er aan de hand is en kan daaraan gewerkt worden, ook al zal het absoluut niet gemakkelijk zijn.
Een hele dikke virtuele en blijf gerust ons luisterende oor gebruiken.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2010 om 23:23
oh wat was dit weer een moeilijke zware dag voor je.
Maar met de uitslag die je hoorde, kan nu wel gewerkt worden.
Ik wens je veel sterkte en beterschap toe.
Schrijf er maar over hoor, als het jou helpt!
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 11:56

Halo Tamara

ik wens je héél veel sterkte, en je bent en blijft en goede mama,

nu je weet wat er aan de hand is, kunr je daaran werken, al zal het niet gemakkelijk ziijn, maar je moet de moed erin houden, en zoals Leonie zegt

je mag het van je afschrijven

een dikke

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 13:24
Heel veel sterkte voor jullie allen
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 14:38
Heel veel sterkte voor jullie allemaal en samen sta je heel sterk jullie zullen er wel door komen
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 21:00

Heel veel sterkte voor jullie gezin en beterschap voor jou.Gewoon schrijven hoor,wie het niet wil lezen,slaat het topic maar over.

Groetjes Frea

Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 21:24

Je mag altijd tegen ons aanpraten en van je afschrijven. En degene die het niet leuk vinden, slaan dat topic maar gewoon over.
Ik vind het heel moedig dat je al je sores met ons deelt. En ik wil je heel veel sterkte toewensen. In ieder geval weten jullie nu wat er aan de hand is en kan daaraan gewerkt worden, ook al zal het absoluut niet gemakkelijk zijn.
Een hele dikke virtuele en blijf gerust ons luisterende oor gebruiken

Hallo dollydotteke,

ik sluit me bij leonie aan,

en beterschap ook voor jezelf he met die longontsteking

groetjes hesterkg1

Back to Top
marmich62 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marmich62 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2010 om 21:41
Hallo Dollydotteke, ik heb met verbijstering jouw verhaal
gelezen. Wat zal je het moeilijk hebben. Eerst zelf al niet
in orde (longontsteking) en dan al die ellende er bij. Ik
wil je heel veel sterkte toe wensen en hoop dat jullie de
juiste beslissingen nemen met betrekking tot de dingen die
gedaan moeten worden.

Hou je goed.

Marijke
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2010 om 14:15

Originally posted by marmich62 marmich62 wrote:

Hallo Dollydotteke, ik heb met verbijstering jouw verhaal
gelezen. Wat zal je het moeilijk hebben. Eerst zelf al niet
in orde (longontsteking) en dan al die ellende er bij. Ik
wil je heel veel sterkte toe wensen en hoop dat jullie de
juiste beslissingen nemen met betrekking tot de dingen die
gedaan moeten worden.

Hou je goed.

Marijke

helemaal mee eens ik had het niet beter kunnen verwoorden

groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns