Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Materialen voor kralentasjes breien.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Materialen voor kralentasjes breien.
    Posted: 07 Maart 2011 om 21:33

Hier ben ik weer met een vraag namens mijn moeder die met bejaarden handwerkt.

Wie weet waar materialen te koop zijn voor het breien van kralentasjes.

En dan bedoel ik dus die hele kleine kraaltjes waarmee beugeltasjes gemaakt worden.

We zoeken dus alle materialen. Zowel beugels als breinaalden en kraaltjes. Bij de winkels in de buurt hebben we niets kunnen vinden en die konden ons niet verder helpen. Weet iemand misschien waar het online te krijgen is. Of dat er binnenkorte een markt of hobbybeurs is waar een en ander te zien en te kopen is. Wie kan ons helpen. Namens de dames van de hobbygroep alvast heel erg bedankt.

 

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 21:37
Ik ben ook al een tijdje aan het zoeken achter de breinaalden heel fijn maar
in 40 of 30 cm.
Helaas heb ik ze nog nergens gevonden.
Ik volg dus de antwoorden voor .
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2011 om 21:45
Als je via google kralenbreien intikt, krijg je een winkel in oosterhesselen, heeft ook een webwinkelt, hier is de link, hebben zulke mooie dingen
lydia wijsbroek
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2011 om 10:09

http://www.kralenwerk.nl/Kralenwerksite/assortiment.html

deze winkel is van Herma en haar man Rino. Aardige mensen, zijn ooit eens bij mij op visite geweest

Rino is jarenlang lid geweest op de schietverening waar mijn man ook lid is.

Zij geven goede service

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2011 om 11:47
hey marlene, we hebben allebei dezelfde, winkeltje is vlak bij mij in de buurt en heb die mevrouw al eens op een markt zien staan met haar kralenbreiwerkjes, en die zijn mooi, zo mooi maar wel klein en priegelig
lydia wijsbroek
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2011 om 12:14

oei ik had jouw link niet bekeken, hihi

Ja, ze zijn verhuisd, eerst woonden ze bij mij in de buurt
Een paar jaar geleden zijn wij naar een kerstmarkt geweest en toen kwamen we hen tegen, Zij woonden één dorp verder.
Misschien ken jij die kerstmarkt? Het was in een dorpje, en in elke stal/schuur stonden kraampjes, overal lichtjes langs de straten, was erg leuk. Ik weet alleen niet meer hoe het dorp heet, heb al eens gezocht, maar... niet gevonden

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns