Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het Grote Poppen Topic!

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 39>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 18:54
nou op de rommelmarkten weten ze ook de prijzen wel, ze vragen nu voor een babyborn 20 tot 27,50 euro, die 27,50 is wel voor een bruine. kun je beter een nieuwe kopen, diegene die ik besteld heb op marktplaat is de 17e verstuurd volgens de verkoper, maar die is nog steeds niet binnen, hoop niet dat ik op z'n hollands gezegd genaaid ben (of ben ik te ongeduldig).
lydia wijsbroek
Back to Top
vijvertje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 November 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 28
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vijvertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 21:59

Oei ! da's inderdaad veel geld voor een tweedehands babyborn !

Rond Sinterklaas kon je ze nieuw bij Blokker kopen à € 25 . (was de 2009-versie met potje ; vandaar de afprijzing)

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2011 om 22:37
ja klopt en nu was de babyborn met haar, waar 10%  van naar een goed doel gaat 30 euro bij de blokker
lydia wijsbroek
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 09:07

 

Hier een foto van mijn 2 nieuwe aanwinsten die ik gisteren heb ontvangen  Nu moet ik alleen nog kleertjes maken

I LOVE HAKEN
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 10:23

Hexxi,

WOW, wat een schatjes. Die linker is geen Babyborn hè? Wat is dat voor pop? En hoe groot is die? Net zo groot als de babyborn?

Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

nou op de rommelmarkten weten ze ook de prijzen wel, ze vragen nu voor een babyborn 20 tot 27,50 euro, die 27,50 is wel voor een bruine. kun je beter een nieuwe kopen, diegene die ik besteld heb op marktplaat is de 17e verstuurd volgens de verkoper, maar die is nog steeds niet binnen, hoop niet dat ik op z'n hollands gezegd genaaid ben (of ben ik te ongeduldig).

Met pakketpost moet het de volgende dag, uiterlijk een dag daarna aangeboden worden. Heb je een track and trace nummer gekregen? Daar vraag ik altijd om met het versturen van pakketpost. Dan kun je zien waar je pakket nu huist

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 11:09

De kleine is een BB en de andere is een levengrote baby pop van doll factory

Die is zo mooi

I LOVE HAKEN
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 12:16
Die is inderdaad mooi...

Zie dat je BB is voorzien van mooie rode nageltjes

Weet nu 1 ding zeker... Mijn Baby Born blijft nog lekker even liggen. Die gaat mooi niet weg.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 12:28

Dat zou ik zeker niet doen, meid! Gewoon lekker laten liggen en wie weet....................

Mijn moeder is heel opruimerig en behalve wat boekjes is er bijna niks meer van toen wij kind waren aan speelgoed, e.d. Dat vind ik echt jammer!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 12:41

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Die is inderdaad mooi...

Zie dat je BB is voorzien van mooie rode nageltjes

Weet nu 1 ding zeker... Mijn Baby Born blijft nog lekker even liggen. Die gaat mooi niet weg.

 

Hahaha  ja de BB heeft nagelak heeft de dochter van mijn vriendin  gedaan hahahaha van de week zal ik eens proberen om het er af te halen hahah als de vingers niet oplossen dan hahaha

I LOVE HAKEN
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 14:14
Hoi,
ik heb op mijn picasa-album (zie www) foto's gezet van de
baby born patronen. Zijn meer maak dan brei patronen maar
wel erg leuk. Wie ze wil mag me een pm sturen dan stuur ik
het pdf bestand naar je op.
groetjes miranda
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 14:35
Jips en Lenie25 jullie hebben mail!
groetjes miranda
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 14:38

Originally posted by ilyani ilyani wrote:

Jips en Lenie25 jullie hebben mail!

Super bedankt!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 16:13

nou ik heb er ook 2, op de rommelmarkt in emmen 1 voor 10 euro en 1 voor 11,50, verder waren ze niet te betalen, boven de 20 euro

lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 16:14
en als ik de track en trace moet geloven, komt er maandag of dinsdag nog 1 binnen, en als je op m'n www klikt zie je nog meer, 2 kleine porcelijnen popjes voor 1 euro stuk, kon ik niet laten liggen .
lydia wijsbroek
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2011 om 16:28

Oooooooooooooo, wat een snoepjes Lydia! En je hebt er niet veel voor betaald, mooie prijzen!
En nu aankleden maar

Ik heb net mijn Baby Born hangmat klaar voor de koninginnedagverkoop voor het Rode Kruis. Heb ik hem opgehangen onder mijn jonste zoon zijn hoogslaper en Anna in bikini er in geïnstalleerd, wil ik er een foto van maken en deze showen, is mijn man er met het fototoestel vandoor!

Wij gaan in de meivakantie 2 weken naar Zuid-Frankrijk en gaan daar ook regelmatig naar de kringloop. Ik heb er nooit op gelet, maar ga nu zeker kijken of daar ook poppen liggen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2011 om 09:46
Dank je wel Miranda nu ga ik op zoek naar een BB is er het weekend niet van gekomen.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2011 om 10:29

Dames: Koopje op marktplaats; een bruine BabyBorn voor maar 15,--. Als je niet in de buurt woont (Enschede), komt er wel 6,75 verzendkosten bij, maar het is absoluut niet duur!  KLIK

Ook diverse blanke voor 15,-- en duurder, o.a. KLIK en hier staat de nieuwste versie in jongensuitvoering KLIK

Of je kunt zien van welke leeftijd de BabyBorn pop ongeveer is en meer info kun je HIER lezen!

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2011 om 10:43

Herken je het dekentje?  Het was mijn 1e Baby Born creatie.
Een gehaakt dekentje in easy ripple motief. Helaas veeeeeeeeel te groot voor een Baby Born bedje  

Het dekentje is gisteren door mij omgetoverd in een......... Baby Born hangmat!
Ook omdat gehandwerkte dingen zo lastig te presenteren zijn, vond ik dit een leuk idee. Zo'n hangmat trekt vast wel aandacht en staat gezellig in een marktkraam!
Deze en alle Baby Born kleding en andere dingen gaan op koninginnedag op de kraam voor Het Rode Kruis.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2011 om 11:12
Dat ziet er zo schattig uit

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2011 om 11:13
Lydia ze zijn prachtig wat een schatjes

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns