Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

T.R.E.M

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: T.R.E.M
    Posted: 05 April 2011 om 18:35
Prachtiog is dit,zeker ,door de achterliggende gedachte.
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tul!p Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2011 om 18:32
Goed idee Marjolein..............3 dagen
GROETJES
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 18:32
Misschien moet hij dan maar gaan vissen ofzo als Renate
komt
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tul!p Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 18:10
Originally posted by marjolein2202 marjolein2202 wrote:

leg uit!
adad-ers??
alle dagen aan de drank?


Hahahaha zo erg was het ook weer niet, we praten zoveel en vooral 's morgens bij de koffie, hij wil rust
GROETJES
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 14:05
Schitterend dat beeldje. Juist omdat het zo iets moois uitbeeld. Kreeg er kippenvel van toen ik het topic door zat te lezen. En inderdaad Meia wordt nog steeds gemist. Ik vind het super Marjolein dat jij zo dapper bent om hier volop mee te kletsen. Fijn dat je er bent!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 12:37

Originally posted by marjolein2202 marjolein2202 wrote:

leg uit!
adad-ers??
alle dagen aan de drank?

Alle dagen aan de (handwerk) drugs?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 11:56
leg uit!
adad-ers??
alle dagen aan de drank?
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tul!p Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2011 om 09:08
adad'ers 
GROETJES
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 22:21
Dank je wel Ellen,het was super gezellig bij jou thuis.
Wat zijn de dagen omgevlogen.Heb genoten van je familie
en natuurlijk Johnyboy .Arme man met twee
van de a.d.a.d.ers in huis .

Verder wil ik iedereen bedanken voor alle lieve reactie's
op dit beeldje.Binnenkort ga ik no 3 en 4 maken en gaan die ook naar hun nieuwe thuis.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tul!p Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 17:54
Hier weer even een berichtje van mij. Afgelopen donderdag was ik jarig en eind van de middag ging de telefoon, het was Renate, ik wist al via e-mail dat ze zou bellen. Het eerste wat ik zei was, waar ben je, ze klonk zo hol hahahaha, kon ook niet anders, ze stond voor mijn deur onder een afdak. Een grote verrassing was dat, ik wist nergens van, ze kwam me persoonlijk feliciteren en ik heb het beeldje in ontvangst mogen nemen. Op de foto's zie je eigenlijk niet echt hoe prachtig het is en het staat te pronken op mijn dressoir. We hebben heerlijke herinneringen opgehaald, gelachen, een traantje gepinkt, alles wat erbij hoort.
Mijn verjaardag werd gisteren pas gevierd en vol trots moest ik natuurlijk het beeldje tonen aan mijn familie en zelfs die waren onder de indruk van het beeldje en wat die voor ons betekende, de 4 musketiers.........Renate ging vanmiddag om 12.01 uur op de trein richting huis, de dagen zijn voorbij gevlogen.
Wat een kanjer is dat mens, Renate nogmaals dank je wel voor zo'n grote verrassing op mijn verjaardag, vond het heerlijk dat je er was en ik ben zo ontzettend blij met jou symbool van onze vriendschap. Je krijgt weer een dikke knuffel van me.
Liefs
GROETJES
Back to Top
biancab View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 28 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 67
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biancab Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 14:57
Wat mooi...
Groeten, Bianca
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2011 om 00:54

Gek om te lezen dat je mijn moeder in de eerste
ontmoeting stug vond, want als ze iets niet was, dan was
het stug.
Ze is/was een van de meest sociale en meelevende mensen
die ik ooit heb ontmoet.
Ze heeft denk ik niet willen laten zien dat har zorgen er
waren op een dag die eigenlijk "gezellig"moest zijn. Daar
pasten haar zorgen en verdriet dan niet tussen.
Het was voor haar soms wat moeilijk om aan haarzelf te
denken en dat even toe te laten.

Gelukkig kon je idd overal over praten en ook over de
dood was ze zo heerlijk open. Wij praatten daar ook heel
veel over. Over wat er dan zou zijn misschien en wie ze
dan hopelijk zou terugzien etc.

Ik ben blij dat ik ben opgegroeid bij een moeder waar
alles bespreekbaar was en waar je ook je eigen idee en
visie op dingen mocht hebben al dacht ze er soms anders
over.
Ze wordt vreselijk gemist, maar ik denk dat ze echt wel
met ons mee kijkt
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 22:32

Ik dacht ik lees even snel een beetje door, want mijn Internet word zo weer verbroken omdat ik over het gebruik ben. Maar hier moet ik toch echt even op reageren.
Dit is zo vreselijk lief, hier krijg je echt tranen van in je ogen, dit doet mij zo goed dat er mensen zijn die zo iets doen.
Vooral als je hier woont gistren kwam hier even de buurvrouw aan de deur, ze zag dat ik ziek was, ik heb een infection aan de luchtwegen, en loop hier met koorts rond. Als ik zoiets zou u zien bij mijn buurvrouw zou ik zeggen moet ik iets voor je doen, heb je iets nodig.
Maar nee hier niet hoor, ze denken zo goed aan zichzelf, ze wist niet hoe snel ze naar achteren moest lopen, en zei O ben je ziek ga maar snel weer naar bed, en weg is ze.
En dan lees ik dit het kan allemaal zo anders Renate geweldig lief van je wat je allemaal doet, je bent een schat van een Hobbydoosje.

Liefs, Lidia

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 15:56
Wat een mooi en ontzettend ontroerend kunstwerk !!! Meia wordt ook hier nog altijd volop gemist....
Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 13:11
oh wat mooi en de gedachte is ontroerend
Back to Top
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 320
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puzzelfan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2011 om 09:24

Wat een mooi gebaar en een mooie gedachte

 

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 18:13
SPRAKELOOS BEN IK ER VAN MET EEN TRAANTJE WEGPINKEND EEN MOOIE BLIJVENDE HERINNERINGEN,
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 16:09
Ik voeg hier niets meer aan toe. Alles is al gezegd.
Groet, Tineke01   
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 15:16
Heel ontroerend en mooi

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 13:12

Hoi Renate

Ik vind dat heel mooi ,ik ben hier aan het typen met tranen in de ogen .Ik vind dat heel mooi ter nagedachtenis van Meia als ze hier boven kijkt dan denk ik dat ze het heel goed vind dat zal zeker bij haar dochter een mooi plaatsje krijgen

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns