ervaring met Nigar wol van zeeman |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 December 2010 om 12:05 |
wie o wie heeft hier ervaring mee??? is het fijn Ik zie het bij zeeman op de site staan maar had het nog niet in de winkel gezien! welke naald heb je nodig? |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb er een muts mee gehaakt en vond het erg soepel haken. Het is hele zachte garen.
Op de wikkel staat naald 5-6, 74% acryl en 25 % wol. |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ja maar je moet het met de hand wassen zag ik vind ik niet fijn
maar bedankt voor je reactie |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Het pluist ook heel snel tijdens het dragen. Ik ben er nu wantjes voor de kinderen mee aan het maken, juist met de bedoeling dat het een beetje gaat vervilten. Maar het truitje dat ik er vorig jaar mee heb gemaakt, dat zit vol met pluisjes.
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
Het voelt soms vloeibaar aan als je ermee werkt en de draad kan ineens uit elkaar vallen en dan moet je opnieuw aanhechten. Maar ik heb een lange sjaal ermee gehaakt met gebreide middenboordjes en die is lekker warm, hij is alleen in twee jaar enorm langer geworden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik heb de wol hier wel liggen en de bedoeling was om er de sjaal van mijn dochter van te maken, maar ze vond hem te dik. Dus uiteindelijk heb ik maar gekozen voor de Bianca van Zeeman, maar ik ga nog wel wat met de Nigar doen, alleen heb ik nog geen idee wat
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
Het voelt niet dik in het dragen. Ik heb het op naald 6 gehaakt. Het is misschien heel geschikt voor zo'n col/capuchon. Als je tegen wol kan, het is iets van 20 % echte wol.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |