Hoera Oma geworden |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Januari 2011 om 16:45 |
Lieve allemaal, gisteravond om 23.30 zijn we Opa en Oma geworden. Drie weken te vroeg, maar alles is goed gegaan. Dit wilde ik jullie even vertellen. Zodra ik een leuke foto heb laat ik hem zien. Reuze trots zijn we op het kleine mannetje, hij heeft de naam James gekregen. We hadden een korte nacht, maar zijn reuze blij dat hij gezond ter wereld is gekomen. Lieve groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte opa & oma met James...wat een wonder hè...zo'n kindje...geniet er van!!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Irene,van Harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon James. Foto's zijn altijd welkom.Fijn dat alles goed is.Nu hij 3 weken te vroeg geboren is,hoef je de laatste dagen niet in spanning af te wachten.Nu had je er waarschijnlijk nog niet opgerekend. Geniet er van met z'n allen. |
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
O Leuk gefeliciteerd! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en moeder, zoon en de rest van de familie nu van elkaar kunnen gaan genieten. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
van harte gefeliciteerd met jullie opa en oma-schap!
één ding staat wel vast? ze heeft niet hoeven wachten van wanneer komt hij nou. ik hoop dat alles goed gaat moet moeder en zoon (en vader natuurlijk ook want die wordt nogal eens vergeten) geniet er lekker van. |
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd, met je kleinzoon!
En ga er maar lekker van genieten... |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijke gelukwensen, Oma, met de geboorte van je kleinzoon. Ook voor de ouders en de rest van de familie mijn hartelijkste gelukwensen. We kijken al uit naar een fotootje van dit nieuwe wonder !!! |
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
breinaald
Hobbyguru Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Post Options
Thanks(0)
|
proficiat
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met jullie James
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
VAN HARTE GEFELICITEERD
|
|
|
|
sassa
Hobbyguru Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd!!!!
|
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd net jullie kleinzoon James..... geniet lekker van hem.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Ursula75
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 245 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met jullie kleinzoon
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd, geniet ervan!
|
|
Antonia
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat wordt genieten met zo'n klein manneke .... doe het maar met volle teugen .... voor je het weet wordt hij 31 net als mijn oudste kleinzoon ..... en ik geniet nog steeds van hem !!!!! knuffelen knuffelen knuffelen TONY |
|
TONY
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd vader, moeder, opa en oma!!
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
....Amandel ...........Proficiat, met de geboorte van jullie kleinzoon JAMES.......
|
|
groetjes geesje
|
|
Hetteke
Hobbyguru Lid sinds: 03 November 2007 Locatie: Uithuizen Status: Offline Points: 3767 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met jullie kleinzoon Irene. Groetjes Hetty. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon. Natuurlijk ook voor de ouders van de kleine man. Dit wordt heel veel genieten van James en natuurlijk zijn we allemaal nieuwsgierig naar hem. Heel veel geluk met hem
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |