Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ANWB: houd je ons voor de gek??

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ANWB: houd je ons voor de gek??
    Posted: 24 December 2010 om 11:13

IK DURF BUITEN WEER TE LOPEN ALS HET GLAD IS.

Ik ben al twee jaar achter elkaar aan het proberen om via de ANWB Snowsteps te kopen, maar krijg ze maar niet te pakken!! Dit was ik ZAT en toevallig vond ik via google een bedrijf dat ze "gewoon" verkoopt (lees: ook echt heeft). Ze kosten maar één euro meer dan de niet leden-prijs bij de ANWB. Ik bestelde ze deze week en de volgende dag had ik ze al in huis, geweldig blij ben ik. Nee, ik heb geen aandelen in het hier niet te noemen bedrijf maar als je wilt weten waar ik ze heb besteld stuur je me maar een mailtje of een PM.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 11:37
geweldig dat je ze nu eindelijk hebt.
veel plezier met al die wandelingen die in het verschiet
zitten.
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 12:17
Er staat ook altijd in het foldertje OP=OP
Ze zijn nogal populair en vliegen de toonbank over, de anwb blijft een bedrijf dus we slaan niet meer in dan dat we denken te verkopen en het is een seizoen item

Maar fijn dat je een iemand hebt gevonden die ze altijd heeft
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 13:05

Ik heb ze vorige week ook gekocht via een bedrijf op internet,harstikke handig,rubber met spikes,je schuift ze zo om je schoenen heen.

Ik had ze de volgende dag in huis.

Slechts 15 euro,een gebroken been kost meer toch?

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 13:54

Ik betaalde incl. verzendkosten nog geen 13 euro per paar

en

Hbootsman: ze zijn er echt nooit. In Delft zouden ze (in oktober!!) de volgende dag binnenkomen. Reserveren kan niet. Mijn zus speciaal naar de winkel, maar nee hoor, niets meer. Zou pas weer week 50 worden. Ben in diverse steden geweest bij ANWB, o.a. Maastricht, Den Bosch, Rotterdam, ..... Overal is een A4 op de ruit van de winkels geplakt dat de snowsteps zijn uitverkocht. Dit overkwam me vorig jaar dus ook: niet te krijgen (lees kopen) in de winkels en via internet al helemaal niet. Dat is dus toch wel heeeeel slecht ingekocht. Het zelfde met de stormpaparplu: NIET te koop terwijl dit een ontzettend fijne plu is die inderdaad stormvast is. Ik bedoel de paraplu met een "extra verdieping" bovenop, echt een geweldig ding.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 18:43
Dat lijkt me geweldig voor mijn man. Hij is vorige week enorm hard op zijn verlamde arm gevallen door de gladheid. Kun je mij, desnoods in een pm de naam van het bedrijf geven. Lijkt me voor hem een super oplossing
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2010 om 22:16
Originally posted by Josl Josl wrote:

Ik betaalde incl. verzendkosten nog geen 13 euro per paar

en

Hbootsman: ze zijn er echt nooit. In Delft zouden ze (in oktober!!) de volgende dag binnenkomen. Reserveren kan niet. Mijn zus speciaal naar de winkel, maar nee hoor, niets meer. Zou pas weer week 50 worden. Ben in diverse steden geweest bij ANWB, o.a. Maastricht, Den Bosch, Rotterdam, ..... Overal is een A4 op de ruit van de winkels geplakt dat de snowsteps zijn uitverkocht. Dit overkwam me vorig jaar dus ook: niet te krijgen (lees kopen) in de winkels en via internet al helemaal niet. Dat is dus toch wel heeeeel slecht ingekocht. Het zelfde met de stormpaparplu: NIET te koop terwijl dit een ontzettend fijne plu is die inderdaad stormvast is. Ik bedoel de paraplu met een "extra verdieping" bovenop, echt een geweldig ding.

Groetjes, Joke

Tja ik snap je frustratie, ze zijn helaas zo populair dat ze soms als ze binnen komen binnen een uur zijn uitverkocht, ze komen volgend jaar ook niet weer dus ik raad iedereen aan ze ergens anders te bestellen
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeyore82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2010 om 12:43
Oh, mijn vader vist ook steeds achter het net bij de ANWB, ik stuur je even een pm, zijn ze een beetje soepel, mijn moeder durft geen snowboots te kopen omdat ze aangepaste zolen aan heeft, wellicht dat dit voor haar dan ook wat is? Ze wilde niet op ijzers lopen, maar volgens mij is dit dat niet toch?

Groetjes Marije
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2010 om 15:57

Marije, heb je een pm gestuurd. Ben ik nog iemand vergeten??

Groetjes, Joke

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns