Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het Grote Poppen Topic!

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 39>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2011 om 18:55

ik heb wel nog een pop, namenlijk de oude pop van mijn moeder, en ik geloof dat ik mijn eigen popje ook nog heb:)

Nou wie weet wat dat te weeg gaat brengen:)

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2011 om 20:03
ZO HERKENBAAR MEISJES.OOK IK BEN MET MIJN 50ST JAAR NOG GEK VAN POPPEN.INCLUSIEF BABYBORN.MIJN DOCHTER VIND HET LEUK ALS MAMA WEER IETS VOOR DE POP HEEFT ONTWORPEN.ZIJ ZELF IS GEEN POPPENMOEDER,
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 00:03
Ik wilde eerst een BB kopen maar toen vond ik de poppen van Paola Reina och ik was op slag verliefd en kon ook geen keuze maken heb er drie besteld en heb ze ook al binnen 1 meisje en 1 jongetje blank en een negermeisje haha

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 08:03

Die zijn ook super mooi, Lenie!
Heb je die van 32cm of 45cm?

Nemen we eigenlijk ook poppen mee naar de meeting bij Corrie?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 08:35

Ik heb die van 32 cm Jips

 


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 10:35
Whaha... gezellig poppenmoeder spelen met z'n allen... Misschien moet het maar verlengd worden naar een weekend, want 1 dag is nooit genoeg ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 12:50
We kunnen aparte poppenbijeenkomsten organiseren op een centraal punt, bijvoorbeeld Station Utrecht Hoog Catharijne. Dan lijkt het een flash mob, honderden vrouwen met een pop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 15:10
HaHahaHa
Ik zie het al voor me.
Wel een super goe idee vind ik.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 15:29
Ik zal de dames meenemen naar Corrie!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Margritha View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Margritha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2011 om 13:48

Ik ben nog maar pas lid hier  Maar wat heb ik met veel plezier dit forum zitten te lezen  hahaha  Ik zou een pakje gaan naaien vanmiddag  maar dacht ik ga nog even neuzen  en zie ik dit allemaal  wat gezellig

Ik heb jaren geleden ook heel veel babyborn kleding genaaid en toen verkocht ik het allemaal  omdat ik zelf 2 jongens heb maar de oudste heeft ondertussen zelf een dochtertje  Juley-May  ze word 18 July  2 jaar en aangezien ik mijn bb nog steeds heb  ga ik weer beginnen met naaien  Ik ben vorig jaar aan mijn hand geopereerd dus hoop dat het ga lukken

Maar even een vraagje hoe zetten jullie die foto,s hier neer want dat vind ik toch wel heel leuk  en misschien motiveer het me ook weer  want ik heb een behoorlijke dip gehad (nou gehad) 

Heel veel plezier allemaal  en ik blijf jullie volgen  hahaha  en ga zelf toch ook beginnen  Groetjes  Nel

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 18:08

Oh op een poppendag kom ik ook. Neem ik al mijn liefjes mee.

Jacob heeft bijna een blouse. Afgelopen week heb ik veel achter de naaimachine gezeten. Manuel vindt het geweldig namelijk om op mijn schoot te zitten terwijl ik aan het naaien ben. Hij zit dat met een aantal klosjes te spelen en ondertussen heel wijs de nodige aanwijzingen te geven. Was ideaal omdat hij koorts had en dus niet naar buiten kon.

Jammer dat sommige moeders jullie schatten hebben weggegooid. Sneu ook voor je vader Magtelt dat hij zoveel werk had aan jouw poppenhuis en het niet bewaard is gebleven. Jammer he dat je dat nooit meer terug kan halen. Ik kan me voorstellen dat je daar van blijft balen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Gait View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gait Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 00:09
Ik heb twee bjd's :3

Warren en Sibble. Omdat ze aardig duur zijn en de kleding ook aardig duur ben ik van plan zelf de kleding te gaan maken en te leren.
Hier een paar foto's van Warren:(voor duidelijkheid, hij is een man, maar lijkt een vrouw>.>)

(Je wil niet weten hoelang ik erover heb gedaan Warren zo te laten staan op de foto hieronder... En toen die stond... Na deze foto is die direct omgepleurd. Wat was ik blij dat hij geen beschadiging had!)



En Sibble:




En nog wat random foto's van mijn popjes^^ (de derde die erop staat is Flora, is van een vriendin van me)





Warren en Sibble met kleine Boo (van miss kitty)



Nou ja, dit zijn mijn twee vriendjes:3
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 10:45
Dat zijjn hele mooie poppen en mooie foto's

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 11:45
Het zijn echt een soort kunstwerken van jou, prachtig! En die sibble is echt fantastisch, die kleuren..............
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 15:37
Wauw,uw foto's zijn fantastisch echt waar.
Heel mooie poppen ook.
zijn er dat die te vinden zijn op internet of in een winkel?
Ik ben daarstraks tot bij mijn vriendin geweest.
Beetje heen en weer gepraat.
Nu om een bezoek kort uit te leggen.
Ik ben naar huis gekomen met 6 verschillende barbie poppen.
Super gelukkig ben ik ermee.
mag ik nu wel even vragen hoe dat gaat voor de kledij.
Is dat per lengte van de pop?
graag een beetje uitleg hierover.
Hartelijke groeten.
IngeDeV

ps;ik wist niet dat je met je 55 bijna zo gelukkig kon zijn met
poppen(hihihihii)
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 16:03
Bij de patronen staat meestal Barbie of tienerpop, maar de poppen verschiilen onderling enorm en daar merk je bij de patroonbeschrijving niets van. Je hebt oude en nieuwe Barbie, Sindy, nepbarbies, allerlei verschil in maten. Je zult met proeflapjes moeten werken als je de kleding strak passend wilt maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 08:13

Iemand van de dames gisteren (4 april) Man Bijt Hond gezien? Nou dames dan zijn wij nog zo erg niet met onze poppen.

Er was een dame die had heel veel babypoppen en re-borns en daar ook een babykamer voor, compleet ingericht en verklede deze poppen meerdere keren per dag en behandelde ze als haar kinderen.

Je kunt de aflevering kijken via uitzending gemist: KLIK
Even op het pijltje onder bekijk klikken bij de bovenste regel.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 10:13
Wat een geweldig mens. Ze kreeg ook kans om haar verhaal te vertellen. Met meer dan 50 poppenkinderen heeft ze het lekker druk en ook nog tijd geboeg om haar man te bezoeken. Stel je voor dat je daar allemaal voor zou gaan breien.

Alleen had ik liever gehad dat ze twee jonge katjes in huis had genomen. Die hebben uiteindelijk minder verzorging nodig, maar geven levendiger gezelschap, meer aanspraak en, net als de poppen, geen kritiek of andere narigheid die je van mensen kunt verwachten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Gamble82 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 186
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gamble82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 12:34
Ik meld me hier ook even. Ik ben nu bezig met een outfit voor mijn dochters Baby Born, valt nog niet mee als ik heel eerlijk ben, omdat ik weinig gehaakte patronen kan vinden die echt passen.

De bedoeling is, dat waar ik nu mee bezig ben, een broekje met een top aan elkaar vast en hopelijk daarover nog een vestje en slofjes.

Alle gehaakte patronen zijn dus welkom voor wie ze wil delen.

Erg leuk topic dit en wat een mooie poppen!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 13:04
Helaas is het heel veel brei en weinig haken voor de Baby Born. Als je de Andrea's ook door bladert is het haken echt een achtergebleven iets!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns