Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gehaakte krokodiltas

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 868
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gehaakte krokodiltas
    Posted: 28 Maart 2011 om 17:23
Ik heb het geweldige patroon van de Krokodillentas van Marleen Hartog via Raverly gekocht. Nu ben ik aan het haken geslagen met 2 draden maar vind het wel een stugge tas worden hoort dit zo? Eigenlijk wil ik hem met katoen haken maar geen idee welke katoen ik hiervoor moet nemen omdat ik het met 1 draad wil doen.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 17:40
een tas moet echt stevig zijn.
ik zou een draad nemen dubbel dikte van die beschreven word.
hoop dat je hiermee weg kan
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 868
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 17:48
Bedankt voor de tip, misschien vind ik hem stug omdat ik nog nooit met zo'n dikke haaknaald gehaakt heb, dus ook dikke draad
groetjes Bregit
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 06:45
Het is inderdaad wel de bedoeling dat hij stug en stevig wordt ; je wilt tenslotte een (stevige) tas en geen hangmat ;-) . Deschubben moeten een beetje uit blijven staan, de kop moet in vorm blijven, en liefst moet de hele tas zonder steun rechtop blijven staan.

Je kunt hem ook wel van eén draad haken, maar dan zou ik wel een behoorlijk dikke draad nemen (minimaal voor haaknaald nummer 4 of 5 - en dan haken met een lager nummer)

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 868
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 07:49
Gelukkig dan ben ik goed bezig, ik ga maar gewoon door met de 2 draden, bedankt voor de reactie en uitleg.
groetjes, Bregit
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns