Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

groninger meebreideken/washameldeken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: groninger meebreideken/washameldeken
    Posted: 19 December 2010 om 09:53

Een aantal van jullie heeft ook meegedaan met deze deken, net als ik. heb het een tijdje laten liggen maar ik ben nu bezig aan de laatste blokken. Ik wil nog 1 blok maken met de letter J. Het sinterklaasblok bestond uit de letters van het hele alfabet maar bij mij is het bestand leeg .... kan ieman mij aan dit blok helpen?
Op de yahoo-site zijn de bestanden verwijderd en de washamel bestaat niet meer dus ik weet niet hoe ik er anders aan moet komen. Wie helpt?

minekemieneke@live.nl

http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 10:57
Ik heb hem voor je,het bestand is erg groot,dus ik print hem,scan,en mail hem dan naar je.Je ziet hem straks verschijnen.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 11:07
Bedankt Corry!!!! Dan kan ik eindelijk , na al die tijd, beginnen aan het laatste blok!!!! Misschien komt hij dan toch nog af in 2010. In iedergeval in 2011!!!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2010 om 11:18
Vast en zeker,hij is inmiddels weg.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns