Gehaakte BABY Born patroontjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Gamble82 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 April 2011 om 17:07 |
De titel zegt t al, ik ben op zoek naar gehaakte BABY Born patronen of heel erg simpel gebreide patroontjes (aangezien ik echt al 4 jaar beginnend breister ben en nog steeds geen kabels voor elkaar krijg
![]() Alles is welkom, Liefs |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ga eens Hier kijken, staan gebreide kleding voor babyborn.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kabels kun je gewoon weglaten, als je ze niet wilt maken, alleen wordt het kleertje dan een ietsje wijder. Maar het gaat echt heel simpel, je neemt een paar steken op de kabelnaald of cocktailprikker en houd die vóór of achter je werk, dat staat in de beschrijving. Dan brei je een aantal steken en daarna die van de hulpnaald. Er staat in het patroon hoeveel steken je kabelt.
Ik had je patroontjes gestuurd, zijn die aangekomen? Want de laptop deed weer eens moeilijk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |