schattige huisdieren zelf haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Februari 2011 om 19:35 |
Vanmiddag ook nog even bij de Witte Boekenhal bij ons geweest en zag daar het volgende boek liggen: Schattige huisdieren zelf haken van Brigitte Read, voor € 7,95. Ik heb hem netjes laten liggen, maar over 3 maanden ben ik jarig, dus hij komt op mijn verlanglijstje
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
O en dan maar hopen dat hij er nog ligt! Mijn man heeft dan de volgende tactiek: ik moet het dan meenemen en aan hem geven. Dan krijg ik het geld terug en vervolgens doe ik heel verrast met mijn verjaardag...... |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Jips, zo doen Ton en ik het ook altijd, dan heb je geen teleurstellingen.
Mocht er iemand naar de witte boekhandel gaan, zou die het voor mij willen kopen? Dan maak ik het bedrag en de porto zo snel mogelijk aan je over. Wij hebben geen witte boekenhal meer, die is twee keer failliet gegaan. En ik ben dol op huisdieren. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Whaha, hoe herkenbaar... Bij ons ligt er door het jaar heen een hele verzameling aan alvast gekochte verjaardagscadeautjes... Ik denk dan altijd maar: het is in de aanbieding
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Toen de kinderen klein waren, had ik altijd een voorraad kleine cadeautjes op een hoge kastplank klaarliggen. Want soms kwamen ze pas op de dag zelf met een uitnodiging op de proppen, die in hun jaszak gepropt zat. Het was ook wel handig als er weer eens een hechting gezet moest worden of een andere akelige mediche handeling verricht moest worden.
Ton heeft nu nog wel een stapel kleine stripboeken voor de weggeef klaarliggen. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik heb het boekje toch zelf kunnen kopen, wij hebben weer een voordeelboekwinkel.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Geweldig, wat fijn voor je Magtelt. Ik zie nu pas weer dat het topic rondgaat, anders had ik eerder gereageerd. Ik ben nog niet weer in de stad geweest, maar ik heb het wel aan mijn dochter doorgegeven voor mijn verjaardag
|
|
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Dat boekje lag ook hier in de boeken voordeel heb hem meteen meegenomen en nog een haak boek laatst heb ik 100 bloemen ook zien liggen en dacht kan de volgende keer wel niet dus alles weg dat gebeurd mij niet meer.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Ja, het beste is om in geval van twijfel te kopen, je kunt het altijd op Marktplaats zetten, als het niet bevalt.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
xAnnemiekx ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Ik heb het boekje vandaag ook gekocht :) Maar omdat ik met twee kindjes en een kinderwagen in een veel te kleine winkel stond heb ik het nog niet kunnen inkijken. En idd, bevalt het niet dan maar op MP
![]() |
|
http://www.flickr.com/photos/xannemiekx/
http://www.ravelry.com/projects/xannemiekx |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
er staat een dotje van een walvisje in zag ik toen ik er
even gauw inkeek. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |